Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Friend Codet (lista 1. viestissä)

Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Ilmoitan tässä vaan että tyhjensin listani Awaiting For Registerationeista, en enää vaan kestäny niitä....on mulla sentään ~30 nimeä siellä.
Eri asia kuinka monta niistä on aktiivisia.

Juu zatma oli hyvät pelit, oot vaan niin pro tosin :)
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Jaaha, ei kai laggshotteri saanu banneja Nintendolta. Aijai!
Banneja?Nintendolta?Mitäs sellaista sait päähäsi?
Oletan,että olet joskus kuullut tallennuksien poistosta...:)
Sen takia lähti kaverikoodikin.Tuli hinku nähä ne "Challenger Approaching" jutut uudestaan..
Oli vain ihan pakko.Siinä tuli ensimmäinen ilta Brawlin merkeissä mieleen...:cool:

Niin,ja oonko Laggshotteri tuon ison lagin takia?Ymmärrän.Mobiili yhteys on mitä on,jotenka...
Pitäiskö Laggshotter olla mun netti nickki?LOL
Mut ei haittaa kuitenkaan.Pitäis Zatmankin kanssa ottaa uusinta ottelut jonain päivänä.Ekat kerrat oli aika tasaisia,jos oikein muistan.:rolleyes:
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Banneja?Nintendolta?Mitäs sellaista sait päähäsi?
Oletan,että olet joskus kuullut tallennuksien poistosta...:)
Sen takia lähti kaverikoodikin.Tuli hinku nähä ne "Challenger Approaching" jutut uudestaan..
Oli vain ihan pakko.Siinä tuli ensimmäinen ilta Brawlin merkeissä mieleen...:cool:

Niin,ja oonko Laggshotteri tuon ison lagin takia?Ymmärrän.Mobiili yhteys on mitä on,jotenka...
Pitäiskö Laggshotter olla mun netti nickki?LOL
Mut ei haittaa kuitenkaan.Pitäis Zatmankin kanssa ottaa uusinta ottelut jonain päivänä.Ekat kerrat oli aika tasaisia,jos oikein muistan.:rolleyes:


Totta kai muistan. Tosin kyllä sulla meni aavistuksen paremmin(vaatimattomuus iski). Nyt en tiedä milloin pääsen pelaamaa. Ajattelin tänään pitää välipäivän pelaamisesta ja huomenna tulee kaverit pelaamaan...

Saisi muuten muutkin listalla olevat tulla pelaamaan, ketä vastaan oon nyt viikon aikana pelannu on JarZkiin lisäks aika vähän....No Joululomalla ehtii
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Banneja?Nintendolta?Mitäs sellaista sait päähäsi?
Oletan,että olet joskus kuullut tallennuksien poistosta...:)
Sen takia lähti kaverikoodikin.Tuli hinku nähä ne "Challenger Approaching" jutut uudestaan..
Oli vain ihan pakko.Siinä tuli ensimmäinen ilta Brawlin merkeissä mieleen...

Niin,ja oonko Laggshotteri tuon ison lagin takia?Ymmärrän.Mobiili yhteys on mitä on,jotenka...
Pitäiskö Laggshotter olla mun netti nickki?LOL
Mut ei haittaa kuitenkaan.Pitäis Zatmankin kanssa ottaa uusinta ottelut jonain päivänä.Ekat kerrat oli aika tasaisia,jos oikein muistan.

Hehe joo, siis ihan vaan huumorinimitys ei muuta :) Hyvää peliä silti saatu :D
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Totta kai muistan. Tosin kyllä sulla meni aavistuksen paremmin(vaatimattomuus iski). Nyt en tiedä milloin pääsen pelaamaa. Ajattelin tänään pitää välipäivän pelaamisesta ja huomenna tulee kaverit pelaamaan...

Saisi muuten muutkin listalla olevat tulla pelaamaan, ketä vastaan oon nyt viikon aikana pelannu on JarZkiin lisäks aika vähän....No Joululomalla ehtii

Juu Zatma on kyl aktiivinen overlord! Kiitos siitä! Itekin pyrin katteleen online friendien tilannetta aina silloin tällöin :)
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Terve! Olen uusi täällä ja haluisin piestä teidät SSBB:ssä. Tässä friend codeni: 5327-5267-6693 :D Lisään kaikki jotka on tossa listassa :) Kannattaa haastaa mut koska oon pirun kova:cool:
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Terve! Olen uusi täällä ja haluisin piestä teidät SSBB:ssä. Tässä friend codeni: 5327-5267-6693 Lisään kaikki jotka on tossa listassa :) Kannattaa haastaa mut koska oon pirun kova:cool:

Lisään sitten ku käyn seuraavan kerran
Edit: Aattelin alkaa tekeen niin, että pidän huonetta auki aina kun on mahdollista olla Wiillä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Terve! Olen uusi täällä ja haluisin piestä teidät SSBB:ssä. Tässä friend codeni: 5327-5267-6693 Lisään kaikki jotka on tossa listassa :) Kannattaa haastaa mut koska oon pirun kova:cool:

Nyt sut on lisätty :D
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Terve! Olen uusi täällä ja haluisin piestä teidät SSBB:ssä. Tässä friend codeni: 5327-5267-6693 :D Lisään kaikki jotka on tossa listassa :) Kannattaa haastaa mut koska oon pirun kova:cool:

Oon lisänny sut nyt
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Tulee hiukan myöhässä, mut kumminkin:

2492-8134-0222

EDIT: Pelaan nim. Sturm

PS: Sanokaa jos lisäätte
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Lisätkää mut, himottais kauheasti ottaa matsit. Pelaan nickillä Drick. Koodi on 0302-4791-7712
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Joo lisää mut niin pelaillaa joku peli. Laitoin privaa
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Jeps, tulee hippasen myöhässä mut brawl fc: 2664-7448-0528
Laittelen noita codeja kun kerkiän tuolta listalta. Toivottavasti löytyy vielä aktiivisia pelaajia..
Mainospuheeksi vielä tähän loppuun mainittakoon, et jos tykkää toisten nöyryyttämisestä niin kannattaa laittaa mut listalle :D
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Joo nyt vois alottaa ihan kunnolla mättään tätä Brawlia! Tässä FC jos jotain kiinnostaa lisätä!

0044 - 7465 - 4956
 
Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Jeps, tulee hippasen myöhässä mut brawl fc: 2664-7448-0528
Laittelen noita codeja kun kerkiän tuolta listalta. Toivottavasti löytyy vielä aktiivisia pelaajia..
Mainospuheeksi vielä tähän loppuun mainittakoon, et jos tykkää toisten nöyryyttämisestä niin kannattaa laittaa mut listalle :D

Nestesaippua sanoi:
Joo nyt vois alottaa ihan kunnolla mättään tätä Brawlia! Tässä FC jos jotain kiinnostaa lisätä!

0044 - 7465 - 4956

Lisään molemmat tossa päivällä. Olkaahan aktiivisia :D
 
Ylös Bottom