Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Friend Codet (lista 1. viestissä)

Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Täällä päin edelleen runsaasti tilaa kaverilistalla! Suuri osa täältä lisäämistäni numeroista pysyvät edelleen kysymysmerkkinä, joten otan uusia tilalle. Täällä olisi siis aktiivipelaaja kisattavia vailla. :)
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Mulla näkyy melkein pelkkiä kyssäreitä. Vain kolme päätä näkyy listassa. Mistä mahtaa johtua?:confused:
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Mulla näkyy melkein pelkkiä kyssäreitä. Vain kolme päätä näkyy listassa. Mistä mahtaa johtua?:confused:

Samaa olen itsekin ihmetellyt, kun porukka on kertonut minut lisänneensä mutta viikosta toiseen vielä kyssäreinä pysyvät. Toisten kanssa on sitten homma ollut täysin mutkatonta.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kyllä siellä Vollen kohdalla on näkynyt naama jo pari viikkoa minun listallani, en sitten tiedä mistä johtuu jos minua ei sinun listaltasi löydy... Kiforin voisin laittaa jonkun vähemmän pelaavan tilalle omalle listalleni, jos vain olet lisännyt minut. Ja tietysti Volle voisi tehdä jossain vaiheessa huoneen ja minä yrittäisin liittyä sinne kun se naama kerran listallani näkyy, toisin päin tuskin onnistuu jos ei näy muuta kuin kyssäri.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kyllä siellä Vollen kohdalla on näkynyt naama jo pari viikkoa minun listallani, en sitten tiedä mistä johtuu jos minua ei sinun listaltasi löydy...

Pistän nyt julkisena tähän vastauksen, eli viikon odottelun jälkeen Vaarinkin naama vihdoin ilmestyi listalleni, vaikka omani on tosiaan näkynyt toisessa päässä jo pitkän tovin. Ihme touhua kun on hirmuiset viiveet, ja vain toisessa päässä.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Pistän nyt julkisena tähän vastauksen, eli viikon odottelun jälkeen Vaarinkin naama vihdoin ilmestyi listalleni, vaikka omani on tosiaan näkynyt toisessa päässä jo pitkän tovin. Ihme touhua kun on hirmuiset viiveet, ja vain toisessa päässä.

Tänään lisäsin sinutkin, Volle - mutta kuinka ollakaan, näyt minulle kysymysmerkkinä. :/
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Argh pitäisi taas piakkoin käydä pyörähtämässä täälläkin muttakun on varmaan (kirjaimellisesti) 10 peliä jota pitäisi läpäistä :s

tarttee vähän hiljentää tahti noiden hankinnassa ette kerkee keskittyy paremmin.
Saisi kyllä olla aika tavalla isommat nuo friend listat tässä pelissä, joku 100 maksimi riittäisi jo pitkälle :p
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Noniin sai itekki hommattua tämän pelin itelle. Koodi on 0001-3822-4811 ja nimi on Bob

Alkas nimiä alhaalta ylöspäin pistään niin ois varmaan porukkaa joilla on tilaaki friendseissä minulle?
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

3351-4510-3239/aspfjall/Aleksi

Jos alapäästä alkaen lisäilen...
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Kelläs mahtuu viel listaan ? Ei jaksa turhaan lisätä ketään...

Oma koodi: 5155-3730-6833. Nimi: Eagle.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Hankin vihdoinkin Mario Kartin.
Oma koodini on: 2964-9400-8847 ja nimi on Pyry.
Lisäilen tossa loppupuolella olevia, jos jollain on vielä tilaa. Pitää kyl viel vähän harjotella yksinpelinä ennen kuin uskallan kisailemaan kanssanne...
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Joo elikkä mun Mario Kart Wii Friend code: 3738 0353 8444
Lisäilkää vapaasti kenellä on tilaa. :)
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Laittakaa toki yv:tä, te jotka olette mut lisänneet niin tiedän lisätä myös teidät. :)
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Eilen tuli tämä vihdoin ostettua, ja onpahan mahtavaa hupia!
Nettipelaaminen vaikuttaa toimivalta ja ennen kaikkea hauskalta, joten luonnollisesti olisi mukava pelata myös KFiniläisiä vastaan!
Friend Codeni on 4468-1885-4648, nimellä Hilu.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

no niin pistetään omakin koodi tänne 0259-1119-2131 ja nimi on JANNE
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom