Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

PAL-pelit kelpaavat, kunhan niissä on ikäraja numeroilla (ei kirjaimilla tms) ja kannet ovat mielellään teksteiltään sitä osastoa täkäläiset tai englanniksi.

Slim-vaihtoon tottakai kaikki pakettiin kuuluva: Konsoli, yksi ohjain ja johdot. Tarkennan tämänkin vielä ylle.

-Aki / GameStop Asematunneli

Miten muuten kelpaako Kanadasta tilattu Nhl09? Tämähän toimii täydellisesti Eurooppakoneissa ja peli on suomalaista vastaava.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Tämä kiinnostaisi itseänikin. Nopeat syövät hitaat vai tilataanko niitä Slimejä sitten sen verran, että kaikki tuon vaihtotarjouksen hyödyntäneet sen saavat julkaisupäivänä?



Kumpaan Tampereen liikkeeseen soitit?
Itse ajattelin viedä tuonne Hämeenkadun liikkeeseen mutta vasta viikon päästä sinne pääsisin joten sen takia kiinnostaisi vastaus tuohon ylempäänkin kysymykseen.
Tosi huokutteleva tarjous kylläkin, kun sopivasti kaksi turhahkoa peliä löytyisi ja takuukin on tuosta meikäläisen 80Gb mallista jo mennyt.

Hämeenkadun liikkeeseen soitin, myyjä myös kehui kuinka Slimejä riittää varmasti kaikilla. Mutta, ota näistä nyt sitten selvää että mikä pitää paikkansa ja mikä ei. Itselläkin kaksi aivan turhaa peliä, jotka olin jo valmis viemään Gamestoppiin että saisi rahaa hieman, mutta onneksi jätin hyllyyn. :cool:

EDIT: Kas, Gamestopperikin vastasi. :) Eli saattaa olla että Hämeenkadun pojille riittää sekin että vie konsolin vasta silloin 1 pv. Tarvii vielä tarkistaa se. Eikä se nyt niin maailmaa kaada, vien sitten vaikka perjantaina konsolin sinne, viikonloppu mennään sitten vaikka päällään seisten ja odotellen slimmiä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Moi tästä ps3 slim vaihtokaupasta kysyisin?1. Kun tuo vanhan koneen ja maksaa sen summan niin saako uuden koneen 2 vuoden takuun voimaan? 2. Mitä slimin koneen mukana tulee ohjain ja johdot vai? kiitos
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko tietoa Seinäjoen suuntaan mahdollisesta avautuvasta Gamestop myymälästä? Joskus muistan huhua aiheesta kuulleeni, mutta mitään ei ole ainakaan vielä näkynyt?
Tiedä vaikka töihin hakisin.. ;)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

-Aki / GameStop Asematunneli
Laitoin yv:tä sinulle. ;)

PS. Eikö ps3 slim koneessa ole vaan se vuoden takuu, kun "marian_ hossa93" käyttäjä kirjoitti 2 vuoden takuu?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Niin onko se vuoden vai 2? luulisi nyt että niin hintavan laitteen on 2?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Niin onko se vuoden vai 2? luulisi nyt että niin hintavan laitteen on 2?
Vanhassa ps3:ssa on vain vuoden takuu, joten oletan että tässä slim ps3:ssa on vain vuoden takuu myös. (VPD:ssä ainakin lukee 12kk takuu)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Jos ostan tämän Slim mallin Game Stopista niin toimitaanko takuu asioissa NF n kanssa vai Game Stopin kanssa?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Aika samahan tuo on onko takuu 12 vai 24kk, koska EU:n direktiivit käytännössä määrää, että liikkeillä on tuon hintaisissa tuotteissa vähintään se 24kk:n virhevastuu. Eli oli takuu mikä tahansa niin virhevastuu liikkeellä silti säilyy. Huonona puolena on yleensä se, että noissa virhevastuutapauksissa joutuu asiasta yleensä tappelemaan enemmän liikkeen kanssa. Virhevastuu siis tarkoittaa sitä, että tietyltä tuotteelta odotetaan tiettyä käyttöikää, minkä tuotteen pitää kestää. Minusta pelikonsolin pitää kestää kauemmin kuin 12kk. Yleensä kuluttaja-asiamies antaa oman näkemyksensä kanssa asiaan.

ps. Miten nuo Kanadasta tilatut pelit (nhl09), kelpaako ne Slimmi vaihtoon?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Soitin gamestoppiin ja sanottiin 2 vuoden takuu. Ei ollut kuitenkaan 100% varma, mutta odotellaan mitä tulevan pitää.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Mitenkäs muuten on uuden Slim-mallin standin kanssa? Tuossa lueskelin, että tähän on tulossa "vertical stand", joten onko sillä mitään tekoa ja tuleeko noita muuten myyntiin jo julkaisusta 1.9?

Itsellä tuo nykyinenkin on pystyasennossa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

-Aki / GameStop Asematunneli
Ajattelin hyödyntää teidän ps3 slim vaihtotarjousta, mutta haluaisin tarkistaan yhden asian sinulta.

Katsos teidän aiheen poikkeuslistassa lukee "PS3: EA Sports 08 (ja vanhemmat)," ja kotisivunne Exclusion list lukee Fifa 08 ja Nhl 08, (EA Sports 08 pelit siis)

Joten kuuluuko esim. Tiger Woods PGA TOUR 07 kyseiseen listaan? Kun sehän kuuluu EA Sports peleihin.

PS. En minä mitään kummempaa halua kyseinalaistaa teitä, mutta kaipaan vaan selvennystä itselle, kun olen viemässä juuri kyseistä peliä siihen tarjoukseenne. (Toisena pelinä NBA STREET Homecourt)

Seuraavaksi:
- Minun paketista löytyy kaikki vempeleet mitä tuli paketissa mukana, mutta minulla on harmillisesti hävinnyt scart muuntaja jonnekin päin kotia. Joten estääkö se minua vaihtamasta ps3 slim pakettia?
- Mutta kyllä minulla löytyy RGB-johtokin, mutta ei se kuulu perus pakettiin. Joten saako siitä alennusta?

Kiitos etukäteen.

Ystävällisin terveisin
aleksi0 (Asiakas, joka käy usein Jumbon GS kaupassa)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Tuosta Exclusion Lististä kysyisin että kun tuola mainitaan Ea Sports 08 ja vanhemmat niin kuuluuko tuohon muut EA Sportsin pelit kuin numerolla varustetut? Eli käykö esimerkiksi NBA Street Homecourt noihin vaihtotarjouksiin? Tosin olisin viemässä PS3 versiota siitä ja PS3 listassa ei ole edes tuota EA Sports mainintaa. (Mutta haluan olla varma etten tee turhaa reissua)


EDIT: ^samaa tuli näköjään kysyttyä. =)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Tuosta Exclusion Lististä kysyisin että kun tuola mainitaan Ea Sports 08 ja vanhemmat niin kuuluuko tuohon muut EA Sportsin pelit kuin numerolla varustetut? Eli käykö esimerkiksi NBA Street Homecourt noihin vaihtotarjouksiin? Tosin olisin viemässä PS3 versiota siitä ja PS3 listassa ei ole edes tuota EA Sports mainintaa. (Mutta haluan olla varma etten tee turhaa reissua)


EDIT: ^samaa tuli näköjään kysyttyä. =)
Minä voin sen puolestaan vastata tohon. Kyllä se NBA Street Homecourt käy. (Ainakin minulla jumbossa) Koska sehän on EA Sports "Big"? ;)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Minä voin sen puolestaan vastata tohon. Kyllä se NBA Street Homecourt käy. (Ainakin minulla jumbossa) Koska sehän on EA Sports "Big"? ;)

Kiitoksia. Pitänee huomenna käydä varaamassa Ratchet.

Sitten taitaa olla tämän vuoden varaukset tehty. (6 yhteensä)
Tosin pitää katsoa noita ensi vuoteen siirtyneitä Bayonettaa ja Splinter Celliä sitten lähempänä julkaisua.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

No nyt on varattu slimmi omenasta. Toivottavasti saa sen sieltä ajoissa, ettei käy niin ku eliten kans ku sitä sai odotella kuukausia ja jossain vaiheessa kyrpiinnyin ja peruin varauksen ja vaihdoin sen halo editioniin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

NF:n. Periaatteessa niin, että joko hoidat asian suoraan itse tai sitten menet hajonneen koneen ja kuitin kanssa sille GS:lle, josta konsolin ostitkin, mutta silti me hoidamme asian NF:n kanssa. Eli NF:aa ei voida tämän asian kanssa vältellä. ;)

Takuun ollessa voimassa, asia hoidetaan ostoliikkeen kanssa. Joka sitten hoitaa asian NF kanssa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko minkäännäköistä hajua että mitä langaton ohjain maksaa gamestopissa (ei käytetty tai pinkkiä :D) ja onko kenelläkään tietoa mitä saisi fable 2 ja halo 3 rahaa tai vaihto hyvitystä. Gigantin tarjous 1 langaton ohjain fable 2 ja halo 3 kiinnostaa, mutta kun minulla on jo fable 2 ja halo 3 niin ajattelisin myydä ne ja jättää ohjaimen käteen =). Saisiko niistä about 20-40 €?

Tai käytä joku vaihtotarjous hyväks ja hommaa joku uus peli
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Hieman alkoi jo tuo Slim kiinostaa, noh jos vielä odottelee niin kauan kun tuo oma 60G malli pimahtaa lopullisesti :D Tuo Mini Ninjas vaikutti olevan sen verran heppoinen tekele, että huomenissa voisi käydä vaihtamassa sen varauksen Batmaniin, IGN video Review sai odotukset taas korkealle :) Stopperille propsit tästä threadista, ei tarvitse selata kaikkia sivuja läpi kun ekalta löytyy kätevästi aina tuorreimmat jutut.
 
Ylös Bottom