Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Friend Codet (lista 1. viestissä)

Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Pelaakos tätä peliä oikeasti kukaan?
Laittakaahan privaa vielä, jos aktiivisia pelaajia löytyy.
Pahoittelen,en ole kyennyt pelaamaan Brawlii netissä hyvään toviin...Lähiaikoina PITÄS kyetä taas maailmalle pääsemää...
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Pelailen tuota suunnilleen parina päivänä viikossa ja aina käväsen hakemassa wifistä custom stagen ja tarkistan samalla onko muita online. Pitkään aikaan ei ole kyllä porukkaa näkynyt ja moni jo aiemmin mainitsemistani on vielä "awaiting registration".
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

0388-1721-0146

Ensimmaiseen Smash Brossiini totuttelen :p
PS: Kaikki listassa olleet lisatty, mutta kaikilla Awaiting registration...
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

HEI!Mun kaverikoodi on VAIHTUNUT,joten pieni päivitys olisi paikallaan!
Katotaanpas...Mun UUSI kaverikoodi on 0774-7201-0682.Mutta valitettavasti...Meillä on nykyään mobiili kaista,joten yhteys on mitä on(ellei sitten koneen paikka jotenkin vaikuta),eli en usko,että saadaan ihan parhaat mahdolliset peli mahikset...Mutta yritetään kuitenkin!
Smash!

Edit: Ihan normaali fonttikoko riittää. Vaihdoin uuden koodisi listaan. -SOJ
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Pelailen tuota suunnilleen parina päivänä viikossa ja aina käväsen hakemassa wifistä custom stagen ja tarkistan samalla onko muita online. Pitkään aikaan ei ole kyllä porukkaa näkynyt ja moni jo aiemmin mainitsemistani on vielä "awaiting registration".

Joo Snaken oon nähnykin pari kertaa onlinessa, mutta muuten foorumin jengi tuntuu slackaavan oikein urakalla ja täältä on aika paha näköjään hakea pelikavereita :) Hieno kun 99,34% prosenttia listasta on awaiting registration =)))

Jos sitä smashboardsin jengistä irtois sit kun friend finderilla pääsee tykittään.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Lisäilin taas loput listasta, koittakaas nyt lisäillä japi teidän listoihin niin päästään pelaamaan. Alkaa kyllästyttään noi "awaiting registration". Kohta alan clearaan listaa kun on näin passiivista porukkaa :):):)
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

0474-0644-0874

Ilmoitelkaa jos lisäätte, niin lisään teidät.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Nyt alan tyhjentämään listaani passiivisista pelaajista ja täyttämään sitä aktiivisilla...
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

PItkästä aikaa päivitin listan, kaikki on vielä toistaiseksi listalla. Voisin tosin minäkin ruveta poistamaan kun on suurin osa Awaiting registration-tilassa. On ollu vähän kiire koulun kanssa niin en ole ehtinyt pelaamaan, mutta nyt meinasin ruveta olemaan netissä aktiivisemmin.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

PItkästä aikaa päivitin listan, kaikki on vielä toistaiseksi listalla. Voisin tosin minäkin ruveta poistamaan kun on suurin osa Awaiting registration-tilassa. On ollu vähän kiire koulun kanssa niin en ole ehtinyt pelaamaan, mutta nyt meinasin ruveta olemaan netissä aktiivisemmin.

Lisään sut vaikka heti :D
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Nyt kun ei ole muuta tekemistä niin taidan tehdä niin, että lisään kaikki sen varalta, että he ovat lisänneet minut ja sitten taidan poistaa kaikki Awaiting registrationit... On tylsää ;)

Edit: Turha työ oli. Ei kauaa mene niin kyllästyn noihin awaitingeihin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Nyt kun ei ole muuta tekemistä niin taidan tehdä niin, että lisään kaikki sen varalta, että he ovat lisänneet minut ja sitten taidan poistaa kaikki Awaiting registrationit... On tylsää ;)

Edit: Turha työ oli. Ei kauaa mene niin kyllästyn noihin awaitingeihin...

Okei, eli voin olettaa että jengi on slackanny munkin friend coden osalta. Eli ei kannata ryhtyä samaan :D
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Ilmoitan tässä vaan että tyhjensin listani Awaiting For Registerationeista, en enää vaan kestäny niitä....on mulla sentään ~30 nimeä siellä.
Eri asia kuinka monta niistä on aktiivisia.
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

PItkästä aikaa päivitin listan, kaikki on vielä toistaiseksi listalla. Voisin tosin minäkin ruveta poistamaan kun on suurin osa Awaiting registration-tilassa. On ollu vähän kiire koulun kanssa niin en ole ehtinyt pelaamaan, mutta nyt meinasin ruveta olemaan netissä aktiivisemmin.
=D Vanha kunnon Zatma!Niin,minulla on vaihtunut tuo kaverikoodi tässä pelissä,kun..Noh,savet lähti.Jotenka koetas lisäillä mua uudestaan...:D
 
Ylös Bottom