Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Galakseja hipova KonsoliFIN-miitti 2010

TT-2k

Päämoderaattori
Ylläpitäjä
Veikkaan nimittäin, että oluen ääressä meillä voisi jopa olla hauskaa... Eri mielipiteistä huolimatta.
Vau, sinäpä sen sanoit! Sitähän tässä oikeasti tarvitaankin: KonsoliFIN-miitti, jossa tullaan nimimerkin takaa pois ja keskustellaan asioista kasvotusten muutaman rentouttavan urheilujuoman voimin.

Olen mukana (ja palan halusta nähdä, millaisia persoonallisuuksia tekstien takaa lopulta paljastuu). :)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Vau, sinäpä sen sanoit! Sitähän tässä oikeasti tarvitaankin: KonsoliFIN-miitti, jossa tullaan nimimerkin takaa pois ja keskustellaan asioista kasvotusten muutaman rentouttavan urheilujuoman voimin.

Olen mukana (ja palan halusta nähdä, millaisia persoonallisuuksia tekstien takaa lopulta paljastuu). :)

Mukana täysillä!
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Konsolifinin kokoontuminen olisi suorastaan nerokas ajatus. Ei muuta kuin kolehtia keräämään ja vuokrataan joku hotelli ( tai messuhalli ) käyttöön ja 24 h baari auki :D
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Konsolifinin kokoontuminen olisi suorastaan nerokas ajatus. Ei muuta kuin kolehtia keräämään ja vuokrataan joku hotelli ( tai messuhalli ) käyttöön ja 24 h baari auki :D

Samalla hetkellä universumi sanoisi itsensä irti ja hajoaisi omaan mahdottomuuteensa.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Noh! Noin pessimistisellä asenteella ei päästä kyllä puusta pitkälle. Kyllä tää voisi ihan onnistua. :)

Kokemuksesta puhun :D Sitä on pari kertaa muita konsolifiniliäisiä tavatessa jo tuntenut miten maailmankaikkeus on pettämässä alta!

Mutta jos tälläinen tapahtuma oikeasti olisi järjestymässä kyllä itsekin sinne saapuisin. Tietenkin jos ikärajat pistetään ja alkoholia voidaan tarjoilla. Ei teitä selvinpäin kestä ;)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Mutta jos tälläinen tapahtuma oikeasti olisi järjestymässä kyllä itsekin sinne saapuisin. Tietenkin jos ikärajat pistetään ja alkoholia voidaan tarjoilla. Ei teitä selvinpäin kestä ;)
Pistetään tapahtumaan. Jokainen toki maksaa itse, mutta eihän tämä ole kuin organisointikysymys.

Mielestäni tapahtuma voisi olla kaksivaiheinen; ensin päivällä kaikille avoin kokoontuminen, ja myöhemmin illalla K18-tilaisuus, jossa on myös alkoholitarjoilua.

PS. Kuten ehkä huomasittekin, siirsin keskustelun omaan ketjuunsa.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Pistetään tapahtumaan. Jokainen toki maksaa itse, mutta eihän tämä ole kuin organisointikysymys.

Mielestäni tapahtuma voisi olla kaksivaiheinen; ensin päivällä kaikille avoin kokoontuminen, ja myöhemmin illalla K18-tilaisuus, jossa on myös alkoholitarjoilua.

PS. Kuten ehkä huomasittekin, siirsin keskustelun omaan ketjuunsa.

Nyt vaan sitten vääntämään kättä siitä notta koska ja missä. Itsekin muutan kerran olen koofin"treffit" tehnyt ja aika mukavia iltojahan ne oli muistaakseni :p

Heti kärkeen lyön omat ehdotukseni koska EI järjestetä ja ne ovat helmi ja maaliskuu sillä takuuvarmasti en silloin pääsisi ( häät & häämatkalla silloin ) mutta viisaammat sen päättäkööt :) Nyt tarvisi ne Konsolifin paidat niccipainatuksilla :D
 
Vastaus: Galakseja hipova KonsoliFIN-miitti 2010

Kiinnostus olisi kova,. mutta aina tulee matkat niin jumalattoman kalliiksi että homma jää suunnitteluasteelle. Eikä baarissa voi juoda omia juomia:rolleyes:
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Konsolifinin kokoontuminen olisi suorastaan nerokas ajatus. Ei muuta kuin kolehtia keräämään ja vuokrataan joku hotelli ( tai messuhalli ) käyttöön ja 24 h baari auki :D

Olis kerrankin Seiskan kääk-juoruissa kunnon settiä! Muutama foorumiakrobaatti rillit vinossa heittää tätä suomalista perus humalalegendaa:
-hei shiis v**tu oikeesti, sä oot niin helmi kirjottelija!
-sorii, kun mä shillee dissasin sun pelikonshoolia, jooko pliish, khyl sä hiffaat
-hei, mitäsh luulet? pitäshkö ottaa huone? :D

Millon mennää?
 
Vastaus: Galakseja hipova KonsoliFIN-miitti 2010

Tai vaihtoehtoisesti tulis sitä kunnon avautumista kun ei tartte modeista välittää ja kaikki monen vuodet vitutus patoutumat pääsis kerralla ulos:D
 
Vastaus: Galakseja hipova KonsoliFIN-miitti 2010

Heti kärkeen lyön omat ehdotukseni koska EI järjestetä ja ne ovat helmi ja maaliskuu sillä takuuvarmasti en silloin pääsisi ( häät & häämatkalla silloin )
Onnea jo etukäteen! Järjestelyt ja suunnittelut voivat viedä sen verran aikaa, että tammikuulle ei välttämättä enää ehdi.

Kiinnostus olisi kova,. mutta aina tulee matkat niin jumalattoman kalliiksi että homma jää suunnitteluasteelle.
Tell me about it. Mutta on sitä aikanaan Rovaniemeltä asti matkustettu Helsinskyyn ihmisiä tapaamaan, vaikka kallista olikin.

Noin käytännön syistä paras paikka löytynee pk-seudulta tai sen välittömästä läheisyydestä. Se on tietysti monelle ylitsepääsemätön este etäisyyden vuoksi, mutta täälläpäin nyt valitettavasti sattuu suurin osa asumaan. Mikään ei tietystikään estä järjestämästä useita erillisiä tapahtumia, mutta sen organisoinnin voi ottaa hoitaakseen sitten jotkut ihan muut immeiset.
 
Vastaus: Galakseja hipova KonsoliFIN-miitti 2010

Tai vaihtoehtoisesti tulis sitä kunnon avautumista kun ei tartte modeista välittää ja kaikki monen vuodet vitutus patoutumat pääsis kerralla ulos:D

Paikalle muutama järjestyksenvalvojamoderaattori :D
 
Vastaus: Galakseja hipova KonsoliFIN-miitti 2010

Moisten kauhukuvien jälkeen ehdotan siis, että tarjoilu koostuu puhtaasti vahvimmasta absintista mitä markkinoilta löytää. Ensimmäinen, joka alkaa vertaamaan Wii:tä pleikkariin pakotetaan nappailemaan shotteja kyseistä tököttiä niin johan aihe vaihtuu.

Yleensä sammumiseen.
 
Vastaus: Galakseja hipova KonsoliFIN-miitti 2010

Onnea jo etukäteen! Järjestelyt ja suunnittelut voivat viedä sen verran aikaa, että tammikuulle ei välttämättä enää ehdi.

Vaivalloisuus riippuu kai miten järjestää (ja kuinka suurelle porukalle). Peruskaava on kuulostella porukalle sopivia päivämääriä, päättää sitten päivä, kysyä ketä on mukana ja sitten varata isoa tai pientä kabinettia jostain kapakasta. Ja se on sitten siinä.
 
Vastaus: Galakseja hipova KonsoliFIN-miitti 2010

Onnea jo etukäteen! Järjestelyt ja suunnittelut voivat viedä sen verran aikaa, että tammikuulle ei välttämättä enää ehdi.


Tell me about it. Mutta on sitä aikanaan Rovaniemeltä asti matkustettu Helsinskyyn ihmisiä tapaamaan, vaikka kallista olikin.

Noin käytännön syistä paras paikka löytynee pk-seudulta tai sen välittömästä läheisyydestä. Se on tietysti monelle ylitsepääsemätön este etäisyyden vuoksi, mutta täälläpäin nyt valitettavasti sattuu suurin osa asumaan. Mikään ei tietystikään estä järjestämästä useita erillisiä tapahtumia, mutta sen organisoinnin voi ottaa hoitaakseen sitten jotkut ihan muut immeiset.

Kiitos! PK-seutu voisi olla järkevin vaihtoehto. Kerää vaan omalta alueelta ( jos löytyy ) porukan kasaan ja kimpassa paikan päälle ni huva tulee. Ehdotan muutes samalla ajankohdaksi kesän :)
 
Vastaus: Galakseja hipova KonsoliFIN-miitti 2010

Terassikauden avajaiset Konsolifin tyyliin?

Joku alkukesän päivä sopisi tännekin. Itse olen alkuvuoden niin tiiviisti ulkomailla ja töissä kiinni, etten ehtisi moisiin karkeloihin. Mutta touko-kesäkuu on vielä avointa riistaa.

Pitäisiköhän sitä asiaa harkita esim. pistämällä äänestys pystyyn ja sen jälkeen vain alkamalla laskea varmojen osallistujien määrää? Jos tarpeeksi saapuu, niin tilavuokrakaan ei olisi pahitteeksi (varsinkin jos paikalle tulisi ihmeen kaupalla satakin ihmistä).
 
Vastaus: Galakseja hipova KonsoliFIN-miitti 2010

Paikalle muutama järjestyksenvalvojamoderaattori :D
Kukaan ei uskalla ryttyillä nähtyään Paavin ladonoven levyiset hartiat.

Moisten kauhukuvien jälkeen ehdotan siis, että tarjoilu koostuu puhtaasti vahvimmasta absintista mitä markkinoilta löytää.
Kiehtova ajatus, mutta omat absinttikokemukseni muistuttavat suomalaista sketsiä. Sitä kun herää munasillaan vieraasta rappukäytävästä...

Vaivalloisuus riippuu kai miten järjestää (ja kuinka suurelle porukalle). Peruskaava on kuulostella porukalle sopivia päivämääriä, päättää sitten päivä, kysyä ketä on mukana ja sitten varata isoa tai pientä kabinettia jostain kapakasta. Ja se on sitten siinä.
Aivan totta. Eli pieni äänestys ketjuun, paras päivä voittakoon ja sitten paikalle tulee, ken kyntemään kykenee, vai miten se oli.
 
Vastaus: Galakseja hipova KonsoliFIN-miitti 2010

Terassikauden avajaiset Konsolifin tyyliin?

Joku alkukesän päivä sopisi tännekin. Itse olen alkuvuoden niin tiiviisti ulkomailla ja töissä kiinni, etten ehtisi moisiin karkeloihin. Mutta touko-kesäkuu on vielä avointa riistaa.

Pitäisiköhän sitä asiaa harkita esim. pistämällä äänestys pystyyn ja sen jälkeen vain alkamalla laskea varmojen osallistujien määrää? Jos tarpeeksi saapuu, niin tilavuokrakaan ei olisi pahitteeksi (varsinkin jos paikalle tulisi ihmeen kaupalla satakin ihmistä).

Tapahtumapaikka / aikaäänestys olisi ehkä paikallaan. Tai tapahtumanjärjestäjähän sen taitaa päättää :p

Darn! TT ehti ensin :D
 
Vastaus: Galakseja hipova KonsoliFIN-miitti 2010

Äh, paskat, joku päättää ajan ja paikan, ne tulee paikalle ketkä kerkiää. Mikään aika ei sovi kaikille, harva aika edes useimmalle, ja ne joita oikeasti kiinnostaa, tulevat paikalle, vaikka olisi vähän hankalampaakin.

Itse yhden foorumimiitin enemmän tai vähemmän organisoineena pidän sanelupolitiikkaa ainoana, mikä näissä jutuissa toimii.

Itse olen paikalla, jos paikka on Helsinki tai Tampere eikä päivä ole hääpäivä tai vaimon synttärit.
 
Ylös Bottom