Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Friend Codet (lista 1. viestissä)

Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kartoitin vähän listaa, kun kysymysmerkkejä löytyi vielä aika paljon. Ainakin seuraavat olivat vielä kysymysmerkkeinä:

migge
Hex
Jamirou
Viper7
maagiset
Justin Bailey
Calathia
ColdSkull

Aiotteko lisätä minua? Jos ette, niin ilmoittakaa vaikka privalla niin poistan listasta. Olisi kyllä kiva jos saisitte mut mahtumaan omille listoillenne. =)

Mulla näkyy noista vielä Hex, Viper7, maagiset ja Justin Bailey kysymysmerkkinä.

Eli Jos saisitte minut mahtumaan vielä listaan niin ois kova juttu. Pelailen suht aktiivisesti.

Kaikille muille sitten sellanen juttu että ilmotelkaa minulle yv:nä jos olette minut lisänny mutta lärviä ei vieläkään näy. Lisäilen sitten teitä.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Vois varmaan olla hyvä ilmotella noita kellä on lista täys ja esim. merkitä sinne ekan viestin listaan, että porukka näkee ketkä vielä kannattaa lisätä ja keitä ei enää kannata.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Lisään ja tarkastan kaikki kun kerkeen avata tuon maagisen ja mahtavan valkoisen boxin.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kartoitin vähän listaa, kun kysymysmerkkejä löytyi vielä aika paljon. Ainakin seuraavat olivat vielä kysymysmerkkeinä:

migge
Hex
Jamirou
Viper7
maagiset
Justin Bailey
Calathia
ColdSkull

Aiotteko lisätä minua? Jos ette, niin ilmoittakaa vaikka privalla niin poistan listasta. Olisi kyllä kiva jos saisitte mut mahtumaan omille listoillenne. =)

Höh, luulin, että olen teikäläisen jo lisäillyt. No täytynee tossa jossain vaiheessa lisäillä. Samoiten Kurimuksen voin myös lisäillä tossa jossain illemmalla. Vollen ja Bugistan lisäilen samaan syssyyn, kun ovat ilmeisesti lisäilleet meikäläisen. Sen jälkeen mullakin alkaa olla tila listoilla vähissä. Tosin muutama kyssäri löytyy edelleen, joten niiden poistamista täytyynee vielä harkita, jos joku aktiivisempi löytyisi listoille.

edit: Lisäilen tossa kohta myös Zuorin, jos sulta löytyy vielä tilaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kaikille muille sitten sellanen juttu että ilmotelkaa minulle yv:nä jos olette minut lisänny mutta lärviä ei vieläkään näy. Lisäilen sitten teitä.

Yritin yv:tä, mutta sinulla on postilaatikko täynnä. Tuossa muutamia viestejä sitten kyselin, että meinaatko minut lisätä. Lisäsin sinut eilen kun poistin vanhoja kysymysmerkeiksi jääneitä ja sain muutamia paikkoja tilaa.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Enskaen lisäsin eilen aamulla, mutta vieläkin näkyy kyssäri päällä, joten et kai ehtinyt jo aiemmin poistaa mua? Muuten olis täysi lista kavereita koossa.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Itselläni vielä 5 kyssäriä jotka ovat:

Hylian / Janii
Justin Bailey / Smooth Bob
hanipai
Calathia / Scorpius
Atskuli / Atskuli

Jos teillä on listat täynä ettekä ole lisänneet tai aijo lisätä minua niin ilmoittakaa niin saan tilaa listalle ja otan vaikka listan loppupäästä numeroita jotta saisi kyssärit pois. Ja jos joku on kenties menny minut lisäämään ja olen kyssärinä niin ilmoitelkaa tännepäin niin voin lisäillä teitä kunhan jokin yllämainituista karsiutuu listalta, jos karsiutuu.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Enskaen lisäsin eilen aamulla, mutta vieläkin näkyy kyssäri päällä, joten et kai ehtinyt jo aiemmin poistaa mua? Muuten olis täysi lista kavereita koossa.

Hmm. Olet kyllä listallani mutta edelleen kyssärinä. :confused:
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Muistelisin jostain lukeneeni (voi olla tältäkin foorumilta, varma en ole), että ton päivittymisessä voi kestää jonkin aikaakin.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Muistelisin jostain lukeneeni (voi olla tältäkin foorumilta, varma en ole), että ton päivittymisessä voi kestää jonkin aikaakin.

Hehe ainakin mulla ja Temellä oli asiasta puhetta rata-aikojen kanssa, joten kai se pätee myös tässä asiassa. Toisaalta voisi tehdä niinkin että molemmat poistavat toisensa listoiltaan ja liittyvät vaikka illan peliin ja siellä painetaan nappia add friend.:D
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kai se pitänee täällä ilmottaa, kun Kurimuksella on viestilaatikko täysi. Poistin siis sen ja lisäsin Enskaen sen tilalle.

"Julkisempaa" infoa, että mulla tuli tuo 30 nimeä täyteen. Eli, jos jollain on mun nimi kyssärinä niin eipä sille voi enää juuri mitään tehdä.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Minulla on vielä 3 kysymysmerkkiä enkä jaksa odotella että lisäilevätkö. Ilmoitelkaa jos olette lisäillyt tai lisäätte, niin poistelen nuo kysymysmerkit.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Morjesta pöytään!

Olen uusi tällä foorumilla, mutta pelailen karttia melko paljon.

Tässä minun koodini: 1289-8377-2411
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Jeps, itsekin tuli Kartti hankittua muutama päivä sitten. Koodi on 2363-5888-1182 ja nimenä heebo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Lisäsin koodeja itseni ympäriltä ja listan alusta. Täytyy varmaan päivittää listaa vielä, joten olkaa kärsivällisiä.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Minun friend-code ( lisätkää toki! ):

3780-9342-5966 / Jozq

Lisäsin sut joten lisääppäs meikäläinen.

Ja samalla voipi minun kohdalle tuonne ekalle sivulle laittaa jonkun merkin että minulla on täynä tuo 30 paikkaa(kunhan Artificial lisää minut) ettei sitten toiset turhaan lisäile minua kun ei oikein mahdu enää omalle listalle. Tietty jos joskus joku päivitys tulee mikä isontaa listaa niin hyvä näin.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Lisäsin sut joten lisääppäs meikäläinen.

Ja samalla voipi minun kohdalle tuonne ekalle sivulle laittaa jonkun merkin että minulla on täynä tuo 30 paikkaa(kunhan Artificial lisää minut) ettei sitten toiset turhaan lisäile minua kun ei oikein mahdu enää omalle listalle. Tietty jos joskus joku päivitys tulee mikä isontaa listaa niin hyvä näin.

Lisäsin, mutta jostain syystä olet vielä 'kysymysmerkki' minun Friend Rosterissa. Outoa. :S
 
Ylös Bottom