Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GR vs. SOF2

reze

New Member
Kumpi kannattaa ostaa liven käyn hakee tänään postista ja joku peli pitäis ostaa? MotoGP2:sen oisin ostanu mutta ei näyttäny jyväskylästä saavan mistään sitä.
 
No jos multa kysytään... (mitä ei yleensä tehdä ;) ) Midtown Madness on aika hyvä ostos, jos ajattelee esim. suomalaisia pelikavereita - siellä on ainakin porukkaa. Eikä se pelinäkään ihan huono ole. Mukavaa cruisailua.

Toisaalta, suosittelisin PSO:ta, koska se nyt vaan on paras nettipeli... täällä siitä tunnutaan vaan olevan vähän eri mieltä. :rolleyes: Se tosin maksaa - mutta ei turhaan.
 
No otsikossahan on 2 täysin eri tyyppistä peliä, vaikka molemmat FPS-pelejä ovatkin. Itsellä on ne molemmat ja ne täydentää mukavasti toisiaan. SOF2:ssa on hulppeampi meno, kun taas Ghost Reconissa mennän otsa rypyssä ryöminen laaki ja vainaa periaatteella. En kyllä osaa suoraan sanoa, kumpi on 'parempi' Ehkä ensimmäiseksi peliksi SOF2 olisi sopivampi paremman ja helpomman live toteutuksen takia?

OT: Arcade kaahailu osastolle suosittelen Midnight Club kakkosta. Omasta mielestä huomattavasti parempi peli ja 'kilpaa-ajaminen' ja vauhdintuntu on aivan eri tasolla kuin MM3:ssa. MM3:ssa on se 'auto litta' ja muu pelleily ihan hauskaa, mutta se ei riittänyt ylittämään laatuvaatimuksia joilla mennään mun pelihyllylle.
 
GR = Ghost Recon, no niinpä tietysti. :D Ei tullu mieleen ekalla kerralla...

Niin no joo. Ite ostin midtown:in vaan sen hauskuuden ja suomalaisten takia - en yleensä pahemmin pidä ajopeleistä. Ja en tykkää siitä jos live pelissä on kokoajan kauhee kiire jonnekin.
 
Minun mielestä ghost recon on liven paskimpia pelejä.Siinä ei muuta tehdä ku campitaa,sellasesta en tykkää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
No jos multa kysytään... (mitä ei yleensä tehdä ;) ) Midtown Madness on aika hyvä ostos, jos ajattelee esim. suomalaisia pelikavereita - siellä on ainakin porukkaa. Eikä se pelinäkään ihan huono ole. Mukavaa cruisailua.

Toisaalta, suosittelisin PSO:ta, koska se nyt vaan on paras nettipeli... täällä siitä tunnutaan vaan olevan vähän eri mieltä. :rolleyes: Se tosin maksaa - mutta ei turhaan.
¨

Niin bushille vielä sen verran:Luoten sun arviointi kykyys tossa phantasy star onlines ja se muutenkin kiinnosta joten osto on nyt hyvin lähellä =D kohta pääset kouluttamaan mua ;)
 
Itse ostaisin SoF2:n, mutta jos aikoo Ghost Reconin ostaa niin suosittelisin kyllä että odottaa siihen asti, että se Island Thunder -lisälevy tulee. (Tai mikä lie, onko siinä niitä alkuperäisen GR:n kenttiä jne. mukana?)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wompo
Itse ostaisin SoF2:n, mutta jos aikoo Ghost Reconin ostaa niin suosittelisin kyllä että odottaa siihen asti, että se Island Thunder -lisälevy tulee. (Tai mikä lie, onko siinä niitä alkuperäisen GR:n kenttiä jne. mukana?)

Jos pitää vähän uskottavammasta ja hillitymmän tempoisesta otteesta, niin suosittelen ehdottomasti Ghost Recon-peliä ja se on taatusti suositumpia "Live-pelejä" mitä tähän asti on ollut Xboxin FPS-rintamalla. Mutta ihan hyvä pointti myös, että kannattaa odottaa ehkä enemmin jo sitä GR: Island Thunder jako-osa peliä, siinä on pari ensimmäisen GReconin mappia mukana, esim. Embassy. Lisää asiaa löytyy alla olevasta linkistä. IT:n Julkaisu todennäköisesti vasta syyskuussa.

Island Thunder

SOF2 ei kuitenkaan vedä vertoja GR-pelin luonteelle, mutta tietyiltä osin ei se kyllä minusta mikään huonokaan Live-pelinä ole, varsinkaan kun en siltä suuria odottanut ja vaihtelu virkistää...SoF2 onkin hyvin paljon Counter Striken kaltainen FPS-peli netissä, mutta Livessä vain ilman huijareita. SoF2:sta voi pelata tuttujen Live-pelaajien kanssa myös aika monella eri tavalla kunhan säännöistä sovitaan, SoF2 oli ainakin minulle parempi hankinta kuin RTCW:n.
 
MM3 on tosiaankin todella hyvä... mutta kysymys onkin, että miksi? Siksi, että se on teknisesti parempi peli kuin SOF, GR tai Wolffi? Vai siksi, että se on hauskaa ja ennen kaikkea kevyttä?

Ennen pitkää kiire tuhoaa hauskuuden...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom