Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Rippone

Member
Pakko avautua ja kertoa omia kokemuksia kyseisestä peliliikkeestä. Ostin huuto.netin kautta sieltä 2 halppis peliä Wiille. No sitten kun se vakio viesti saapui niin siinä oli ilmoitus: Jos tilaat useamman pelin niin ota mailitse yhteyttä niin katsotaan postikulut uudestaan. Tein työtä käskettyä ja laitoin mailia ja kysyin posteja. Vastaus tuli parin-kolmen päivän päästä ja oli täyttä hepreaa. Posteista ei puhuttu mitään. Samantien lähetin uuden mailin missä taas kysyin että niin paljonko ne postit tekee nyt yhteensä. Vastaus oli loukkaava ja pääpointti oli se että johan vastasin..

Hmm. Vastasit joo mutta et kysymykseeni. Noo laitoin vielä mailia parin päivän päästä että voisitko ystävällisesti nytten kertoa paljonko ne 2 peliä tulee maksaan posteineen että tiedän maksaa ne pois. Ja erittelin vielä että kerro postit yhteensä niin maksan ne. Vastaus tuli 7.11 jossa valitettiin kiirettä ja edelleen oli syyttävä sävy mutta jopa pieni anteeksipyyntö oli havaittavissa. Päivä siis oli perjantai. Ajattelin että maksan pelit huomenna 13.11 pois kun tulee rahaa(olisin maksanut jos aikaisemmin pois jos summa olisi ollut tiedossa) ja omasta mielestä se olisi ihan ok kun kummiskin vasta muutama päivä sitten sain vastauksen kysymyksiini.

Tässä lopputulos: 2* Negatiivinen palaute huuto.nettiin ja tälläinen palauteviesti: Kaupoista lähes 2 viikkoa. Maksua ei vain kuulu. Olethan yhteydessä jos meinaat vielä hoitaa kaupat loppuun! 2 x on maksutiedot lähetetty, ei reagoi!

Jep jep.

Kertokaa mielipiteenne. Ja muutenkin kokemuksia kyseisestä liikkeestä.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Jatketaan nyt vielä. Laitoin viestin liikkeeseen missä moitin sen asiakaspalvelua. Vastauksen sain nopeasti mikä oli: Ala-arvoista toimintaa minulta ja maksa pelit heti pois niin palaute muuttuu!! Mikä liike toimii tuollain? Siis naurettavaa. Itse kierrän liikkeen ainakin kaukaa.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Jatketaan nyt vielä. Laitoin viestin liikkeeseen missä moitin sen asiakaspalvelua. Vastauksen sain nopeasti mikä oli: Ala-arvoista toimintaa minulta ja maksa pelit heti pois niin palaute muuttuu!! Mikä liike toimii tuollain? Siis naurettavaa. Itse kierrän liikkeen ainakin kaukaa.

Ilmoitapa sinne Huuto.netin ylläpidolle kyseisen firman toimintatavoista.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Gameparadisehan bannattiin Huuto.netistä tässä taannoin, jäivät mm. kiinni omien kohteiden huutamisesta ylöspäin, jne.


Nyt "Peliparatiisi" jatkaa meininkiä, tosin eivät ole enää keränneet niin paljon negoja kuin aiemmin. Mutta eipä tuo kovin suositeltava pulju ole, ostakaa muualta.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Gameparadisehan bannattiin Huuto.netistä tässä taannoin, jäivät mm. kiinni omien kohteiden huutamisesta ylöspäin, jne.


Nyt "Peliparatiisi" jatkaa meininkiä, tosin eivät ole enää keränneet niin paljon negoja kuin aiemmin. Mutta eipä tuo kovin suositeltava pulju ole, ostakaa muualta.

Soitin juuri Huuto.netin ylläpitoon ja kerroin tapauksesta ja viesteistä niin en ole ainoa joka on valittanut. Juurikin tuo "Gameparadise" nikki niiltä on jo poistettu. Sanottiin minulle että ei ole oikeutettu negatiivinen palaute ja asiaan tullaan puuttumaan. Pyysi vielä että lähetän niiden lähettämät mailit. Missä selvästi uhkaillaan ym.
Jatkan kun saan lisätietoa asiasta.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Peliliikkeistä Gameparadise ja Game House on mielestäni molemmat firmoja jotka tuolla Huuto.netissä käyttäytyvät vähän liian asiattomasti. Ostajana tuntuu että firman sijasta tässä asioidaan jonkun 15-v teinin kanssa. Toisin kuin Gameparadisea, ei GH:a ehkä suoranaisesti huijaamisesta voi syyttää, mutta todella ankea meininki on esim. kysymyksiin vastaamisissa. Kannattaisi vähän panostaa firmansa julkiskuvaan.

Olisi kiva Huuto.netissä jos saisi omista asetuksista filtteröidä kohteista yritysten kohteet pois. Enkä nyt tarkoita vain näitä kahta, kyllä siellä muutkin perseilee ja rasittavaa on myös kun kohdelistat täytyy näiden firmojen superkalliista tuotteista.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Vielä sen verran että kyseinen liike lähettää vieläkin uhkailu viestejä minulle. Vaikka laitoin jo että en osta niitä piste. Eka uhkaillaan ylläpidolle ilmoittamisesta ja aina lopusssa lukee vielä ei ole liian myöhäistä maksaa... ;)
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Vielä sen verran että kyseinen liike lähettää vieläkin uhkailu viestejä minulle.
Lievästi sanoen, todella ala-arvoista käytöstä jopa toiminimen takaa.
Ei taida Petrin talous olla kunnossa, kun pitää syyttää asiakasta tyhjästä.

Ohimennen mainitsen sen, että ei taida herran autokaupallakaan mennä sen kummemmin. :D

Ragin kanssa täysin samaa mieltä, yritysten huudettavat kohteet suodattava filtteri olisi enemmän kuin tervetullut,
ei GP ja GH todellakaan ole ainoat räksyttäjät tuossakaan kennelissä.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Game Paradisen kyseenalaisesta toiminnasta on foorumilla toinenkin viestiketju parin vuoden takaa. Ei näytä olevan meno muuttunut mihinkään :/
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Ovat käsittääkseni toimineet Huutiksessa myös nimimerkillä Petsku+jotain numeroita perässä.

Pari vuotta sitten tuli huudettua GBA-tarvikepaketti, jossa lähtöhinta oli 2 euroa ja postikulut 8 euroa. Olin aika varma ettei muita huutoja tulisi kun heillä samaa settiä useampikin myynnissä, mutta huusin sitten 12 euroa, kun en halunnut heille jäävän huono mieli.

Noh maksoin paketin heti kun maksuohjeet sain ja laitoin sähköpostilla viestiä, että paketti maksettu ja voitteko ilmoitella kun olette postittaneet. Kului kaksi viikkoa eikä pakettia tai viestiä kuulunut, jolloin laitoin viestiä, että jokos olette postittaneet paketin ennen nukkumaan menoa. Nukkumisen aikana sitten oli tullut pari mailia, joissa ensin kyseltiiin että koskas maksoit ja toisessa sanottiin notta nyt löytyi maksu ja laitetaan paketti postiin. Hiukan hymyilytti kun heräsin.

Paketti tuli pian perille, mutta eipä tuolta muuta ole tullut ostettua/huudettua.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Tilasin viime tiistaina Singstarin tuolta "peliparatiisista". Maksoin samana iltana firman tilille ja torstaina pääsi jo kotiolosuhteissa hoilaamaan pelin tahdissa.

Mielestäni hyvää palvelua ja ripeää toiminta osoittivat.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Ilmoitapa sinne Huuto.netin ylläpidolle kyseisen firman toimintatavoista.

Nyt on asia saatu loppuun ja jee minä voitin. :D Minulta on negatiiviset palautteet otettu pois ja lopuista en yleisesti ala höpöttään, mutta Huuto.net oli minun puolella koko ajan ja asiasta kanssani samaa mieltä. Asia osaltani loppuun käsitelty ja kyseisen liikkeen kierrän tästä lähtien kaukaa.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Ite kanssa tilasin tuolta kuukaus takaperin kaksi peliä, tilausvahvistus tuli vasta kolmen tai neljän päivän päästä. Sitä ennen olin lähettänyt kaksi sähköpostia sinne kysellen että tuliko se tilaus jo. Vastaus oli "on ollut kiireitä jne jne" ja aika töykeesävyinen. Pelit tuli kuitenki sitte melko pian, mutta huono maku jäi kaupasta.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Tuntuu olevan aikamoinen vaihtelu tässä putiikin palvelussa, osalla pelkkää ongelmaa ja murhetta. Voi olla että jatkossa välttelen näiden palautteiden perusteella...
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Kummallista. Joskus puol vuotta sitte ostin Huuto.netin kautta Wiimoten, vähän aikaa kestikin
(syy selviää myöhemmin tekstissä). No, sinne myymälään menin, ja maksoin. Katoin
kuorta. Japania merkeillä! No, ohjain toimi hyvin ja pakkaus hyvässä kunnossa.

Toisaalta, minä kävin hakemassa ostokseni myymälästä. saattaa olla, ettei niillä oikein
nettijutut toimi asiallisesti/ ei osata käyttää.

Todella huonoa käytöstä heiltä:eek:. En olisi osannut odottaa.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Puljussa duunissa oleva jäppinen (omistaja?) ei ole mikään asiakaspalvelun ihmelapsi ja tuntuu keksivän omia sääntöjä, joista kuluttaja- ja veroviranomaiset olisivat ehkä kiinnostuneita: "Tätä ei voi palauttaa.", "Huuto.net-ostokset on maksettava käteisellä.". Kuittia ostoksistani olen joutunut pyytämään pariinkin otteeseen ja ainakin kerran tyyppi väitti, että siinä saattaa kestää, kun kone kirjoittaa sitä ja kuitti tuli vasta, kun sanoin että minulla on aikaa odottaa. Tylyn ja epärehellisen oloista touhua. Nykyään asioin mielummin muualla.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Itselläni oli vielä kuukausi sitten vain hyviä kokemuksia ko. liikkeen kanssa asioimisesta. Huutonetin kautta ostin pari umd-leffaa tuolta ja ilmoitin, että haluan ne samaan kirjekuoreen yhdellä postimaksulla(kun sitä vaihtoehtoa tarjottiin). Muutaman päivän viestittelyn ja tuloksettoman kyselyn jälkeen annoin vain periksi ja maksoin molemmat leffat posteineen.

Valituksen aiheenihan on melko mitätön, eikä se mun elämää pilannut että tän kerran maksoin vähän enemmän, mutta jos joka toisella jampalla joka tästä liikkeestä jotain ostaa on valituksen aihetta niin kyllä se
on vain huonoa asiakaspalvelua ja piittaamattomuutta. Tässä puljussa asioiminen loppui nyt.
 
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Nyt saattaa mennä offiksi, mutta kyselisin pelimyymälästä nimeltä Game House.
Onko jollakulla huonoja kokemuksia postituksesta/ maksamisesta ja sen muka "unohtamisesta"?
:confused:
Mietin vain, kun olis vähä tilattavaa ja GaHo on yksi mahollisista myymälöistä.

kiitos avusta!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Game Paradise. Kokemukset hyvät ja huonot

Itselleni on aina jäänyt hyvä fiilis Gamehousesta, kun olen paikan päällä asioinut.
 
Ylös Bottom