Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FuKi-klaani hakee jäseniä

TravoFIN

Active Member
Finnish Ultimate Killersissä olisi tilaa 2-3 pelimiehelle/naiselle!
Kaikki kiinnostuneet ottakaa yhteyttä privaviestillä minuun (elikkä TravoFIN) tai JeskaFINiin. Myös yhteydenotot PSN:n kautta xTravo:lle tai JeskaFIN:lle. Todennäköisesti järjestetään joku private pippalot, johon kaikki halukkaat klaania hakevat pelaajat voivat tulla.
Ensisijaisesti haemme pitempi aikaista "pelaajasopimusta", mutta myös hyviä pelaajia voidaan ottaa käynnissä olevaan VPD-liigaan.
Hakijoiden eduksi kuitenkin katsotaan se, että liittyisi pidempi aikaiseksi FuKilaiseksi. Siirryttiin juuri pelaamaan ConsoleGaming ladderille, ja GameBattles on tällä hetkellä ainakin pienellä tauolla...

Ja mitäs me hakijoilta vaadimme:
-Ikää 15+
-Mikki pakollinen
-Huumorintajua
-K/D ration voi mainita hakemuksessa YHDESSÄ win ration kanssa.
-Reilusti iloista mieltä ja intohimoa pelaamista kohtaan. =D Ei kuitenkaan tarvi olla mikään 24/7 MW2:sta pelaava, mutta olisi tärkeää, että pelaaminen olisi mahdollista noin klo. 19:00-->
-Lisäksi pienet sponsoritulot ja lahjukset johtoportaalle vaikuttavat tulevaisuudessa esim. valitessa illan kokoonpanoa matseihin.. (LÄPPÄ)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

Miks tää viesti siirty tänne, huoh.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Jaa ei näköjään mun viesti kauaa viipyny tuolla Pelimies ketjussa.. xD
Oikeestaan modet voi poistaa tään ketjun ku tein jo tuon yhen.. Tai no saapa klaani enemmän huomioita. Tehkää miten haluatte! :)
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Onnea hakuun, mutta ei hirveen hyvältä vaikuta ku toinen liiduista heti PSN puolella kertoi, että ei tästä varmaa mitää tuu :D
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Onnea hakuun, mutta ei hirveen hyvältä vaikuta ku toinen liiduista heti PSN puolella kertoi, että ei tästä varmaa mitää tuu :D

xDD Ei oo toisella liidulla vielä kokemusta tästä hommasta... :D Ja se oli vaan läppä siltä.. :)
Ei tässä nyt vielä kirvestä heitetä kaivoon, ottaen huomioon että FuKi on ollut pystyssä kokonaisen vuorokauden!
Ja pääasiassa ajattelin että aloitetaan sitten uuden codin puolella tää homma, tosin tuo Pelimies-liiga kiinnostaa ja jospa tähän sitten lähempänä ajankohtaa alkaa porukkaa virtaamaan. =)
Ja on meillä ässä hihassa kun oon vähän Lateksin kans hieronu sopimuksia... =DD
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Mää voisin tulla tryoutille jos te pelaatte pelkästään suomalaisia klaaneja vastaan ku mää oon saanu ihan tarpeeksi nuista jenkki klaaneista:mad:
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Mää voisin tulla tryoutille jos te pelaatte pelkästään suomalaisia klaaneja vastaan ku mää oon saanu ihan tarpeeksi nuista jenkki klaaneista:mad:

Joo lisääppä mut PSN listalle. Vielä ei pelata missään GameBattlesissa tms. vaan porukkaa rekrytään ennen ku mennään sinne tekeen tiimi. Sen voin luvata että jenkkiläiset jätetään rauhaan, mutta Suomestakaan ei taida silti kovin montaa porukkaa olla...? Euroopan sisällä pysytään! :D
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Edelleen haetaan lisää porukkaa jengiin! Tänään tehtiin tiimi GameBattlesiin, joten klaanimatsien aikakin alkaa olla. :)
Tällä hetkellä mukana 7 jäsentä ja lisää vielä tarvitaan.
Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä nyt JeskaFIN:n (PSN) sekä Control (KFIN). Itse lähden tänään reissuun ja tuun sunnuntaina takaisin, joten en ehdi/pysty lukemaan viestejä tms..
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Pääsenkö minäkin Tryoutille, vaikka ei ole mikkiä?
 
Vastaus: FuKi-klaani hakee jäseniä

Emmä nyt enää snipuna jaksa pelata, parempi minä olen assaulttina :D Kiitos vaan kehuista.
Nyt olen FuKi:n jäsen. Voiko joku laittaa pelaajista listaa?

Joo tervetuloa jengiin! Tässäpä meijän pelaajat:
(Nimimerkit PSN:ssä)

xXTravoXx
JeskaFIN
Julle998
FIN_Potilas
ELITE-Struccer
peketsu
ALoe_3
perusleija
Sitten on vielä pari tryouttilaista, mutta annan tunnukset myöhemmin..

PS: Lisää mut meseen (lähetin mun meseosoitteen privalla), Lisäksi mulla on pleikkari tällä hetkellä jossain maailmalla, enkä pysty hyväksymään tai lukemaan mitään viestejä yms! JeskaFIN on tällä hetkellä päävastuussa FuKista! ;)
 
Ylös Bottom