Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Freesync/VRR/120 fps -tila Xbox One X/S & Series S/X -konsoleilla - sulavampaa ruudunpäivitystä

Mitä mieltä olette kalibrointi palvelusta. Olen itse aina ajatellut että on turha mutta kalliimmassa laitteessa ruvennut harkitsemaan.
Itse en maksaisi, helposti ne saa kohdilleen ja netistä löytyy ohjeita. Loppujen lopuksi kannattaa säätää kuva niin että miellyttää omaa silmää.
 
Laittakaahan fiiliksiä jos tuli kauppaa, niitä aina mielenkiintoinen lukea.

Testasin muuten joutessani miten Q60R tekee yhteistyötä "yläkerran koneen" eli Xbox One S kanssa. Testi oli varsin pikainen pelasin yhden pelin Siegeä jolle silmä on harjaantunut parhaiten tätä ruudunpäivitystä arvioidessa. Peli pyörähti ihan viimesen päälle hyvin! Pelikokemuksessa ei ollut merkittävää eroa Xbox One X kanssa peluuseen. Ei se muistaakseni ihan noin "napakka" ollut vanhalla telkalla. Oikein hieno homma, että S kanssa pelaavatkin saa revittyä hyödyn irti uudesta teknologiasta.

Samalla kun säädin huomasin että siellä on "Game mode settings" valikossa jokin "Enchancer" asetus joka tekee muka väreistä jotenkin rikkaampia tms. voi olla että en pidä siitä, otin pois päältä täytyy nyt vähän aikaa silmitellä oliko se parannus. Ehkäpä oli.
Eipä tullut vielä tänään hankittua uutta pelitelkkaria, lähellä olin ostaa tuon Q60 mutta olisin mielummin ostanut RU8000 mallin joka ei ollut tarjouksessa.
Pelit tv:tä en nyt heti tarvitse, vasta tammikuussa joten ei ollut pakottavaa tarvetta sitä nyt hankkia.
Hieman olin pettynyt tv tarjouksiin tänä vuonna, viime vuonna BF:na ostin tuon Q7 65" ja se maksoi 1000€ siitä oli leikattu 600€ siihen olen ollut tyytyväinen kyllä...
No ei auta kuin jatkaa tarjousten kyttäämistä...
 
Mitä mieltä olette kalibrointi palvelusta. Olen itse aina ajatellut että on turha mutta kalliimmassa laitteessa ruvennut harkitsemaan.
Taitaa riippua paljon mallista. Muistaakseni esim avforumin arvostelijat käyvät läpi myös värimaailman tehdasasetuksilla jne. melko tarkkaan. Omasta töllöstäni useampi foorumilainen esim. hehkutti kalibrointipalvelua. Tosin kaikki hommasivat sen HDTVtestin Vincent Teohilta, joka ilmeisesti omaa jonkinlaisen "kulttistatuksen" töllöjen testaamisessa.
 
Taitaa riippua paljon mallista. Muistaakseni esim avforumin arvostelijat käyvät läpi myös värimaailman tehdasasetuksilla jne. melko tarkkaan. Omasta töllöstäni useampi foorumilainen esim. hehkutti kalibrointipalvelua. Tosin kaikki hommasivat sen HDTVtestin Vincent Teohilta, joka ilmeisesti omaa jonkinlaisen "kulttistatuksen" töllöjen testaamisessa.
Samsung q90r high end tv. Luulisi että tuollaisessa lippulaiva tason telkkareissa olisi ihan hyvä kalibroida ?
 
Onnea molemmille uudesta TV kojeesta! Laittakaahan fiilareita tulemaan Freesyncin suhteen ja muutenkin kun karttuu kokemusta. Paljonko joutui kyseistä ruuduista pulittamaan ja oliko minkä kokoista?
 
Onnea molemmille uudesta TV kojeesta! Laittakaahan fiilareita tulemaan Freesyncin suhteen ja muutenkin kun karttuu kokemusta. Paljonko joutui kyseistä ruuduista pulittamaan ja oliko minkä kokoista?

Kiitoksia :) itseltä löytyy jo 65" Q6F ja hyviä kokemuksia siitä...
Nyt pelihuoneeseen löytyi 55" Q70 hintaan 799€

Tuon Q6F:n ostin viimevuoden BF:stä 1000€
 
Onnea molemmille uudesta TV kojeesta! Laittakaahan fiilareita tulemaan Freesyncin suhteen ja muutenkin kun karttuu kokemusta. Paljonko joutui kyseistä ruuduista pulittamaan ja oliko minkä kokoista?
Malli samsung q90r 65" 2000e black friday tarjous. Vasta ensimmäistä testaus iltaa menossa. Kuvanlaatu on käsittämätön musta aivan mustaa ihan kuin tv laittaisi kiinni ja kirkkaat värit näyttää niin hyvältä. Aurinko ym efektit ottaa silmiin hienosti, en ole kokenut noin upeaa hdr väriloistoa ennen. Kuva liikkuu todella sujuvasti. Testivideoita vähän koitellut. Pelaamisesta tarvii kertoa paremmin kun ehtii testaileen
 
Malli samsung q90r 65" 2000e black friday tarjous. Vasta ensimmäistä testaus iltaa menossa. Kuvanlaatu on käsittämätön musta aivan mustaa ihan kuin tv laittaisi kiinni ja kirkkaat värit näyttää niin hyvältä. Aurinko ym efektit ottaa silmiin hienosti, en ole kokenut noin upeaa hdr väriloistoa ennen. Kuva liikkuu todella sujuvasti. Testivideoita vähän koitellut. Pelaamisesta tarvii kertoa paremmin kun ehtii testaileen

Jos löytyy Netflix 4K:na niin katsoo sieltä sellaisen kun "moving art" aika huikean näköistä
 
Kiitoksia :) itseltä löytyy jo 65" Q6F ja hyviä kokemuksia siitä...
Nyt pelihuoneeseen löytyi 55" Q70 hintaan 799€

Tuon Q6F:n ostin viimevuoden BF:stä 1000€
Muista rekisteröidä Samsung sivuille. 10 vuoden näytön palamis takuu ja quantumdot takuu.
 
Itelle pitäisi huomena tulla tuo Q70, testailla iltasella sitten asetuksia ja muita kivoja ja tätä ominaisuutta
 
Itelle pitäisi huomena tulla tuo Q70, testailla iltasella sitten asetuksia ja muita kivoja ja tätä ominaisuutta
 
Gears 5 liikkui kyllä tosi sulavasti freesync. Pyörittelin ja juoksentelin kunnolla.
 
Ylös Bottom