Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Friend Codet (lista 1. viestissä)

Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

No niin! Numeroni on 2664-2311-9973 ja pelinimeni Jansku.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Tosiaan, jos olen vielä joillain kysymysmerkkeinä niin älkää vielä poistako. Alkuviikon ollut kone ja peli kiireiden takia veljelläni käytössä, joten en ole päässyt uusia lisäilemään. Huomenna pitäisi päästä ja täytyy sitten katsoa tuleeko lista jo täyteen.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

No nyt pääsin taas peliin käsiksi. Ennen kuin ketään lisäilin niin oli muutama, jotka näkyivät edelleen kysymysmerkkeinä. Listasta vakoiltuani ne näyttäisivät olevan Jamirou / Falle, Calathia / Scorpius ja Hex. Eli meinaatteko lisäillä? Jos ette niin poistan teidät, että saadaan muillekin tilaa.

Muuten laitoin ekan sivun listasta muutaman lisää, mutta sitten tila loppui eli 9 viimeistä miinus renton, jonka lisäsin jo tänään vähän aiemmin kun kutsun oli lähettänyt, jäävät ainakin toistaiseksi listan ulkopuolelle. Katsoo nyt jos noista kysymysmerkeistä vapautuisi muutama paikka.

Jos täällä on porukkaa, jotka eivät syystä tai toisesta enää peliä netissä pelaa tai pelaavat sitä hyvin vähän, voisivat he siitä ilmoitella, jotta saadaan muillekin tilaa. Tällaisia tapauksia voisi sitten poistella tuolta ekan sivun listaltakin.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Hulinaa. Meitsi kans listalle.
0216-1024-1977
Pelinimenä Tomy.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Nämä ihmiset ovat minun listallani (kirjoitusmuoto voi olla väärä joillain kohdin tai kaikissa):
Hex. Tomy, Teme, Migge, Houkka, Falle, Vaari, Beetle, Heebo, Greedy, Viper7, Metdragoid, Znake, Mika, Jomppe, TetsuoFin, Eijay, Smoothbob, Niksi, Coldi, Jamppe, Hans putki, Invariant, Hesekiel + Nämä ovat vielä kysymysmerkkinä, mutta listalla:

5155 - 3048 - 0994
0559 - 6905 - 8320
3351 - 4259 - 0988
2191 - 7786 - 7249
3823 - 8633 - 6051
5063 - 4129 - 7560

Se tekee 30 kpl, että valitettavasti en voi enempää lisätä ennenkuin tuleemahdollisia päivityksiä!!

Oli jos ette ole heidän joukossaan, voitte poistaa minut listaltanne!

Nähdään kisoissa!!
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Omalla listallani näkyvät kysymysmerkkeinä Axe ja Enskae/Tomy, joten ilmoitelkaa jos listanne täyttyi ennen minun lisäystäni, niin laitan tilallenne pari puuttuvaa koodia.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Omalla listallani näkyvät kysymysmerkkeinä Axe ja Enskae/Tomy, joten ilmoitelkaa jos listanne täyttyi ennen minun lisäystäni, niin laitan tilallenne pari puuttuvaa koodia.

Oon kyllä lisänny sut, en tiiä mikä taas mättää.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Oon kyllä lisänny sut, en tiiä mikä taas mättää.

Voi tietysti olla että katsoin väärin... onko listallasi minun kohdallani sellainen harmaahapsinen vanha kanttura vai tylsä kysymysmerkki?
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Voi tietysti olla että katsoin väärin... onko listallasi minun kohdallani sellainen harmaahapsinen vanha kanttura vai tylsä kysymysmerkki?

Jälimmäinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Vai 30 on katto! Aika paha. Listan alkupään sällit lienevät jo täyttäneet tyystin kaverilistansa, joten lisäilin porukkaa "ympäriltäni" listan loppupäästä:
3952-7098-4780 / Ankka
5069-4129-7560 / Limbo
3351-4259-0958 / Axe
3179-6200-0385 / Janii
0001-3438-5176 / Hulkkis
2019-9885-6321 / Jake
3609-1148-7638 / Ozzi
4468-1199-6793 / Bon3R
0516-7486-3236 / Kifor

Terv. 2664-2311-9973 / Jansku
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

1590-4916-8215 on koodi ja nick Volle.

Lisätty porukkaa (pääosin listan loppupäästä että mahtuisin itsekin kaverilistoille) :

Pyramidhead / Mika
migge
Limbo
Kurimus
SOJ / Ana
maagiset / Eijay
Vaari
Wincewand / Hesekiel
renton / Jansku
Waleri
Enskae / Tomy
Kifor
punksu / Bon3R
Bugista / Ozzi
Zuor / Jake
Hulkkis
hanipai
B_Bailey
Kuukke / Mick
Calathia / Scorpius
Atskuli
ducky / Ankka
Axe
Hylian / Janii
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Nyt lähti vanhat kysymysmerkkeinä olevat pois (kannattaa ilmoittaa nopeasti, jos minut vielä listoilleen haluaa), mutta uudemmista lisätyistä vielä Kurimus on kysymysmerkkeinä. Annetaan nyt vielä hetki aikaa lisätä minut, jos siltä tuntuu. Lisäsin Vollen, kun ilmoitti minut lisänneensä. Vielä olisi yksi paikka ja mahdollisesti myös toinen saattaa vapautua. Onko porukkaa joka minut haluaa listoilleen? Tai jos näyn vielä jollain kysymysmerkkeinä niin kannattaa ilmoitella.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kartoitin vähän listaa, kun kysymysmerkkejä löytyi vielä aika paljon. Ainakin seuraavat olivat vielä kysymysmerkkeinä:

migge
Hex
Jamirou
Viper7
maagiset
Justin Bailey
Calathia
ColdSkull

Aiotteko lisätä minua? Jos ette, niin ilmoittakaa vaikka privalla niin poistan listasta. Olisi kyllä kiva jos saisitte mut mahtumaan omille listoillenne. =)
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kartoitin vähän listaa, kun kysymysmerkkejä löytyi vielä aika paljon. Ainakin seuraavat olivat vielä kysymysmerkkeinä:

...
ColdSkull

Aiotteko lisätä minua? Jos ette, niin ilmoittakaa vaikka privalla niin poistan listasta. Olisi kyllä kiva jos saisitte mut mahtumaan omille listoillenne. =)

Viesti #41:

Voin suoraan tässä ilmoittaa, että jos olen vielä kysymysmerkkeinä joillain teistä, niin en ole voinut lisätä teitä enää, koska ei vaan mahdu.

Eikä oikein ole tuolla henkilöitä, joita voisi poistella.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Itse poistelin noita yläpään nimiä ja lisäilin alapäästä kavereiksi. Kateellaan kuinka äijän käy.
 
Ylös Bottom