Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gallup: "Sitä peliä ei olisi pitänyt päästää menemään..."

Chemo

Active Member
Aika monet meistä kierrättävät pelejä - esimerkiksi tämän boardin omv-palstojen kautta. Itsekin teen sitä, olen ostanut, vaihtanut ja myynyt läjän PS2-pelejä tätä kautta. Ylläpidolle muuten kiitos hyvästä foorumista.

Yleensä kiertoon pantua peliä ei tule ikävä. Tyypillinen fiilis itselläni on, "mitäpä sitä läpinähtyä juttua museoimaan. Hyvä että sai uutta tilalle". Mutta ei ihan aina. Joskus hoksaa jälkeenpäin, että jotain peliä olisikin voinut vielä pelata, tai vaikka museoidakin. Mikä on ollut sellainen peli juuri Sinulla...

a) ...Nykykonsolillasi?

b) ...Entisillä pelikoneillasi?

Minulla:

a) Baldur's Gate: Dark Alliance (PS2)

b) Tämä onkin mulle vaikeampi, koska ensimmäinen pelikone tuli kotiin joskus 70/80-lukujen vaihteen kieppeillä, ja väliin mahtuu aikas monta peliä ja konetta. Mutta ekana tuli mieleen Sinclair ZX Spectrumin "Atic Atac", joka olisi kiva tavata pitkästä aikaa.
 
A) Ei voi vastata

B) No MGS 2 ehkä, tai sitten PES 2, tai Timesplitters... argh. Myin samalla koneen kanssa:)
 
a) nykykonsoleiden (DC, Cube, Xbox) peleistä en ole luopunut toistaiseksi ...

b) Eniten harmittaa Horde-pelin hienon (PC) USA-paketin myyminen pilkkahintaan aikanaan. Lisäksi harmittaa muutaman Amiga-pelin (mm. It Came from the Desert ja Benefactor) joutuminen pois käsistä. Viimeisen viiden vuoden aikana olen luopunut todella harvasta pelistä - nekin sellaisia, joita en ole jaksanut pelata alunperinkään. Nyrkkisääntönä voisi pitää, että jos pelin jaksaa tahkota loppuun kerran, iskee joskus myöhemmin halu pelata se uudestaan (tai ainakin testata) -> ei siis kannata luopua niistä.

Tällä filosofialla on minulle kertynyt hyllyyn reilusti yli 1000 peliä ;)

-=Pacdam=-
 
a) Uusista konsoleistani/peleistäni en ole myynyt muuta kuin Unreal Tournamentin (PS2) jota en kadu yhtään.

b) NESin myyminen harmittaa vieläkin. Varsinkin kun sain siitä niin huonon korvauksen. Mutta iskä ei luvannu ostaa Megadrive II:tä jos NESiä ei myydä samalla (ja nyt se taas valittaa mulle, että "Miks se klassikko piti myydä, se ois pitäny säästää lapsenlapsille").
 
En ole myynyt ensimmäistäkään peliäni pois tähän mennessä. Pitää katsoa mitä joudun ensimmäiseksi uhraamaan kun tila loppuu.
 
Mua harmittaa että myin N64:n ja noin 10 peliä pois joskus vuonna 1998 ja siirryin täysin PC-pelien puolelle ennen kuin kerkesin edes koittaa monia sen parhaita pelejä. Enpä ole nyt myöhemmin jaksanut ostaa sitä uudestaan koska ei se varmaan enää niin kummoinen olisi. Harmittaa kyllä koska Goldeneye ja Mario 64 olivat niin hyviä ja Zeldaa en kerinnyt koittaa ollenkaan.:(
 
Nykykonsolipuolelta ei liiemmin harmita, mutta N64:n ja Dreamcastin olen aikoinani myynyt laajoilla pelivarannoilla varustettuna.. sittemmin nekin on ostettu takaisin..

- Esa
 
Myin viimevuonna PS2:n ja sen mukana Metal Gear Solid 2:ni :(ostettuani Xboxin tuli MGS2:ta ikävä ja ostinkin Substancen pian sen jälkeen. :)
 
a) Ei harmita mikään, kun olen vain Spidermanista luopunut.

b) MegaMan X ja SuperSmashBros. harmittivat helkutisti, SSB:n hommasinkin pikimmiten takaisin. Myös se harmittaa että SNES on monettakohan vuotta "lainassa" serkulla, vaikka siihenkin olisi NHL95 ja Tetris Attack pelattavaksi...aah, sitä ohjaimien kulumista kun TetrisAttackia hakattiin isukin kanssa kilpaa :)
 
a) Jet Set Radio Future & Dead Or Alive 3. Molemmat tuli päästettyä käsistä vähän liiankin helposti...Onneksi DOA3 on jo tulossa takaisin. Ja eiköhän tässä vielä joskus JSRF:kin tule takaisin.

b) Zelda: A Link to the Past, Ocarina of Time, NES (+ n. 20 peliä)...Oot:tä en edes ehtinyt läpäistä.
 
a) jos joku on pakko valita, niin FFX.

b) N64:llä Paper Mario, en pitänyt pelistä niin paljon kuin olin arvostelujen perusteella kuvitellut. Taistelut kävivät pahasti puuduttamaan, mutta nyt harmittaa koska peli jäi kesken. Nyt tosin GC:lle on tulossa Paper Mario (?).

Alkuperäisellä GB:n myin peleineen, mutta peri peliä jäivät kaivelemaan eli Super Mario Land 1, Super Mario Land 2: 6 Golden Coins ja olikos pelin nimi Motocross Maniacs. Nintendo voisikin seuraavaksi julkaista GBA:lle Mario Landit 1-3 :).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
a) Jet Set Radio Future & Dead Or Alive 3. Molemmat tuli päästettyä käsistä vähän liiankin helposti...Onneksi DOA3 on jo tulossa takaisin. Ja eiköhän tässä vielä joskus JSRF:kin tule takaisin.

b) Zelda: A Link to the Past, Ocarina of Time, NES (+ n. 20 peliä)...Oot:tä en edes ehtinyt läpäistä.


JSRF/Sega GT setti tulossa tännepäin, eli enää ei harmita mikään nykyisistä peleistä...
 
Ylös Bottom