Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God Of War: Ragnarök

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Nyt menny puolet tarinasta ajassa 12 tuntia PS5. Pelaan ensin tarinan ja katsoo sitten sivutehtäviä. Pelattavuus hyvää ja grafiikat hyviä. Taistelutkin sujuu oikein hyvin. Kerran kuoleman jälkeen tuli pelin etenemisen estävä bugi eteen mutta korjaantui onneksi lataamalla pelin uudestaan. Parissa kohdassa jäänyt jopa ihastelemaan maisemia ja ottamaan näyttötallennuksen mikä on harvinaista peleissä mulle. Tähän asti ollut 8/10.
 
Tässä kun on nyt mennyt aikaa pelin läpäisystä, niin aloin fiilistelemään mm. tämän pelin soundtrackilla. Teemabiisin lisäksi muukin äänimaailma on aivan uskomaton ja esimerkiksi raita nimeltä "Raeb's Lament" (en linkitä biisiä tähän, koska Youtuben kommenteissa spoilereita) palauttaa pelin kipeimpiin hetkiin. Vaikka pidin peliä viime vuoden parhaana jo heti läpäisyn jälkeen, tuntuu että sen osakkeet vain nousevat kun tarinalle on antanut hieman aikaa hengittää. Ja niin oudolta kun se pelihahmoista puhuessa kuulostaakin, hahmoja on jo ikävä.

Tämä on niitä pelisarjoja, jotka pitää pelata tasaisin väliajoin julkaisujärjestyksessä läpi uudelleen ja uudelleen. Myös näihin uudempiin ja sinänsä itsenäisiin Kratoksen seikkailuihin tulee yllättävän paljon lisää syvyyttä, kun edelliset osat ovat myös hallussa. Ei voi kyllin korostaa erinomaista käsikirjoitusta koko sarjan osalta, miten hienosti pieniä tiedonjyväsiä tiputellaan pitkin matkaa. Ja vasta matkan päättyessä ymmärrät sen, mitä sinulle yritetään sanoa.
 
Menee kyllä kohta järki tuohon Crucibleen.

Ihan tarkoituksella sitä säästelin että menen vasta kun on loppu lähellä. No, nyt olen siinä vaiheessa että poju meinaili että jos vielä aikoo jotain
tehdä niin nyt voisi olla hyvä hetki. No, tieni vei siis sinne kun en jaksanut lähteä tässä kohtaa koluamaan puuttuvia kerättäviä.

Laitan vaiheittain spoilerit niin jos ei halua spoilaantua cruciblesta, voi olla lukematta siitä eteenpäin missä on menossa.

Hieman pelkäsin että mitä on luvassa kun ei tämän pelin taistelusysteemi vieläkään ole sellainen että siitä pitäisin. Liian usein se kuolema on siitä kiinni että ei vain pysty pitämään kaikkea ruudulla ja varsinkin ruudun ulkopuolella olevaa örmöä silmällä ja tulee isku tai tulipallero jostain takaviistosta. Cruciblessa tämä vielä on kertaluokkaa reilummin näkyvillä oleva ongelma kun joissain haasteissa sitä porukkaa tippuu, ryömii, kiipeää ja ilmestyy kentälle joka paikasta tasaiseen tahtiin.

Mutta mitä? Parin uusintayrityksen kautta oli lopulta 6/6 haastetta menty. Mietin että eihän tämä voi olla näin helppoa mutta mitään ei ollut jäljellä ja taisi joku tehtävän suorituskin tulla, joten ajattelin että kenties sitten onkin. Ehkä ne kovemmat ja vaikeammat jutut on jossain muualla. Arkku auki ja palkinto mukaan.

Mutta mitä, arkun viereen ilmestyy uusi "taistelumiekka", jota ei voi vielä aloittaa ennen kuin on suorittanut muut. Ai siis mitkä muut?

No, haasteita onkin tullut lisää aiempiin paikkoihin. Menen ensimmäiseen sillä fiiliksellä että turpaan tulee mutta ei, hommahan oli ihan samaa tasoa kuin aiempi. Samoin seuraava. Ihmettelen jo että ei voi olla näin helppoa mutta sitten kun menen kolmannelle ovelle niin se on kiinni.

En ymmärrä mistään mitään mutta päätän mennä katsomaan sitä erillistä "taistelumiekkaa". Siellähän onkin haaste odottamassa ja se on "survive" eli voita 99 vihua ja pysy elossa.

Ajattelin että no mikä ettei, kokeillaan. Ajattelin pelatessa että tämän on pakko olla viimeinen haaste ja ihmeekseni vieläpä lopulta pääsen sen läpi. Palkinto arkusta mukaan ja kuuntelemaan pojun ja pään puheita.

Sitten poju ja pää puhuvat että saa eri palkinnon aina sen mukaan mitkä haasteet käy läpi. Eli tässä pitäisi nyt mennä noita samoja haasteita pelaamaan jotain 20 kappaletta?

Voiko enää paskempaa tapaa olla pitkittää tuota hommaa. Ylipäänsä nuo haasteet on olleet aina niitä turhimpia lisäyksiä ja pelinpidentäjiä mutta nyt ei ole edes tuoreita haasteita pelattavaksi vaan pitäisi samoja jaksaa jauhaa eri järjestyksessä.

Huoh.
 
Jaahas. Kovasti se meinasi eilen "järki mennä" Crucibleen mutta noinpahan tuota tuli silti tänään pelailtua sen verran että enää kolme olisi jäljellä.

Samalla tuli taas todettua että ne talikoiden kanssa lentävät keijut, jotka tiputtelee ja ampuu räjähtäviä valopalloja, on helposti pelin ärsyttävin vihollinen. Mikään pomo tai muu vastus ei ole yhtä rasittava.

Ja vaikka noita tulikin nyt pelailtua niin silti pidän pelin taistelua ärsyttävänä kun tuntuu että suurin osa kämmeistä johtuu muusta kuin itsestä. Jo sen vuoksi ihan oikein että Elden Ring voitti pääosan GOTY-äänestyksistä koska siinä tuntui aina että syy on itsessä kun kämmäili/kuoli.

Samoin olen yhä sitä mieltä että Cruciblea on ihan turhaan pitkitetty kun olisi voinut olla ihan vain reilusti eri haasteita. Niitä kuitenkin ihan hyvin on silti jaksanut pelailla.

Kaikesta valituksesta huolimatta Ragnarök on silti helposti vuoden toiseksi paras peli. Tarinan osalta helposti ykkönen kun Elden Ringissä ei sellaista varsinaisesti ole. Enkä ole siis vielä edes nähnyt Ragnarökin loppua mutta peli on jo nyt niin paljon parempi kuin esim. Horizon 2.
 
Mulle taas ärsyttävimpiä vihuja oli ne ihan pienet matoset vai mitkä lie. Vaikkei niistä mihinkään ollutkaan mut ärsyttivät jostain syystä eniten. Mun puolesta olis saanut olla enemmänki cruisible haasteita erilaisia.
 
Mulle taas ärsyttävimpiä vihuja oli ne ihan pienet matoset vai mitkä lie. Vaikkei niistä mihinkään ollutkaan mut ärsyttivät jostain syystä eniten. Mun puolesta olis saanut olla enemmänki cruisible haasteita erilaisia.
Ne on muuten olleet aika vähäisiä mitä edemmäs peliä pääsi. Cruciblessa oli parissa kohtaa mutta sielläkin juuri sellaisia "mikä tuossa meni ja räjähti verimössöksi"-tason vilisijöinä.

Ärsyttäviä ne toki ovat, kuten leijuvat silmät. Ylipäänsä kaikki lentävä tuntuu olevan tässä pelissä rasittavaa porukkaa.
 
En ole Cruciblea vielä kokonaan tehnyt, (2-3 haastetta keskiareenalla) mutta mielestäni edellisen pelin Muspelheim oli vaikeampi?
 
En ole Cruciblea vielä kokonaan tehnyt, (2-3 haastetta keskiareenalla) mutta mielestäni edellisen pelin Muspelheim oli vaikeampi?
Jep, itestä tuntu ihan samalta. Nuo taisi mennä lähes ekalla yrittämällä kaikki, kun noita lopulta rupesi tekemään. Ekassa sai tuskailla huomattavasti kauemmin joidenkin kanssa.
 
Kyl ekassa oli huomattavasti vaikeempaa, sen muistan et piti vaihtaa easylle enkä muista teinkö silloinkaa kaikkia läpi. Tässä meni melko vaivattomasti.

Ekassa osassa oli myös tosi tuskaisia jotkut valkyriet, tässä nämä hautakivet oli mun mielestä paljon helpompia lukuunottamatta ne parit, mut niissäki tuli turpaan ku meni aligeareilla sinne heiluu.
 
Ekassa osassa alkoi jo aika pahasti rassaamaan Valkurie Queen ja tupla-valkyriet. Oli pakko laittaa vaikeustasoa alas urakalla. Sitten youtubesta löytyi video, jossa joku jamppa hakkaa valkyrie queenin give me god of war-tasolla ilman mitään varusteapuja 20 minuutissa ottamatta damagea yhtään. Käsittämätöntä.

Ei ole vielä tässä toisessa osassa samaa vaikeutta tullut vastaan, kun olen pelannut sellaiset 60% pelistä. Varmaan lopussa tulee.
 
Kyl ekassa oli huomattavasti vaikeempaa, sen muistan et piti vaihtaa easylle enkä muista teinkö silloinkaa kaikkia läpi. Tässä meni melko vaivattomasti.
Saattoi ollakin mutta ainakaan itse en vertaillut nyt pelejä keskenään. Muistaakseni siinä oli samaa ongelmaa myös että kuvaruudun ulkopuolelta tuli iskuja ja muutenkin vihujen hyökkäysten tulkitseminen on erittäin hankalaa. Varsinkin jos vertaa peleihin, joissa se tehdään oikein. Äkkiä tulee mieleen taas about kaikki soulsit, Bloodborne, Sekiro, Elden Ring ja vaikkapa Arkham-pelit. Tosin Arkhameissa on myös se helpotus että näkee ylipäänsä ympärille ihan eri tavalla.

Ja tietty soulseissa ei niin hirveästi ole joukkotaisteluista mutta silloin kun on, niin niissä pystyy niin paljon helpommin näkemään taistelun yleiskuvan. Ragnarökissa (ja muistaakseni myös aiemmassa) taas on ihan liian paljon ja ihan liian sekavaa/huonoa "signalointia" mitä vihollisten hyökkäyksiin tulee.

Esimerkkinä nyt vaikkapa se kun joku perusvihu lyö, niin lyönti näyttää siinä hötäkässä ihan samalta oli se peruslyönti tai keltaisen tai punaisen palleron lyönti. Ylipäänsä se että täytyy merkata niitä jollain pelimäisillä ympyröillä tuntuu jälkiajatukselta. Ikään kuin olisi huomattu että hyökkäyksiä on hankala erottaa, joten laitetaan vaikka palleroita sinne niin eivät voi valittaa.

Ekassa osassa oli myös tosi tuskaisia jotkut valkyriet, tässä nämä hautakivet oli mun mielestä paljon helpompia lukuunottamatta ne parit, mut niissäki tuli turpaan ku meni aligeareilla sinne heiluu.
Menin ykkösenkin Give Me No Mercyllä täysin mutta viimeisen Valkyrien kohdalla pudotin vaikeustasoa että ei jää platina siitä kiinni. Ragnarökia olen pelannut samalla, eli toiseksi vaikeimmalla. Hautakivet tosiaan on olleet melkoista läpsyttelyä jopa tuolla vaikeustasolla. Haasteetkin pääosin mutta nyt "onslaught" tuntuu vähän vaativan hermoja ja yrityksiä. Ja samojen syiden takia kuin aina: kenttä täynnä heiluvia, lenteleviä, hyppiviä ja one shot killejä iskeviä vihulaisia, joista varmaan kolmasosa tai puolet on aina kameran ulkopuolella.

Ekassa osassa alkoi jo aika pahasti rassaamaan Valkurie Queen ja tupla-valkyriet. Oli pakko laittaa vaikeustasoa alas urakalla. Sitten youtubesta löytyi video, jossa joku jamppa hakkaa valkyrie queenin give me god of war-tasolla ilman mitään varusteapuja 20 minuutissa ottamatta damagea yhtään. Käsittämätöntä.
Ainahan näitä sankareita on ja ei se minusta vielä tarkoita että peli olisi silti helppo tms. Niitä soulsienkin "level 1"-sankareita alushousuissa on youtube-täynnä.

Ei ole vielä tässä toisessa osassa samaa vaikeutta tullut vastaan, kun olen pelannut sellaiset 60% pelistä. Varmaan lopussa tulee.
Hankala sanoa että onko normaalin ja Give Me No Mercyn välillä millainen ero noin muuten mutta ei peli minullekaan erityisen vaikea ole ollut. Turhauttava enemmänkin kun joutuu ottamaan uusiksi taisteluita, joissa kuolemat tuntuvat epäreiluilta. Muutenkaan mitään yksittäistä pomoa tai vihua ei ole kokenut esteenä vaan sitä kun paikka on täynnä ukkoja ja sinne puskee joku drake ja peikko samaan aikaan kaveriksi. Eikä ne olisi edes vielä paha jos ei tulisi iskua kameran ulkopuolelta. Pystyisin helposti hoitelemaan senkin porukan jos ei tarvitsisi olla silmiä selässäkin.

Ja minulta löytyy siis Bloodbornen, Sekiron, Elden Ringin (joka ei kyllä ollut edes vaikea), Dark Soulsien, Arkham-pelien ja DMC:n platinat eli jotain kuitenkin väittäisi osaavani tehdä tämän tyyppisissä peleissä. Ja näitä mainittuja pelejä muuten yhdistää muuten se tekijä että yksikään niistä ei tuntunut epäreilulta. Kyvyt ei vain riittäneet tai kämmäsi jos ei onnistunut mutta uudet God of Warit sitten? Jatkuvasti jää se fiilis että vika ei ole itsessä vaan peli on epäreilu pelaajaa kohtaan.

Ehkä pitäisi niellä ylpeys ja pudottaa normaalille mutta ei pysty. Sen verran lähellä on päästä taas eteenpäin. Toki jos jotain Valkyrie-pomon kaltaista tulee vastaan niin sitten kyllä pudotan mutta en ennen kuin on parikymmentä yritystä alla tai täysin selvää ettei onnistu vaikka miten yrittäisi.

Soulseissa ja vastaavissa on myös usein se "melkein meni"- tai "nyt oli lähellä"-fiilis, jota toki Ragnarökissa on mutta Ragnarökissa se liittyy nimenomaan siihen että kun sattuu kuun asento kohdalleen eikä tule väärissä kohdissa iskuja yllättäen.

Toinen mikä kyrsii on se, että esim. ison peikon takana ei voi olla piilossa pienempien vihujen heittelemiltä projektiileiltä. Eli minun pitäisi siis nähdä peikon ja usean muun vihollisen läpi ja taakse että sieltä on nyt lentämässä jokin tulipallo tai joku muu. Tuo jäi mieleen kun äsken lopettelin pelisessiota huokaillen.

Sanottakoon kuitenkin vielä että on tässä paljon tehty oikeinkin kun kuitenkin jaksaa vääntää mutta turhauttavaa tuo silti on.
 
Pakko lainata itseäni kun tuli niin lesoteltua eilen ja tänään lyötiin sitten jauhot suuhun.
Hautakivet tosiaan on olleet melkoista läpsyttelyä jopa tuolla vaikeustasolla. Haasteetkin pääosin mutta nyt "onslaught" tuntuu vähän vaativan hermoja ja yrityksiä. Ja samojen syiden takia kuin aina: kenttä täynnä heiluvia, lenteleviä, hyppiviä ja one shot killejä iskeviä vihulaisia, joista varmaan kolmasosa tai puolet on aina kameran ulkopuolella.
Joopasen joo. Ainakin olin kirjoittanut ihan oikeassa aikamuodossa "on olleet läpsyttelyä". Nyt tuli eka, missä on useampi tyyppi vastassa. Ja minä kun nimenomaan olen täällä valittanut siitä että pelissä kusee se kun on joukkotappeluita niin sitten tulee hautakivi, jossa on sellainen. Tyypit ei yksistään vaikuta edes kummoisilta vastustajilta mutta kun ilmassa lentelee selän takaa tuli-, jää- tai ties mitä palleroa, niin on vähän haastavaa.

Crucible on sentään selätetty ja meni lopulta aika tuskattomasti. Vaati vielä kyllä useamman yrityksen mutta jotenkin rennommin meni nyt. Jotain sinne vielä jäi mutta peli panttaa näitä juttuja näköjään tarinan jälkeiseksi. Siitä tulikin lisää valitettavaa kun kävin yhdessä paikassa nuohoamassa enkä millään löytänyt jotain kamaa niin googletin ja vastaus on että löytyy tarinan jälkeen. No voi helvetti. Miksi ei voi sitten laittaa sitä jotenkin niin että sen tajuaa eikä turhaan käytä aikaa juoksemiseen tyhjissä luolissa.
 
Tuli taas jatkettua seikkailua. Nyt 25h alla ja pakko sanoa että on jäätävän kaunis peli. Leukaa sai kerätä lattialta vähän väliä. Varsinkin se kohta kun
kiivetään vuoren päälle tapaamaan Odinia
Huomenna jatketaan.
 
Läpi meni PS5 aikaan 22 tuntia helpoimmalla. Ihan kelpo peli. Kyllä sen kerran hakkas läpi. Kokonaisuutena antaisin 8/10.
 
Pakko heittää näin ohimennen yksi typeryys pelistä. Pieni tosin mutta silti.

Etsiskelin eräältä isolta alueelta viimeistä nornir-arkkua ja korppia. Ei missään ja kaikki käyty läpi. Oli pakko nöyrtyä googlettamaan. Vastaus oli että yhdessä paikkaa on kiviryökkiö, jonka saa rikki. Siis pelissä on yksi ainoa kiviröykkiö, jonka kohdalla pitää tietää että juuri se hajoaa ja missään aiemmin koko pelin aikana ei ole sellaista. Kaikki muut interaktiiviset ja hajotettavat paikat on merkitty tavalla tai toisella mutta sitten siellä on yksi kiviröykkiö, josta vain pitää tietää että nyt ei päde samat säännöt ja se hajoaa. Joopa joo.

Myönnän kyllä että kun tiesin missä se on ja katsoin sitä, niin sen takaa näkyi hieman jotain mutta kun peli on täynnä paikkoja, joihin ei pääse mutta siellä takana silti näkyy jotain.

Ai niin ja pääsin sen hautakiven, jossa on se kolmikkotaistelu. Yllättävän mutkattomasti se lopulta meni vaikka yrityksiä tuli taas. Sen jälkeen tulikin ehkä paras hautakivitaisto koko pelissä. Viihdyttävä ja haastava oikealla tavalla. Yksi vastaan yksi. Monta kertaa meinasin päästä ja tiesin että tämä tulee menemään. Lopulta se sitten menikin. Kyseessä siis Hjalti. Mukavan yksinkertainen mutta silti haastava tapaus. Tosin samaa voisi sanoa myös aiemmasta kolmikosta jos ei olisi ollut kaikki kolme yhtä aikaa.

Nyt tässä mietin että jaksanko koluta nurkat läpi vai menenkö tarinan loppuun ensin.
 
Platina/100% 52 tuntia give me story:lla. Oli ehdottomasti hintansa arvoinen (eli ~0,5€/h :D )

Hyvä peli. Kolusin paikkoja niin, että tarinan läpipelun jälkeen
jäi vain neljä tuntia tehtävää löytää muutama kukka, nuijia Asgardin tyypit ja antaa pataan parille hautakivihemmolle sekä Gnalle.

Vähän alkoi jossain vaiheessa mietityttää tulevat taisteluhaasteet, mutta niin nekin kuin
Odin, 8-9 tason hautakivet ja Gna olivat helppoja Steinbjornin haarniskalla. Toki vaikeustaso helppo.

Oli mukava pelata tarinaa ja ihastella eri paikkoja pääpainona, kun helpoimmalla vaikeustasolla ei tarvinnut pähkiä taisteluja tarkemmin.
 
Nyt kun alkaa olemaan jo kolmesta tai neljästä paikkaa 100 % niin voinee sanoa jo vähän juonestakin. Niin, siis se tarinakin on läpi. Siitä ja ylipäänsä vapaasti koko pelistä siis spoilerissa.

Ensinnäkin pitää mainita että loppu tuli yllättäen. Pelasin siis Give Me No Mercyllä ja olin ennen loppua hakannut cruciblea niin pitkälle kuin käsittääkseni ennen loppua pääsee, samoin oli takana useita hyvinkin hankalia ja ärsyttäviä hautakivihaasteita.

Joten vähemmän yllättäen kun vastassa sitten oli Thor ja sen jälkeen Odin, niin heitä vastaan taistelut olivat aika tylsiä ja helppoja. Muutenkin odotin vähän vielä eeppisempää ja/tai yllätyksellisempää lopetusta. Nyt se loppu vähän vain niin kuin loppui. Ei nyt varsinaisesti pettymys mutta jotenkin odotin muuta. Erityisesti yllätti kuinka vähän sitä loppua enää oli, eli koko Odinin kulmille hyökkäys ja pomot olivat nopeasti ohi.

Sitten taas siitä loppuratkaisusta ja miksi Kratos ei kuollutkaan. Luulin että hoksasin sen jossain siinä kohtaa kun oli nukuttu taistelua edeltävä yö teltassa. Ajattelin että "totta kai! Kratos kuolee! SE entinen Kratos! Yksinkertaista ja hienoa! Ja uusi Kratos on jo pikku hiljaa kehittynyt tilalle. Ainahan kaikki ennusteet ja muut on vihjailevia ja vähän sinne päin, joten sitähän se meinaa" MUTTA ei. Selitys siis on se että kohtalo on kuolla mutta kohtaloa ei ole vaan on vain ihmiset, joiden luonne tiedetään, joten voidaan ennustaa mitä tapahtuu, paitsi jos ei tapahdu. Joopas joo.

Tarinan jälkeen on ihan hyvin viihtynyt nuohoamassa viimeisiä juttuja mutta vähän meinaa kuitenkin rasittaa jos joku yksi juttu on pitkän matkan päässä ja saa juosta niitä sokkeloita ja miettiä että mistä sinne yhteen tiettyyn paikkaan pääsee tai missä se edes on.

Keihäs oli ehkäpä pelin parhaita juttuja. Ja toki tarinakin vaikka sen merkittävimmän seikan selitys oli vähän plääh.

Mutta kyllä God of War Ragnarök on vuoden paras peli - heti Elden Ringin jälkeen.
 
Jaaha, nyt olisi enää yksi vastus voitettavana. Tai ainakaan en ole tietoinen muista ja kaikki tehtävälistat on muuten tyhjiä ja jokainen alue on 100% paitsi Muspelheim.

Siitä aiemmasta tyypistä sitten:

King Hrolf Kraki, eli ilmeisesti berserkkereiden kuningas? Ainakin tyypillä oli kaikkien aiempien berserkkereiden liikevalikoima, mikä teki tyypistä hyvin helposti ennakoitavan. Tai ei ehkä ennakoitavan mutta tiesi ainakin mitä on tulossa ja miten niihin reagoida.

Aikaa meni silti paljon. Ja yrityksiä. Mutta loppua kohden aloin jopa nauttia tuosta hommasta. Tuli sellaista rentoutta siihen ja koko ajan oli se fiilis että kuningas ei enää kauaa hallitse kunhan osuu kaikki tähdet kohdilleen.

Lopulta kuningas kaatui polvilleen ja oli enää uuden kuninkaan kruunaaminen jäljellä, sillä the old king is dead jne.

Kävin myös testaamassa Gna:n kanssa taistelua. Joku heittomerkki tuossa a:ssa pitäisi olla mutta koska en muista miten päin niin nyt se on Gna.

Pelotti ottaa taas matsia valkyrian kanssa kun muisti aiemman pelin kuningattaren. Olikin yllätys kuinka nopeasti sain Gna:n elämäpalkkia pilkottua. Ei edes puoleen väliin mutta se, millä tahdilla se pieneni viittasi vähän siihen että homma on ehkä ihan mahdollinen ja kenties jopa helpompi kuin aiempi tyyppi eli kuningas Hrolf.

Tosin eipä tuota vielä tiedä mitä kivoja liikkeitä siellä on piilossa, joten varmaan tulen kohta valittamaan kuinka rasittava taistelu :D


Voisin heittää tuosta taistelusta videonkin nettiin. En tiedä olenko minkä tason pelaaja kun ei ole vertailukohteita mutta sen verran kivasti meni - tai ylipäänsä meni - että en pysty olemaan laittamatta näkyville.

Plus että katsoin nopeasti pari videota, ilmeisesti normaalilla pelattuna (?), joissa oli vähän tylsää menoa. Omalla ruudulla tuntuu olevan pykälää hektisempää menoa ja varsinkin iskuja ei parane ottaa samaan tahtiin kuin mitä katsomillani videoilla tuli. Siitä siis päättelin että varmaan helpompi vaikeustaso (ellei sitten eri buildi) kun Give Me No Mercyllä ei kovin montaa iskua pysty ottamaan vastaan. Siinä on pakko opetella väistöt, torjunnat ja mikä tärkeintä, vihulaisten liikevalikoimat.
 
Täälläkin pamahti Ragnarök läpi. Viime vuodelle kun ei kerennyt niin ehkä tässä on mun 2023 vuoden peli. Hyvä sanoa näin tammikuussa :D Vaikea nähdä parempaa esitystä ellei tyyliin gta6 tai last of us 3 tee yllätysjulkaisua...tuskinpa.. Ensimmäisen 20h jälkeen mulla oli kk tauko ja sit mentiinkin melkein nonstop loppuun saakka. Tosin vielä siellä on tehtävää. 50h tuohon meni. Jep, oon paikkojen tutkija. Kratos on pelihahmona yksi parhaimpia vaikka ei niin äänekäs ukko olekaan. Pelkästään se olemus kertoo paljon. Vahvasti olen sitä mieltä että jos aikaisemmat pelit eivät ole tuttuja ei tästä hahmosta saa niin paljoa irti. Huomenna jatkuu ja mulle 9,5/10 peli
 
Täälläkin pamahti Ragnarök läpi. Viime vuodelle kun ei kerennyt niin ehkä tässä on mun 2023 vuoden peli. Hyvä sanoa näin tammikuussa :D Vaikea nähdä parempaa esitystä ellei tyyliin gta6 tai last of us 3 tee yllätysjulkaisua...tuskinpa.. Ensimmäisen 20h jälkeen mulla oli kk tauko ja sit mentiinkin melkein nonstop loppuun saakka. Tosin vielä siellä on tehtävää. 50h tuohon meni. Jep, oon paikkojen tutkija. Kratos on pelihahmona yksi parhaimpia vaikka ei niin äänekäs ukko olekaan. Pelkästään se olemus kertoo paljon. Vahvasti olen sitä mieltä että jos aikaisemmat pelit eivät ole tuttuja ei tästä hahmosta saa niin paljoa irti. Huomenna jatkuu ja mulle 9,5/10 peli

Joo kyl se Kratos mölisee aika paljon menneistä mitkä ei mee nii hyvin perille jos ei oo aikasemmsita osista mittää kokemusta, muutenki koko hahmo voi jäädä vajaaksi jos on ihan uunituore tulokas. Ainaki joku kooste kantsii kattoo, tai pelit on oikeestaa niin loistavia et miksei pelata.
 
Ylös Bottom