Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God Of War: Ragnarök

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Taisi mennä mainos budjetti Stillerin ja kumppaneiden taskuun niin japskeille ei tuon parempaan ollut enää varaa :eek:
 


Mitäs helvettiä sitä tulikaan juuri katsottua. :D

H*lvetin hyvä. Vaadimme kotimaista Fröbelin Palikat -versiota.

Huomenna muuten raukeaa embargo (olikohan kello 18:00) ja sain arvostelunkin naputettua tänään valmiiksi. Pelitunteja alla noin 42 kappaletta. Ettäs tiedätte.
Näyttää siis siltä, että merkittävästi edeltäjäänsä pidempi teos? Fanit tykkänee ja kohta kuullaan mitä te kriitikot olitte mieltä, mutta allekirjoittaneelle ei pelkästään hyvä uutinen. (Tai no onhan tästä taidettu mainita jo aiemmin)
 
Huomenna muuten raukeaa embargo (olikohan kello 18:00) ja sain arvostelunkin naputettua tänään valmiiksi. Pelitunteja alla noin 42 kappaletta. Ettäs tiedätte.

44 tuntia meni täällä ennen rustailua ja taidettiin aika samalla tavalla pelailla, eli mistään rimpulasta ei ole kyse.
 
Huomenna muuten raukeaa embargo (olikohan kello 18:00) ja sain arvostelunkin naputettua tänään valmiiksi. Pelitunteja alla noin 42 kappaletta. Ettäs tiedätte.

44 tuntia meni täällä ennen rustailua ja taidettiin aika samalla tavalla pelailla, eli mistään rimpulasta ei ole kyse.


Milläs graffa modilla olette pelanneet ja kokeilitteko eri modeja ja miten paljon niissä on eroja.
 
Alle tunti niin nähdään minkä tason scoret sieltä sitten tulee :), oma veikkaus on se 94-95, yksi ranskalainen rewikka on jo leakannut ja se antoi pelille täydet pisteet eli 5/5


 
Alle tunti niin nähdään minkä tason scoret sieltä sitten tulee :), oma veikkaus on se 94-95, yksi ranskalainen rewikka on jo leakannut ja se antoi pelille täydet pisteet eli 5/5



Se antoi kyllä 20/20 mutta kuitenkin täydet pisteet.
 
Milläs graffa modilla olette pelanneet ja kokeilitteko eri modeja ja miten paljon niissä on eroja.
Kun kerran 60 fps:n makuun on päässyt, niin ei siitä voi takaisin köppäsempään päivitystahtiin palata. Itse olen aika puusilmä, mutta varmasti niitä eroja on jos oikein tarkkaan syynää. Itse silti suosin aina ruudunpäivitystä aika huomaamattomien grafiikkaefektien sijaan.
 
Ylös Bottom