Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

For Honor

ZekeDope

Member
WBxaeAL.jpg


Julkaisupäivä: 14. helmikuuta 2017
Julkaisija: Ubisoft
Kehittäjä: Ubisoft Montreal
Alustat: PlayStation 4, Xbox One, PC

Kamppaile kunniasta keskiaikaisella taistelukentällä

[video=youtube;STIT5j6UmeU]https://www.youtube.com/watch?v=STIT5j6UmeU[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Ovat näköjään alkaneet jakaa alphaan koodeja joka on 15.9-19.9 ajan. Kutsun jos on saanut niin voi lisäksi pyytää kolmea Uplay kaveria mukaan, toki kaikkien pitää pelata samalla alustalla.

Itsellä kyllä kovat odotukset tätä peliä kohtaan, vanhanajan kunnon miekan kolistelua.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Vielä tuo For Honor on ennakkovarauksessa, mutta voi olla, ettei enää kauan. Kaverin kommentit olivat suljetusta alphasta ainakin hyvin negatiivisia.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Huomenna pääsee testaamaan, kiitokset Zekelle kutsusta :).

Idea vaikuttaa mielenkiintoiselta, täytyy ainakin antaa mahdollisuus pelille - vaikka alpha tuskin on vielä kovin lähellä valmista tekelettä.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Löytyykö keltään ylimääräistä PS4-kutsua? Tätä olisi kiva päästä testaamaan.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Mielenkiintoinen, rima on aika korkealla kuitenkin. Chivarly on ehkäpä yhsi aliarvostetuimmista peleistä ainakin omasta mielestä, mutta ne harvat jotka ovat sitä kunnolla pelanneet tietää että ihan pirun hyvä ja ennenkaikkea hauska!

Hyvä pidemmän tähtäimen mittari on Steamin käyttjäarviot kuten aina:

Käyttäjäarvostelut:
Viimeaikaiset:
Enimmäkseen myönteinen (475 arvostelua)
Yhteensä:
Erittäin myönteinen (41,863 arvostelua)


Ensimmäisenä kun näitä kahta vertaa niin näkee että tämä on tosi kivan näköinen ja kaikkea, mutta loppupeleistä kuitenkin pelimuodot ja taistelun hauskuus ratkaisee. Sitä olen katsellut vähän huolestuneena myös videoista että pää ja raajat ei irtoa? Tämä maksaa ainakin kahden Chivalrlyn verran, konsoleilla ehkä kolmen. Eli olisi syytä olla aika selkeästi parempi peli. Ja sillä hintaa päidenkin pitää jo lennellä!

Täytyy huomenna ottaa sauhut, jos edes sinnepäinkään yhtä hauskaa kamppailua on kuin Chivalryn taistelu niin sitten voi alkaa jopa houkuttelemaan.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Tännekin kelpaisi PS4-kutsu, mikäli joltain löytyy ylimääräinen :rolleyes:
Kiitokset etukäteen! :cool:

PSN: mastakillah1988
Ubisoft-account: mastakillah1988

EDIT: Sain koodin jo, eli ei enää tarvetta :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Parin tunnin testauksen jälkeen jäi kyllä hyvä fiilis. Hahmot tuntuivat sopivan raskailta tämmöiseen peliin. Hahmoja pystyy myös muokkaamaan todella paljon ja voi myös ostaa paketteja mistä voi saada uusia varusteita.

Duel pelimuoto maistui parhaimmalta eli 2 vs 2 ja paras viidestä vie voittoon. Domination tuntui aika sekavalta näin aluksi. 4 vs 4 ja siihen vielä tekoälyt päälle niin täysi mähinä päällä ja samalla pitäisi lippuja vallata.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Boxille olisi tarjolla kolmelle koodia. Tai paremminkin kutsua voin lähettää kolmelle. En nyt tiedä mitä kaikkea tietoa se vaatii? Mutta vissiin Live gt , ubisoft acco , sähköpostista en ole varma. Heitelkää yv:nä niin laittelen niitä tulemaan.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Boxille olisi tarjolla kolmelle koodia. Tai paremminkin kutsua voin lähettää kolmelle. En nyt tiedä mitä kaikkea tietoa se vaatii? Mutta vissiin Live gt , ubisoft acco , sähköpostista en ole varma. Heitelkää yv:nä niin laittelen niitä tulemaan.

Itse sain "randomilta" oman koodini ja et tarvitse (ainakaan PS4:lla) käytännössä muuta kuin Ubisoft accountin. Sun pitää lisätä henkilö Uplayssa kaveriksi, jonka jälkeen voit (ilmeisesti) kutsua tyypin kaverilistasi kautta. Tämän jälkeen vastaanottaja saa Ubisoftilta alphakutsun mailiinsa. TOSin hyväksymisen yms. jälkeen virallinen latauskoodi tulee perässä.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Itse sain "randomilta" oman koodini ja et tarvitse (ainakaan PS4:lla) käytännössä muuta kuin Ubisoft accountin. Sun pitää lisätä henkilö Uplayssa kaveriksi, jonka jälkeen voit (ilmeisesti) kutsua tyypin kaverilistasi kautta. Tämän jälkeen vastaanottaja saa Ubisoftilta alphakutsun mailiinsa. TOSin hyväksymisen yms. jälkeen virallinen latauskoodi tulee perässä.

Kiitoksia tästä infosta :) Eli jos joku koodia vailla niin Ubisoft accoa vaan tulemaan yv:llä
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Mielenkiintoinen, rima on aika korkealla kuitenkin. Chivarly on ehkäpä yhsi aliarvostetuimmista peleistä ainakin omasta mielestä, mutta ne harvat jotka ovat sitä kunnolla pelanneet tietää että ihan pirun hyvä ja ennenkaikkea hauska!

Hyvä pidemmän tähtäimen mittari on Steamin käyttjäarviot kuten aina:

Käyttäjäarvostelut:
Viimeaikaiset:
Enimmäkseen myönteinen (475 arvostelua)
Yhteensä:
Erittäin myönteinen (41,863 arvostelua)


Ensimmäisenä kun näitä kahta vertaa niin näkee että tämä on tosi kivan näköinen ja kaikkea, mutta loppupeleistä kuitenkin pelimuodot ja taistelun hauskuus ratkaisee. Sitä olen katsellut vähän huolestuneena myös videoista että pää ja raajat ei irtoa? Tämä maksaa ainakin kahden Chivalrlyn verran, konsoleilla ehkä kolmen. Eli olisi syytä olla aika selkeästi parempi peli. Ja sillä hintaa päidenkin pitää jo lennellä!

Täytyy huomenna ottaa sauhut, jos edes sinnepäinkään yhtä hauskaa kamppailua on kuin Chivalryn taistelu niin sitten voi alkaa jopa houkuttelemaan.

Kokeiltu pikaisesti, ei vakuuta. Äkkiseltään tuntuu siltä että miekkapelien valtikka pysyy jatkossakin wanhalla kunnon Chivalryllä joka maksaa konsoleilla 20 €. Pidetään Honor kuitenkin tutkalla, mutta ei missään tapauksessa mitään ennakkotilauskamaa täydellä hinnalla mulle ainakaan.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Kokeiltu pikaisesti, ei vakuuta. Äkkiseltään tuntuu siltä että miekkapelien valtikka pysyy jatkossakin wanhalla kunnon Chivalryllä joka maksaa konsoleilla 20 €. Pidetään Honor kuitenkin tutkalla, mutta ei missään tapauksessa mitään ennakkotilauskamaa täydellä hinnalla mulle ainakaan.
Täysin samat mietteet, aluksi oli kova hypetys peliä kohtaan kun tuli katsottua videoita mutta kun tuli testattua tuota Closed Alphaa niin tuntuu keskinkertaiselta eikä aiheuta minkäänlaisia innostuksen tunteita.

Yksi matsi riitti ja alpha oli pois kovalevyltä.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Menny muutamia matseja läpi. Duelia ja Brawlia enimmäkseen, kun se Domination on omasta mielestäni aika sekamelska.
Todella pidän taistelumekaniikasta, saa olla varuillaan ja tarkkaavaisena koko ajan. Parasta on kun pääsee höynäyttämään vihollista ja potkaisemaan sen jostain kielekkeeltä kuolemaansa.

Minulla olisi kolme koodia PS4:lle, jos ketään kiinnostaa.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Menny muutamia matseja läpi. Duelia ja Brawlia enimmäkseen, kun se Domination on omasta mielestäni aika sekamelska.
Todella pidän taistelumekaniikasta, saa olla varuillaan ja tarkkaavaisena koko ajan. Parasta on kun pääsee höynäyttämään vihollista ja potkaisemaan sen jostain kielekkeeltä kuolemaansa.

Minulla olisi kolme koodia PS4:lle, jos ketään kiinnostaa.

Voisin ottaa yhden. Laitatko yksityisviestillä?
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Menny muutamia matseja läpi. Duelia ja Brawlia enimmäkseen, kun se Domination on omasta mielestäni aika sekamelska.
Todella pidän taistelumekaniikasta, saa olla varuillaan ja tarkkaavaisena koko ajan. Parasta on kun pääsee höynäyttämään vihollista ja potkaisemaan sen jostain kielekkeeltä kuolemaansa.

Minulla olisi kolme koodia PS4:lle, jos ketään kiinnostaa.

Mulle ja kaverille maistuis kans, jos eivät vielä ole menneet? Kolmannellekin olisi tilausta, jos jollain muulla ylimääräistä.

Tänään juuri juteltiin, että tätä olisi kiva päästä koeajamaan. Molemmat myös KFin käyttäjiä, jos sillä on mitään merkitystä.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Mulle ja kaverille maistuis kans, jos eivät vielä ole menneet? Kolmannellekin olisi tilausta, jos jollain muulla ylimääräistä.

Tänään juuri juteltiin, että tätä olisi kiva päästä koeajamaan. Molemmat myös KFin käyttäjiä, jos sillä on mitään merkitystä.

Voisin ottaa yhden. Laitatko yksityisviestillä?

Ehdin antaa ne pois. Samalla olin unohtanut tulla tänne editoimaan viestiäni... No, jossain kohtaa siinä pitäisi varmaan olla joku uusi kokeilu. Toivottavasti sitten pääsette tekin.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Oon nyt kattonu vähän videoita tästä, vaikuttaa olevan aika multiplayer painoitteinen peli? Löytyyks jonku näköstä yksinpeli tarinaa vai? Graafisesti aika nätti.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Näyttää ihan mielenkiintoselta, mut vähän kahden vaiheilla tän suhteen.. Kyllä tässä joku tarinakin pitäis olla, mut ei paljoo oo näkyny millasta sopii odottaa.. Näyttää aika jähmeeltä toi nettitemmellys.. Saas nähdä saisko beta koodia tulevaan testiin nii osais tehdä ostopäätöksen.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Eipä näy koodia tulevan. :( Vai onko muut jo saaneet? Jos jollekin tulee ylimääräisiä, niin mulle kelpaisi. :eek:
 
Ylös Bottom