Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gallup: "Sitä peliä ei olisi pitänyt päästää menemään..."

Chemo

Active Member
Onko koskaan tullut fiilistä, että jossain kiertoon laitetussa pelissä olisikin ollut ainesta kertosuosikiksi, että sitä olisikin ehkä voinut pelata vielä vuosienkin päästä?

Mä olen vaihtanut ja myynyt jonkunmoisen läjän pelejä, ja melkein kaikista on semmoinen tunne, että "kiva peli, mutta nähty jo, ei sitä olisi ollut mitään syytä museoida omaan hyllyyn kun sen voi kierrättääkin". Yksi poikkeus on:

Baldur's Gate: Dark Alliance.

BG:tä olisin siis voinut tahkota enemmänkin. Virtua Fighter 4:ään en koskaan päässyt täysillä sisään, se olisi vaatinut enemmän panostusta mun puoleltani että siitä olisi saanut enemmän irti, mutta se ei varsinaisesti harmita: mätöt eivät oo ihan mun juttuni. Joten tuota mä en osaa kaivata, vaikken ihan täyttä kokemusta saanutkaan, ja vaikka tiedän sen olevan oikeinkin ansiokas peli.

No, menneet ovat menneitä. Tai sitten eivät. Ainahan pelin voi hankkia uudestaan jos siltä tuntuu.
 
Aika kultaa muistot, ei niitä vanhoja pelejä jaksaisi pelata kuitenkaan. Mutta, koska on kivaa muistella, Destruction Derby 2 meni liian aikaisin vaihtoon... Mahtava peli! Romurallia PS2:lle heti!
 
Ei oikeastaan harmita minkään PS2-pelin myynti, mutta muutama turha osto on tullut tehtyä :).

Ei vaan, muistinkin FFX:n. Ajattelin silloin, että ei tuota taida koskaan jaksaa uudestaan pelata. Luultavasti olin väärässä, vuoropohjainen FF oli ihan mukavaa viihdettä, voisi sen vaikka vuoden päästä taas kahlata läpi.

edit: kirjoitusvirhe
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ei oikeastaan...sillä en ole myynyt yhtäkään ostaaani PS2-peliä :) Keskinkertaisia ja mulle nykyään vähän tylsiä pelejä on kyllä tullut ostettua.
 
Hyvä kysymys, mutta en omista PS2:sta...










DOA3 ja Jet Set Radio Future. Dead Or Alive 3 tulee takaisin maanantaina, ja JSRF on myöskin (takaisin)hankintalistalla. Splinter Cellinkin olisi ehkä voinut toistekkin pelata läpi. Ja jos lähdetään kaivelemaan kauempaa niin, N64sen OoT:n olisi voinut kyllä jättää myymättä, niin ja SNESin Zeldan...
 
Hyvä idea minustakin, mutta kannattaisi siirtää jonnekin "yleistä keskustelua" -areenalle. Perustelu: muidenkin koneiden omistajat voisivat osallistua ja harvalla on tainnut PS2-pelien osalta vielä niitä harmistuksia juurikaan syntyä - jokaisen pelin kun voi halposti hankkia takaisin. Joidenkin vanhempien koneiden osalta tilanne on toinen ...

Avaudun sitten, kun topikki on siirtynyt. PS2:n peleistä en ole luopunut vielä ensimmäisestäkään, vaikka en edes omista PS2:sta juuri nyt ...

-=Pacdam=-
 
Baldur's Gate: Dark Alliance ja Z.O.E PS2 peleistä mutta onhan noita muillakin koneilla esim. SMB3, Luigi´s Mansion, Tekken2, UFO2 (PC ja PSX versiot)
 
VF4:sta luopuminen oli typerin tekoni PS2-rintamalla. Nyt kun tuli RGB:kin hommattua (= toimii vihdoin 60Hz-moodi), ni olis ollu kiva nauttia VF4:sta ja sen mätöstä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
kannattaisi siirtää jonnekin "yleistä keskustelua" -areenalle.

Ookoo. Mä teen tämmöiesen topikin myös Yhteisten "yleistä keskustelua"-palstalle. Mulle tässä kysymyksessä on noin laajemmalti ajateltuna pieni runsaudenpula, koska siitä on kohta neljännesvuosisata, kun faija toi kotiin sen ensimmäisen pong-kloonin. Ja on meinaan tullut yhdestä jos toisestakin pelistä ja koneesta luovuttua.

Mutta. Jatketaan siellä Yhteisissä.

Edit: No ni. Valmis on. Löytyy sieltä Yhteiset -> Yleistä keskustelua...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom