Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Friend Codet (lista 1. viestissä)

Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Pelinimi on sama kun täällä eli JaBBe Q ja olen lisäillyt kaikki listalla olevat(+Kurimuksen koodin) ja vielä näyttäisi jotakuinkin 7 kpl olevan kysymysmerkkejä listoilla että ei kun vaan poijjaat lisäilemään ni saadaan yhteydet kuntoon:)
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Onko nuo ilmoitetussa järjestyksessä? Eli siis jälkimmäiset kertoivat thriidissä myöhemmin numeronsa?
Kysyn siksi koska lisäsin ensimmäisestä sivusta eteenpäin mennen joten viimeisimmät ilmoittautuneet voivat vielä puuttua.

Muuten on juu ilmoitusjärjestyksessä, paitsi oma koodini tuli ekaksi kun aloin listaa tekemään, enkä ala nyt sitä tonne väliin änkeen ettei mee niillä sekasin jotka tuosta listasta ovat järjestyksessä jo ottaneet.

Eli ne jotka ehti tuosta toisesta ketjusta lisäillä noita koodeja, niin huomatkaa laittaa minutkin listoillenne! =P
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Nyt on Atskuli ja Kurimus listalla kans. Näyttäs noita kysymysmerkkejä nyt kuusi kappaletta mulla listalla olevan. Lisäilemään vaan.

Kannattaa sitä listaa katella, että ketkä puuttuu. Ite kävin järjestelmällisesti järjestyksessä tuon aiemmin ja sieltä välistä pari puuttui vaikka olin kaikki mielestäni sieltä toisesta ketjusta sillon lisännytkin.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Näkyy mullakin olevan edelleen muutama kysymerkki. Kaikki olen silti itse lisännyt. Pidän omaa listaa (käsinkirjoitettu paperilappu) tietsikan vieressä, ja aina kun joku ilmoittautuu, pistän ylös ja kun menen pelaamaan otan listan mukaan ja lisään uudet koodit peliin. Näin nuo lisätyt/lisäämättömät on helpompi tarkistaa kun ei tarvitse mennä pelin Friend Rosteriin.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

viel sellanen korjaus et pelis mä oon Ankka :) lisäilkää miutkin kuhan jaksatta, että pääsee kunnon ralleille.

Code: 3952-7098-4780
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Joudun pitämään tuskaisen parin päivän tauon pelistä, joten jätin suosiolla koneen ja pelin veljeni käyttöön. Eli olkaa kärsivällisiä. Lisäilen kaikki uudet heti kun pystyn. Ja loppuvikosta taas pääsen nettimatseihin mukaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Calathia ja Coldskull on tuon listan mukaan vielä kysymysmerkkinä. Hylian lisäsin ja nyt on viimeinenkin friend paikka myyty. Tulisi edes joku päivitys jossa lisättäisiiin listan kokoa.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Joo sais tulla joku päivitys ku mullaki on kaikki paikat ollu täynnä jo jonkun aikaa:mad:
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Sama juttu, muutama viimeinen on jäänyt lisäämättä. Mutta toisaalta riittäähän sekin, että kaikilla on edes yksi sama koodi, ja että kyseisen koodin omistajalla on huone auki.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Muutama kyssäri näkyy edelleen, lisäilkääpäs meikäläistä :D
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Puolet ainakin vielä kysymysmerkkejä, listaan tähän ne.

Hex, teme1986 / Teme, migge, kemppakimmo, Jamirou / Falle, Wario 9520 / Heebo, GreeDy, viper7 / viper7, Snaker / Znake, Pyramidhead / Mika, kauppari / Jomppe, tetsuo / tetsuoFIN, Justin Bailey / Smooth Bob, ColdSkull / Coldi, hanipai, Calathia / Scorpius, Kurimus / Kurimus ja Atskuli / Atskuli

Pistäkää vaikka PM jos ei mahdu, lisäilen sitten noita uusimpia.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Juu en ole pariin päivään ehtinyt listaa päivittämään. Tilaa on ilmeisesti vielä muutamalle.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

2019-9885-6321 Zuor / Jake

Pistänpä jo nyt koodin, mutta en pelaamaan pääse ennen kuin LAN adapter tulee postissa. Sen verran paljon katkeilee yhteys tuon USB-connectorin kanssa niin sama se vai olla pelaamatta.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Mun koodi löytyy sigusta ja Wii-nicki on Ozzi. Koitan tässä vaikka tänään lisäillä loputkin nimet listoille. :)
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

pelissä oon Bon3R ja friend code on 4468-1199-6793
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Voin suoraan tässä ilmoittaa, että jos olen vielä kysymysmerkkeinä joillain teistä, niin en ole voinut lisätä teitä enää, koska ei vaan mahdu.

Eikä oikein ole tuolla henkilöitä, joita voisi poistella.
 
Ylös Bottom