Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Tuolla sanotaan ettei ois auki Gamestoppi, mutta katotaan.
Kyllähän niiden kauppojen pitäisi olla auki.

Kiitoksia molemmille vastauksista.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Onkos tietoa tuleeko noita "vie 2 saat pelin eurolla" uusia tarjouksia vielä tässä lähitulevaisuudessa?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Tietämättömänä pakko kysellä täällä että nyt kun on tuo Red Steel 2 ennakkotilauskampanja niin voiko siihen tuoda vaihdossa kaksi Wii peliä ja maksaa euron väliin että sen saisi?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Tietämättömänä pakko kysellä täällä että nyt kun on tuo Red Steel 2 ennakkotilauskampanja niin voiko siihen tuoda vaihdossa kaksi Wii peliä ja maksaa euron väliin että sen saisi?
Vaihtopelit tulisi olla samaa alustaa kuin itse peli. Eli käytännössä pitäisi onnistua, jos sellanen 2 wii peliä + 1€ = Red Steel 2 (Wii) kampanjaa.

Paitsi, jos yksi peleistäsi on My Sims Kingdom, joka ei käy vaihtoon.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

PS. Eikö nykyään kaupat tulisi olla auki sunnuntaisin, paitsi hyvin pienet kaupat?

Kaupat SAAVAT olla auki sunnuntaisin, mutta minkään valtakunnan laki ei siihen voi velvoittaa... harvalle pelikaupalle sunnuntaiaukiolo on taloudellisesti järkevää.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Kaupat SAAVAT olla auki sunnuntaisin, mutta minkään valtakunnan laki ei siihen voi velvoittaa... harvalle pelikaupalle sunnuntaiaukiolo on taloudellisesti järkevää.
Menee vähän offtopikiksi, mutta itse olen ymmärtänyt että kauppakeskukset tulisi olla auki sunnnuntaisin + pelikaupat, jotka ovat kauppakeskuksessa? Paitsi jos kauppa on pienempi joku neliö määrän niin saa päättää itse onko auki vai ei. :eek:
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Menee vähän offtopikiksi, mutta itse olen ymmärtänyt että kauppakeskukset tulisi olla auki sunnnuntaisin + pelikaupat, jotka ovat kauppakeskuksessa? Paitsi jos kauppa on pienempi joku neliö määrän niin saa päättää itse onko auki vai ei. :eek:

Lopeta mutuilu. Minkään ei tarvitse olla auki, ei edes kauppakeskuksien. Useimmat kauppakeskukset vaan ovat ja kauppakeskukset voivat vaatia liikkeiltä että ne olisivat auki. Tästä syystä jotkut pienet liikkeet ovat lopettaneet/lopettamassa/muuttamassa koska sunnuntaiaukiolo ei kannata.

EDIT: Jotta ei olisi aivan offtopikkia niin mainittakoon että GameStopin uudessa lehdykässä näyttää olevan Wiin Red Steel 2 aivan normaalissa tuo 2 peliä ja maksa 19.90€ Mitäköhän tapahtui sen tuo 2 peliä ja maksa 1€ kampanjalle joka on voimassa julkaisupäivään asti...? GameStop teki "AC2":set jälleen.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Sivuille on ilmestynyt uusi exclusion-lista ja uusia 2 peliä vaihdossa +1 euro tarjouksia. Tuo lista on vaan niin käsittämättömän pitkä, että eipä kiinnosta itseäni ainakaan hyödyntää.

Ajattelin käydä Bioshock 2:n käydä varaamassa tällä viikolla, mutta yllättäen olikin mun vaihtopelit ilmestyny tän kuun listalle. Eli briteistä taitaa lähteä taas tämäkin peli tilaukseen:)
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Ilmeisesti tuossa GameStopin listassa on joku virhe, siis tuon Sysksyn lisäksi. Siellä kaupataan Alan Wakea pleikkarille, eihän se ole tulossa? Ei mulla kyllä mitään sitä vastaan olisi.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Ilmeisesti tuossa GameStopin listassa on joku virhe, siis tuon Sysksyn lisäksi. Siellä kaupataan Alan Wakea pleikkarille, eihän se ole tulossa? Ei mulla kyllä mitään sitä vastaan olisi.
Näyttäisi noissa listoissa olevan kaikenlaisia virheitä. Esim. tuossa exclusion-listassa on PS3-puolella Narina Prince. :D

Täytyy huomenna käydä äkkiä käydä taas ennakovaaramassa noita 2 peliä + euro - pelejä ennen kuin omat turhat pelit ilmestyvät kieltolistaan. Ei GameStopeissa oikein minkään muun takia tule asioitua, kuin näiden tarjouksien takia. Kamalan korkeita hintoja laittavat pelikoteloihin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Näyttäisi noissa listoissa olevan kaikenlaisia virheitä. Esim. tuossa exclusion-listassa on PS3-puolella Narina Prince. :D

Jep, on noissa aina useita virheitä. Enemy Territory kahteen kertaan jne. Ei kovin huolella kasatuilta vaikuta.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Joo, taas on Exclusion lista pidentynyt. Aika väsytystaistelua tämä tuntuu olevan, mutta sainpa sentään muutamat nimikkeet sisälle ennen helmikuuta (jotka nyt tältä listalta löytyvät). Aika paljon tuntuu muuten olevan typoja yms noissa tiedoissa ja tarjouksissa, vähän tarkkuutta GS.

Ja jos noita exclusion nimikkeitä on jo jotain lähemmäs 150kpl boksin puolelta :eek:, niin eipä tässä oikeasti ole enää edes paljon pelejä kaapissa mitä haluaisi/pystyisi vaihtoon tuomaan. Enpä tiedä paljon GS noilla 1 euron ennakkovarauksilla aikoinaan teki tuottoa, mutta taitaa olla edessä heilläkin uudet kujeet tästä päätellen. No, käytetyillä peleillä lafka pyörii joten turha heidän tilinpäätöstään murehtia.

Tuo ennakkovaraus ja 19,90 on jo sen verran kehno diili, että kyllä munkin ennakkovaraukset ovat siirtyneet suosiolla Brittien puolelle. Ja tuosta ennakkovarauslistasta näkee että "parhaat" pelit ovat juuri tuota 19,90 luokkaa. GS:n normihinnoista en edes puhu koska marketeistakin saa tätä nykyään halvemmalla pelejä kuin Gamestopista. Gigantti taitaa melkein tehdä parhaat pelitarjoukset Suomessa, ei silti kyllä lähelläkään Brittien hintakilpailua... Either way, aika paljon on kyllä vähentynyt GS:ssä käynti ja varmaan tulee tästä vielä vähentymään.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Siellä kaupataan Alan Wakea pleikkarille, eihän se ole tulossa? Ei mulla kyllä mitään sitä vastaan olisi.

Plösön Alan Wake kannattaa kyllä pistää ennakkotilaukseen poikkeuksellisesti jopa tuolla ylihintaisella 20 euron välirahalla, ihan investointimielessä. Se on nimittäin todellinen keräilyharvinaisuus...
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

meikäläisellä tällä hetkellä vain nokian 5800 käytössä joten exclusion list jää näkemättä kun ei tuota adoben kallista ohjelmaa viitti ostaa. Niin voisiko joku tarkistaa kuuluuko jokin näistä peleistä listalle xbox360: dead space, fallout3, batman Aa, prototype, star wars force unleashed, gta iv. Laittakaa vaikka privana vastausta jos joku jaksais selata listat :)
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

meikäläisellä tällä hetkellä vain nokian 5800 käytössä joten exclusion list jää näkemättä kun ei tuota adoben kallista ohjelmaa viitti ostaa. Niin voisiko joku tarkistaa kuuluuko jokin näistä peleistä listalle xbox360: dead space, fallout3, batman Aa, prototype, star wars force unleashed, gta iv. Laittakaa vaikka privana vastausta jos joku jaksais selata listat :)

Dead Space ja Fallout 3 on listalla. Muut kelpaa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Pitää vielä vähän avautua :p Uuden exclusion listan nujertamana päätin viedä paikalliseen Gamestoppiin neljä listalta löytyvää XO peliä joista olin valmis luopumaan edes jonkinlaisen kohtuullisen kompensaation toivossa. Fallout 3, MotoGP06, Army of Two ja Crackdown olisivat tuoneet tilille 0,5e+0,5e+3e+0,5e eli huimat 4,5e. Kovat ovat katteet koska kyllä GS noita myy eteenpäin hivenen kalliimmalla. No, pelkät kannet ovat kalliimpia kuin mitä GS noista tarjosi joten taitaa mennä huuto.nettiin tai kirpparille (tai vaikka DVD koteloiksi). Puoli euroa käytetystä pelistä on kyllä aika vähän vaikka ei nyt välttämättä mistään uutuuksista ollutkaan kyse...
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Pitää vielä vähän avautua :p Uuden exclusion listan nujertamana päätin viedä paikalliseen Gamestoppiin neljä listalta löytyvää XO peliä joista olin valmis luopumaan edes jonkinlaisen kohtuullisen kompensaation toivossa. Fallout 3, MotoGP06, Army of Two ja Crackdown olisivat tuoneet tilille 0,5e+0,5e+3e+0,5e eli huimat 4,5e. Kovat ovat katteet koska kyllä GS noita myy eteenpäin hivenen kalliimmalla. No, pelkät kannet ovat kalliimpia kuin mitä GS noista tarjosi joten taitaa mennä huuto.nettiin tai kirpparille (tai vaikka DVD koteloiksi). Puoli euroa käytetystä pelistä on kyllä aika vähän vaikka ei nyt välttämättä mistään uutuuksista ollutkaan kyse...
Et sattumalta katsonut mitä ne pyytää vaikka Falloutista käytettynä? Todennäköisesti jonkun 20 e (valitettavasti tämäkin heitto voi hyvinkin olla ala-kanttiin), jolloin ne katteet kieltämättä on ihan kohdallaan.

Piti tuota sun aiempaa viestiä jo kommentoida että eipä tuossa Powertradessa kuluttajan kannalta ole yhtään mitään järkeä. Käytännössä älyttömän paljon parempaan hintaan pelit saa kun myy omat pois vaikka Huuto.netissä ja ostaa uudet ulkomailta, eikä tarvitse mutehtia Exclusion lististä. Euron vaihtopelilista oli aivan kamalaa kuraa kuten aiemmin on jo todettu. Henkilökohtaisesti taidan Powertradella FF:n ottaa niin sen saa julkaisupäiväksi ja sitten voi GS mun puolesta pitää tunkkinsa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Fallout 3, MotoGP06, Army of Two ja Crackdown olisivat tuoneet tilille 0,5e+0,5e+3e+0,5e eli huimat 4,5e.

Olisin pari kuukautta sitten saanut Onimusha 2:sta ja 3:sta jopa uskomattomat 10€, ovat vielä PS2 pelejä.
Kyllä sun kannattaa noi Huuto.netissä myydä, saisit niistä paljon enemmän, esim. Fallout 3:sta saisit n. 20€.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom