Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fortnite - Kerää, rakenna ja puolusta tiesi voittoon!

Kuulokkeiden mukana tuli koodi Fortniteen (Ps4) millä saa jotain härpäkettä ja ite yritän kiertää pelin mahdollisimman kaukaa niin nopeimmalle menee.

QRAM-NTNH-KMT9
 
Kuulokkeiden mukana tuli koodi Fortniteen (Ps4) millä saa jotain härpäkettä ja ite yritän kiertää pelin mahdollisimman kaukaa niin nopeimmalle menee.

QRAM-NTNH-KMT9
Käytin koodin :)

Pari skiniä ja 2000 V-Bucksia sillä näköjään sai.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Taas se aika vuodesta kun omat hermot petti ja jouduin hakemaan uuden ohjaimen. Sopivasti oli tarjouksesi ja mukana taas joku Fortnite härpäke koodi, sama minkä viimeksikin tänne laitoin, Neo Versa tai yms.

Nopeimmalle: AGLP-PDNQ-PH3Q
 
Tänään tullut tähänkin 120fps tuki Xbox Series X|S ja PS5.

With the release of Fortnite v15.10, we’ve added 120 FPS support in Battle Royale/Creative modes on both PlayStation 5 and Xbox Series X|S!

To play Battle Royale/Creative at 120 FPS on these new platforms, enter the Fortnite Video settings and toggle on “120 FPS Mode.” In order to achieve a consistent 120 FPS, max resolution on Xbox Series X and PS5 is lowered from 4K to 1440p in this mode. Shadow settings, postprocessing, and streaming distances are slightly reduced, but volumetric clouds, physical rim lighting, and high-quality shaders remain enabled.

Fortnite players on Xbox Series S can turn on “120 FPS Mode” at 1080p resolution. (If 120 FPS Mode is turned off, the maximum resolution has been boosted from 1080p to 1200p in all game modes.) In 120 FPS Mode on Xbox Series S, shadow resolution and other settings are reduced and volumetric clouds are disabled.

Please note that players must have a display supporting 120Hz refresh rate to enable 120 FPS Mode. If you're playing on Xbox Series X|S, make sure 120Hz is turned on in your console's display settings.

 
Pitihän se kokeilla saako omalla Samsungin TV:llä 1080p 120fps PS5:lla ja hyvin onnistui. Varmaan jotain botteja vastassa, kun tappoja tuli sekä voitto solossa.

En kuitenkaan onnistunut vaihtamaan Fortniteä takaisin 4K-tilaan. Otin 120fps pois pelin asetuksista. Kokeilin vaihtaa PS5:sta sen performance tilan defaultiksi tai resolution tilaan. Edelleen peli asetti PS5:sen vain 1080p 120hz tilaan, vaikka joka kerta sammutinkin pelin asetuksien vaihdon välissä. Olisi ollut kiva nähdä miltä peli näyttää 4K:na.

No pääsin kuitenkin vertamaan Fortniteä 1080p 60fps ja 120fps tilassa. Olihan se isompi fps sulavampi, mutta se on aika pitkälti makuasia mihin peliin ottaisin 120fps visuaallisen puolen kustannuksella. Mikäli olisi käytössä pieni tietokonemonitori niin 1080p 120fps olisi varmaan riittävä. 4K 60fps taas mukavempi isossa televisiossa. Varsinkin, kun en pelaile kilpailumielessä moninpelejä.

Fortnite sekä 120fps kokeilu tehty, botteja oli ihan kiva ampua, mutta eiköhän se ole pelille deleteä. Laadukkaan oloinen peli, mutta ei mun juttuni.
 
Eikö Fortniteä todellakaan pysty pelaamaan jaetulla ruudulla PS4:lla ilman, että kakkospelaajalla pitää olla psn tili tehtynä? Poika yrittää pelata kaverinsa kanssa ja peli haluaa joka kerta kirjautua pleikkarin tiliin kun kakkospelaaja yrittää liittyä. Pojalla ei siis ole omaa tiliä vaan käyttää mun enkä ole tekemässä toista tiliä vielä joten aika tyhmää on jos ei onnistu. Minecraftissakin onnistuu.
 
Eikö Fortniteä todellakaan pysty pelaamaan jaetulla ruudulla PS4:lla ilman, että kakkospelaajalla pitää olla psn tili tehtynä? Poika yrittää pelata kaverinsa kanssa ja peli haluaa joka kerta kirjautua pleikkarin tiliin kun kakkospelaaja yrittää liittyä. Pojalla ei siis ole omaa tiliä vaan käyttää mun enkä ole tekemässä toista tiliä vielä joten aika tyhmää on jos ei onnistu. Minecraftissakin onnistuu.
Ei valitettavasti pysty :(
 
Pojalla ei siis ole omaa tiliä vaan käyttää mun enkä ole tekemässä toista tiliä vielä joten aika tyhmää on jos ei onnistu. Minecraftissakin onnistuu.

Siitä vaan tiliä pojalle tekemään, saa kerättyä itselleen Trophyjä. Eikä kerää sinulle ;) Itse olen tehnyt myös poikien kavereille omat tilit, niin pysynyt homma kasassa.
 
Siitä vaan tiliä pojalle tekemään, saa kerättyä itselleen Trophyjä. Eikä kerää sinulle ;) Itse olen tehnyt myös poikien kavereille omat tilit, niin pysynyt homma kasassa.
Toistaiseksi ollaan pärjätty tällä systeemillä ja yhden pelin takia en vielä suostu antamaan periksi.
 
Pahoittelut jos tätä on kysytty.

Onko muilla Fortnite mennyt lukkoon ja peli vaatii nyt joko pankkikortin tai henkilökortin kuvaa?

Lähinnä epäilyttää lähettää noita tietoja.
 
Toistaiseksi ollaan pärjätty tällä systeemillä ja yhden pelin takia en vielä suostu antamaan periksi.
Onhan niitä muitakin pelejä mitä missä vaaditaan kakkos PSN:ään.
Voithan tehdä itsellesi semmoisen vierastilin vaan, niin tarvittaessa voi sitä sitten käyttää.

Pojalle se tili tulee kuiteski varmaan joskus, niin eikai sitä turhaa kannata pitkittää jos nyt kerran oli jo tarvettakin? PSN perherajoitukset kuitenkin toimii tosi hyvin.
 
En muista tiedä, mutta tuo Fortnite näyttää uusimmassa muodossaa kyllä järkyn hyvältä. Valosysteemi pistetty uusiksi aika upeasti. Ei jummijammi, jos aikaa löytyisi, niin ottaisin peluutukseen hetipaikalla.

 
Ylös Bottom