Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God Of War: Ragnarök

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Aivan käsittämätön hype itsellä tämän osalta. GoW2018 oli aivan huikea kokemus (tarina, isä+poika kaari, musiikki, taistelumekaniikka, kaikki ahh), eikä tätä meinaisi jaksaa odottaa.
Itse olisin halunnut että sitä vanhaa lorea olisi tuotu esiin kun oli niin monta hyvää paikkaa pelissä siihen
 
Itse olisin halunnut että sitä vanhaa lorea olisi tuotu esiin kun oli niin monta hyvää paikkaa pelissä siihen
Ehkä se on parempi vain kääntää uutta sivua ja yrittää aloittaa mahdollisimman puhtaalta pöydältä kuin liikaa jäädä muistelemaan vanhoja.

Ja nyt kun tarkemmin ajattelee, niin kyllähän niitä referensejä aikaisempiin peliin viljeltiin aika kiitettävästi mm. Blade of Chaosien ja Athenan muodossa, Helheimissakin Zeus nähtiin, Tyrin temppelissä oli Kratoksen naama maitokannun kyljessä kuin myös lukuisten venetarinoiden parissa jossa Kratos etenkin opetuksissaan Atreukselle viittasi monesti itseensä ja omiin virheihinsä edellisissä peleissä.

Veikkaan kyllä, että Ragnarökissä kuullaan vielä lisää Kratoksen historiasta. Trailerissakin Kratos tavallaan ilmaisi sotakenraaliksi palaamisen olevan viimeinen asia jota hän haluaa, joten eiköhän syitä varmasti myös anneta miksi Kratos ei tähän halua niillekin pelaajille joilla ei original story niin hyvin ole hallussa.
 

Cory Barlog on kyllä kaiken perusteella hieno mies.




Hieman offtopicia, mutta tuli tähän presentaatioon aikanaan törmättyä ja yllätti kuinka hyvin juttua lentää Barlogilta. Etenkin lopun tarinointi törmäämisestä Hideo Kojiman kanssa 2016 E3:ssa oli Youtube kommentteja kompaten kuin standup showsta. :D Tämä Kojima-kevennys alkaa kohdasta 41:00.
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin kyllä erikoista, että tästä pelistä ollaan kuultu niin vähän jos todella aikovat julkaista vielä tämän vuoden puolella. No, mikäs siinä mutta täytyy kyllä sanoa, että tämä vuosi on kyllä pullollaan GOTY kaliiberin pelejä, jos sieltä oikeasti pullahtaa 2018 vuoden tasoinen teos ulos.
 
Myös Phil Spencer on ottanut kantaa tähän häiriköintiin:



Eiköhän sieltä silti jossain välissä ennen julkkaria tule State joka on tarkoitettu tälle pelille kuten Horizonin kanssa kävi.
 
En itse olisi huolissani siitä ettei pelistä ole vielä hirveästi kuultu tai nähty. Sony kumminkin konsolinsa esitteli ja julkaisi neljän kuukauden aikavälin aikana, joten miksei sitten yhtä peliäkin kerkeisi ihan tarpeeksi muutaman kuukauden aikana markkinoimaan. :)
 
Mielestäni parempi mitä vähemmän sitä näytetään. Jokainen joka ensimmäistä osaa pelasi tietää mitä sieltä tulee, parempi vaan mitä enemmän saa kokea itse. Olettaa voidaan kuitenkin että sieltä on massiivinen spektaakkeli tulossa. Day 1.
 
Vaikka minä en erityisen paljon God of Warista ole pitänyt, mutta kyllähän sen tietää, että kova studio on takana ja laatua sieltä on tulossa sarjan faneille. Taisihan God of War viedä enemmän palkintoja kuin samana vuonna tullut toinen ylistetty peli Red Dead Redemption 2.
 
On todella fiksua nykyään olla kertomatta pelin julkaisuajankohtaa ennen kuin se on 100% varma. Pelin lykkääntymisestä varmaan ilmoitettaisiin, jos kehitys olisi siinä tilanteessa, ettei ole mahdollista saada peliä ulos ennen joulumarkkinoita. Nyt varmaan on vielä toivoa, mutta ei uskalleta lyödä aikaa lukkoon. Jos peli olisi suunnilleen valmis, laittaisin itse sen ilmestymään marraskuun 22. päivä. Julkaisisin sellaisen trailerin, joka näyttäisi aluksi tähtitaivasta, josta kamera laskeutuisi hitaasti kohti Kratosin rumaa karvanaamaa.
 
Tässä osoitteessa vuoden odotetuin peli. Saapa nähdä meneekö Elden Ringin ohi vuoden pelinä, jos tänä vuonna julkaistaan.

Edellinen vuoden 2018 GoW on paras peli mitä oon pelannu. Siinä vaan combat, tarina, ääninäyttely (varsinkin Kratoksen), grafiikat on huippuluokkaa 10/10. Jos nyt jotain valittamisen aihetta pitää löytää, niin ehkä erilaisia vihollistyyppejä olisi voinut olla enemmän?
 
Ihan komia collectors ja mikä se toinen tshötshö edissön, hintakin varmaa muhkeat 299e veikkaan, komia vasara myös! Kyl sillä kelpais nuijia lehtipihvejä! Special Edissön riittäis mulle jos semmonen on tulossa kuten oli gow 2018.

Edit: Mitä nyt äkkiseltää otin selvää nii ei ole edes tulossa vastaavaa mitä 2018 special edissöniä, mikä vielä kummalisempaa nii noi öky edissönit eivät sisällä edes fyysistä versiota pelistä, en tiedä mikä logiikka siinäkin on, sama oli ne HFW öky versiot jossa tuli vaa koodi mukana. Kyl nyt luulis ku maksat niinki isot määrät rahaa nii sisältäis sit myös fyysisen version, vai yritetäänkö siinä nyt jotenki rahastaa et "jos haluut kaiken lisäks omistaa fyysisen lerpukan nii osta vielä tämän ökypakkauksen lisäksi standardi fyysinen versio.

Joten taidan mennä ihan standard versiolla. Lehtipihvit hakkaan sit ihan sillä lihanuijalla mikä löytyy keittiöstä :(
 
Viimeksi muokattu:
Ihan komia collectors ja mikä se toinen tshötshö edissön, hintakin varmaa muhkeat 299e veikkaan, komia vasara myös! Kyl sillä kelpais nuijia lehtipihvejä! Special Edissön riittäis mulle jos semmonen on tulossa kuten oli gow 2018.

Edit: Mitä nyt äkkiseltää otin selvää nii ei ole edes tulossa vastaavaa mitä 2018 special edissöniä, mikä vielä kummalisempaa nii noi öky edissönit eivät sisällä edes fyysistä versiota pelistä, en tiedä mikä logiikka siinäkin on, sama oli ne HFW öky versiot jossa tuli vaa koodi mukana. Kyl nyt luulis ku maksat niinki isot määrät rahaa nii sisältäis sit myös fyysisen version, vai yritetäänkö siinä nyt jotenki rahastaa et "jos haluut kaiken lisäks omistaa fyysisen lerpukan nii osta vielä tämän ökypakkauksen lisäksi standardi fyysinen versio.

Joten taidan mennä ihan standard versiolla. Lehtipihvit hakkaan sit ihan sillä lihanuijalla mikä löytyy keittiöstä :(

Tämä on vain Sonyn uusi rahastus keino, ei mitään muuta.
 
Tämä on vain Sonyn uusi rahastus keino, ei mitään muuta.

No on kyl typerin keino ikinä, se levyn painaminen on just semmosta kahen markan hommaa ja luulis et niil 300 euron edissöneil rahastais ihan tarpeeks, nyt sit innoikkaimmat keräilijät joutuu ostaa lisäksi erikseen standard version jos haluavat lerpukan lisäksi. Nyt siis periaattees maksat vaan tosta lihanuijasta, laatikosta ja tilperhööreistä, tietenkin tulee siinä se koodi mut jotenki vähä köyhä meininki. "steelbook" tulee mukana mut se on tosi hieno ku se on vaa kotelo, noh nää on näitä. Itse keräilijänä vaa saa tuntemaan pettymystä tommosesta, mulle kuitenkin pääasia on se että peli on fyysisenä mukana ja sit kaikki ylimääräinen roina on vaa plussaa.
 
Veikkaan, että suurin syy levyn puuttumiselle on sen levyasemattoman konsolin olemassa olo. Nyt noita keräilijän versioita voidaan myydä kummman tahansa konsolin omistajille.
 
Ylös Bottom