Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

gba 3d pelejä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qscq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo katselin noita joskus aikaa sitten. Silloinkin jo tuli mieleen että pitäisi sen 3Dn pois GBA:sta. Ruma 3D on aivan kauheaa, enkä oikeasti enää nykypäivänä tahdo nähdä psx-tason suttua. Dreamcast ja siitä ylöspäin tai sitten vaan kunnon 2D!

Kyllä toi ainakin mun mielestä oli ihan sikamakee. Mut toisaalta kuka haluu gba:lle jotain wipeout klooneja?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Joo katselin noita joskus aikaa sitten. Silloinkin jo tuli mieleen että pitäisi sen 3Dn pois GBA:sta. Ruma 3D on aivan kauheaa, enkä oikeasti enää nykypäivänä tahdo nähdä psx-tason suttua. Dreamcast ja siitä ylöspäin tai sitten vaan kunnon 2D!

joo, mutta se star x-peli näyttää varmaan paremmalta liikkeessä.
mut siin on väitetty et olis kamalat kontrollit. Vähä mieli-piteet vaihtelee, kun arvosanoja on 4.5/10, 8.5/10 8.9/10

Ihmettelen vaan miten noi pyörii, ku on nii vähä muistii ja tehoo, mutta ainakin ne videot näyttää, että GBA:ssa jotain tehoo on..

GBAssahan on tehoa aivan mielettömästi, mutta muistia sitäkin vähemmän. Sen prosessointikyky taitaa potkia psx:n tasolla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu

Mitäpä tähän lisäämään, itse kannatan myös 2D-pelejä. Eipä minua nämä 3D-tekeleet haittaa niin kauan kuin ei unohdeta 2D:tä.

ihan komeen näkösiä pelejä ajatellen game boyta. Joo mäkin luin, että muistia on aika vähän. Tai no, todellla vähän. No eihän kyllä pleikka ykkösessäkään muistia ollut nimeksikään, mutta pelithän oli komeita. ;)

Ylös Bottom