Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4

_Miracle_

New Member
Mikä lienee homman nimi kun en saa GT4:ssä myytyä voittamaani autoa. Olen voittanut kolme autoa joista yhden sain myytyä. Kaksi Mazdaa makaa tallissa edelleen...:confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Jees, jostain syystä toisia autoja ei voi myydä pois. Onneksi tallissa on tilaa, mutta itseänikin hiukan jurppii kaksi ylimääräistä Honda 2000:sta.
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Harmin paikka. Oli kuvitellut saavani hieman fyrkkaa ilman että tarvii tahkota ihan niin monta kisaa :eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 4

S2000:t ilmeisesti kyseessä? Itselle ei ole tullut moista vielä vastaan. Kaikki on saanu myytyä tai lahjoitettua pois.
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Kyllä nuo autot saa lahjoitettua. Olis vaan kiva hyötyä niistä jollain tavalla. *ahne*:D
 
Vastaus: Gran Turismo 4

_Miracle_ sanoi:
Mikä lienee homman nimi kun en saa GT4:ssä myytyä voittamaani autoa. Olen voittanut kolme autoa joista yhden sain myytyä. Kaksi Mazdaa makaa tallissa edelleen...:confused:
Melkeen kaikki autot on konseptimalleja, joten niistä ei saa rahaa, mutta kannattaa laittaa näkyviin auton hinta.;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Semmoista kyselisin, kun tuon pelin vihdoin sain ostettua, että voiko tuossa missään maalata autoa ja laitella erilaisia logoja siihen? Toinen juttu oli sitten semmoinen, että kun täällä on sanottu, että vanhojen autojen alustoja jne. voi kiristää tai jotaan niin mistäköhän tuo onnistuu. Mistään en ole tuommoista löytänyt.

Kiitos... :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Maalailu tai tarrojen liimailu ei onnistu. Vanteet ja takaspoileri ovat ainoa mahdollinen näkyvä muutos.

Virityspalikat ja tuo vanhan auton korin ja alustan kiristäminen löytyvät merkkikohtaisesta "Tuning Shopista".
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Oliver sanoi:
Maalailu tai tarrojen liimailu ei onnistu. Vanteet ja takaspoileri ovat ainoa mahdollinen näkyvä muutos.

Virityspalikat ja tuo vanhan auton korin ja alustan kiristäminen löytyvät merkkikohtaisesta "Tuning Shopista".

No voih... mielestäni iso puute tuo, että ei voi autoaan maalata ja "koristella". Kuitenkin todella mahtava peli. Sanoisin, että 9- :D

Pitää katsoa jos huomenna löydän tuon muttereiden kiristys jutskan... sitä muistaakseni jo etsin tuolta tunausvalikoista. Käytetyn auton siis ostin n. 37 000 sillä on ajettu. Öljyt vaihdoin heti oli aika karmeen näköset, tosin onkohan silläkään mitään vaikutusta sitten itse peliin?
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Öljyt vaikuttaa tehoihin. Mitä tehokkaampi auto niin luonnollisesti sitä suurempi on menetetyn tehon määrä. Jollain noin 800 heppasella autolla huonoilla öljyillä ajaminen tiputtaa tehoa noin 50 heppaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Tulikettu sanoi:
Öljyt vaikuttaa tehoihin. Mitä tehokkaampi auto niin luonnollisesti sitä suurempi on menetetyn tehon määrä. Jollain noin 800 heppasella autolla huonoilla öljyillä ajaminen tiputtaa tehoa noin 50 heppaa.

Tohon lisäisin vielä sen että kun tulee tarpeeksi kilsoja autolle,niin tehot tippuu vaikka vaihtaa öljyt.
Joten 1000km ajetusta saa enemmän tehoa kun 100000km ajetusta autosta.
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Tuota tuota.

Olisiko mitään jelppiä ajokorttien suorittamiseen. Ekan kansallisen suoritin ja siitä sain Lupon palkinnoksi, mutta se toinen ajokortti tyssäsi ekaan lap guide-ajoon. Ei sitten millään mene läpi Audi A3 quattrolla se rata. Kymmeniä kertoja olen yrittänyt ja aikaa on kulunut.
Käytän ihan normaalia PS2-ohjainta. Onko sillä mitään mahkuja? En ohjaa analogistikillä, vaan näpyttelen vasurilla ohjaukset. Jarrutukset ja muut kyllä hoituu, mutta yli 2 sekuntia menee aina yli.
Pitääkö vaan harjoitella vai olisiko jotain vinkkiä miten sen saisi läpi.

V
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Itse katselin sen mallisuorituksen, jos tehtävä vaikutti ylivoimaiselle. Niistä yleensä huomasi, jos jossain tuli tehtyä jokin perustavanlaatuinen virhe.
Myös sen optimiajolinjan saa näkyville, mikä vielä neuvoo tarkemmin, missä pitää jarruttaa.

EDIT: Ja kyllä tuo peli on tehty niin, että sen padillakin pystyy läpäisemään. Kannataisi tosin opetella ohjaamaan tatilla, niin mutkat ehkä hoituisivat tarkemmin ja nopeammin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Villuman sanoi:
Tuota tuota.

Olisiko mitään jelppiä ajokorttien suorittamiseen. Ekan kansallisen suoritin ja siitä sain Lupon palkinnoksi, mutta se toinen ajokortti tyssäsi ekaan lap guide-ajoon. Ei sitten millään mene läpi Audi A3 quattrolla se rata. Kymmeniä kertoja olen yrittänyt ja aikaa on kulunut.
Käytän ihan normaalia PS2-ohjainta. Onko sillä mitään mahkuja? En ohjaa analogistikillä, vaan näpyttelen vasurilla ohjaukset. Jarrutukset ja muut kyllä hoituu, mutta yli 2 sekuntia menee aina yli.
Pitääkö vaan harjoitella vai olisiko jotain vinkkiä miten sen saisi läpi.

V
Itselleni tuli täytenä yllätyksenä, että radalta ei saa livetä renkaan puolikastakaan pöpelikön puolelle... Eli viimeisen päälle revityksen kuolemaa uhmaten saa unohtaa sovinnolla ja keskittyä auton pitämiseen tiellä... Tyhmää, mutta minkäs teet. ..
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Semmosta nyt mietin, että olen viritelly mun ostamani uuden Mitsubishi Evolutionin tappiin asti, taitaa olla jotaan 460hp en oo ihan varma, ni silti se menee vaan 126km/h maksimissaan! koska tappi tulee vastaan. Ei tossa oo nyt oikee mitää järkee. Kaikki turbot on jne. Jotaa ihme sälöjä en oo hankkinu, koska ne ei nostanu tehoja enkä tienny mitä ne on. Muut japskit tulee vaa suoralla ku testasin ni, eka ne jää ku tikku paskaa, mut jos jään venaa et ne pääsee vauhtii ni ne menee kyllä sitten max. vauhissa ohi mun maksimi vauhista.

.... vai olisko ne maileja? Ihan sama mutta silti ihmetyttää.
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Pleieri sanoi:
Semmosta nyt mietin, että olen viritelly mun ostamani uuden Mitsubishi Evolutionin tappiin asti, taitaa olla jotaan 460hp en oo ihan varma, ni silti se menee vaan 126km/h maksimissaan! koska tappi tulee vastaan. Ei tossa oo nyt oikee mitää järkee. Kaikki turbot on jne. Jotaa ihme sälöjä en oo hankkinu, koska ne ei nostanu tehoja enkä tienny mitä ne on. Muut japskit tulee vaa suoralla ku testasin ni, eka ne jää ku tikku paskaa, mut jos jään venaa et ne pääsee vauhtii ni ne menee kyllä sitten max. vauhissa ohi mun maksimi vauhista.

.... vai olisko ne maileja? Ihan sama mutta silti ihmetyttää.

Joo kannattaa tutustua niihin "ihme sälöihin", niillä on auton käyttäytymiseen vaikutusta yhtä paljon kuin sillä onko renkaana puiset vai kumiset renkaat. Tässä tapauksessa haluat täysin säädettävän vaihelootan josta voi säädellä välityksiä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Pleieri sanoi:
Semmosta nyt mietin, että olen viritelly mun ostamani uuden Mitsubishi Evolutionin tappiin asti, taitaa olla jotaan 460hp en oo ihan varma, ni silti se menee vaan 126km/h maksimissaan! koska tappi tulee vastaan. Ei tossa oo nyt oikee mitää järkee. Kaikki turbot on jne. Jotaa ihme sälöjä en oo hankkinu, koska ne ei nostanu tehoja enkä tienny mitä ne on. Muut japskit tulee vaa suoralla ku testasin ni, eka ne jää ku tikku paskaa, mut jos jään venaa et ne pääsee vauhtii ni ne menee kyllä sitten max. vauhissa ohi mun maksimi vauhista.

.... vai olisko ne maileja? Ihan sama mutta silti ihmetyttää.
Kannattaa ostaa kaikki palikat mitä löytyy,niin varmasti saat kulkemaanTossa tapauksessa veikkaisin että pitäis olla kisa vaihdelaatikko että pystyt vaihtamaan välityksiä,ja onhan siellä kytkintä sun muuta voimansiirtoa.Ai nii, tietääkö kukaan minkä auton saisi keulimaan paikalteen lähdössä?Olis kiva saada tietää auto+setupit(sais varmaan aika kivoja kuvia).
Autoista saa todella "härskin näkösiä"kun nostaa takapäätä ylös ja etupäätä alas.Tulee mieleen 80-luku :=)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4

Nyt tarviin nopeasti apua... Eli, minkä hyvän auton valitsen seuraaviin kisoisin:

Lightweight K-Car Cup
Vaatimuksena on Length Limit: 3400 mm or less

Spider & Roadster
Vaatimuksena on Range of modficatiors (<-- tms.): Convertibles only
 
Ylös Bottom