Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Game World 2002

BryanFur

New Member
Ööh ajattelin pistää tällaisen ketjun pystyyn, kun ajattelin taas tänä vuonna sinne varmaa mennä? Mites muut? Kuinkas moni on lähössä? Olettekos ajatellut osallistua myös joihinkin peliskaboihin. Itseäni kiinnostas tietenkin T4 skaba jos siellä sellane on, mutta saa ny nähä. Sehän taitaa kai jo olla marraskuussa joten ei oo enää montaa kuukautta jälellä. Pistäkääpäs tänne juttuu Gameworldistä. Sais olla ehkä vähä enemmän tunnelmaa messuilla. Jotenkin laimeaksi jäi, mutta pelihulluna tulee kyllä varmaankin käytyä taas siellä. :p
 
Mitään varmuutta ei ole, että messut edes järjestettäisiin tänä marraskuuna. Että tuon T4-skaban haikaileminen taitaa olla vielä vähän turhan aikaista... tai en minä tiedä onko, olenhan minä siittä asti kun opin ymmärtämään rahaa halunnut miljönääriksi ;) Toivoa sopii...

Juuh, enköhän täältä tre:ltä nyt ainakin yhdeksi päiväksi aio mennä jos ko. tapahtuma järjestetään, jos ei sitten kaveri majoita ja pääsisi toiseksikin päiväksi. Eihän se kovin hyvä tapahtuma ole, ei mutta eipä minulla varmaan parempaakaan tekemistä ole :) Jes.
 
Jos VF4-skaba löytyy, jessöör!
tosta Gayworldista tulee toistamaan itteensä, samaa paskaa!
mut kuitenkin käyn, hehe
"GW"-misut ois jees:p
 
Eiköhän tuonne tule mentyä kun ei ole pitkä matka. Tosin en kyllä tiedä mitä sieltä haen, tosin jos sinne rakennetaan Xbox-verkko niin pääseepähän rökittämään muita Halossa :)
 
Viime vuonna olin ja ihan siistiä oli. Pääsi testamaan MGS2:sta vaikka ei ollut vielä lähelläkään julkaisua :D. Samaten Haloa ymymymym... Eli sinne siis...
 
turhan maskuliinista touhua minun makuun. jos siellä on jotain GW misuja niin nekin on siellä töissä eikä...öm miten nyt sanoisi...riistana ;)
 
Joo menossa ollaan täälläkin, jos vain messu järjestetään. Tuskin sinä viikonloppuna mitään kummempaa on, mutta en mene kuin lauantaina.

Ei parempaakaan pelimessua Suomessa ole eteen tullut, viimeksi oli tietenkin hauska nähdä ensi kerran livenä GC ja XBOX + tietenkin niiden pelejä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krl85
turhan maskuliinista touhua minun makuun.
Pelimessut maskuliinista touhua? Jaa, no taidan silti tulla sinne, vaikka en tiedä koska enkä missä ne järjestetään. Kaikkea pitää kokeilla kerran paitsi homoutta ja siskoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Pelimessut maskuliinista touhua? Jaa, no taidan silti tulla sinne, vaikka en tiedä koska enkä missä ne järjestetään. Kaikkea pitää kokeilla kerran paitsi homoutta ja siskoa.

Aika uskollisena tuo tapahtuma on ollut tuolle kaapelitehtaalle, joten siellä ne varmaan järjestetään seuraavaksikin. Marraskuun lopuilla ne ainakin viime vuonna olivat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Pelimessut maskuliinista touhua? Jaa, no taidan silti tulla sinne, vaikka en tiedä koska enkä missä ne järjestetään. Kaikkea pitää kokeilla kerran paitsi homoutta ja siskoa.
Minusta tuo vanha sananlasku meni niin että kaikkea pitää kokeilla paitsi insestiä ja kansantansseja. No ehkäpä sinne Gameworldiin voisi tämän kerran ahterinsa raahata.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
joo, tule vaan. Niin että voidaan tapella kasvotusten eikä tarvitse enää piilotella viestejä ;)
Nähdään siellä.Ihan turha tulla uhoo. Mun isä on vahvempi kun sun. :)
 
täytyyhän mun laahata perseeni sinne, vaikka viime vuotinen olikin pieni pettymys....
Toivottavasti tän vuotisessa ei oo sitä pirullista jonotusta kylmässä räntäsateessa, minkä viime vuonna koin....

Kaipa siitä sitten tiltissä ilmotellaan...
 
Mäkin ajattelin hinata itseni sinne Gameworldiin tänä vuonna, jos sais matkaseuraa kaverista. Saa kanssa olla sit hyvä tapahtuma kun täältä Turkkusesta saakka ollaan tulossa. Meinaan maksaahan Express-dösällä sinne tuleminen jonkun verran + liput itse tapahtumaan. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Saa kanssa olla sit hyvä tapahtuma kun täältä Turkkusesta saakka ollaan tulossa.

Jos on jotain yhteistä tämän vuoden tapahtumalla kahden viime vuoden kanssa niin ei ole rahan / vaivan arvoinen.

Edit: Erityisesti toivoisin V.I.P. henkilöiden sisäänpääsyn toimivan sujuvammin tänä vuonna ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban


Jos on jotain yhteistä tämän vuoden tapahtumalla kahden viime vuoden kanssa niin ei ole rahan / vaivan arvoinen.

Edit: Erityisesti toivoisin V.I.P. henkilöiden sisäänpääsyn toimivan sujuvammin tänä vuonna ;)

Joo. Jonon ohi. Mitäs siitä syntyy kun 2000 ihmiselle annetaan jonon ohi- kortti. Uusi jono :D.

Ei viime vuonna kyllä mitään räntäsadetta ollut. Pakkasta vain.
 
Ylös Bottom