Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kellään pienintäkään hajua miten päästä käsiksi Lancia STRATOS '73 autoon. Ei siis siihen ralliversioon vaan katu. Kutkuttaa saaha sellanen talliin :p
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kellään pienintäkään hajua miten päästä käsiksi Lancia STRATOS '73 autoon. Ei siis siihen ralliversioon vaan katu. Kutkuttaa saaha sellanen talliin :p

Mul on ihan jatkuvasti se kaupas. Mut niin kauheen värine etten oo ostanu.
 
Mut niin kauheen värine etten oo ostanu.
En mene nyt takuuseen, mutta eikös Standard-autojakin voi maalata uudelleen? Ei siis väliä, minkä värisenä se tulee kaupasta, jos vaan omasta maalivalikoimasta löytyy sopiva sävy pintaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kellään pienintäkään hajua miten päästä käsiksi Lancia STRATOS '73 autoon. Ei siis siihen ralliversioon vaan katu. Kutkuttaa saaha sellanen talliin :p

sen tais saada gallardo kisast b-specissä palkinnoks
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

En mene nyt takuuseen, mutta eikös Standard-autojakin voi maalata uudelleen? Ei siis väliä, minkä värisenä se tulee kaupasta, jos vaan omasta maalivalikoimasta löytyy sopiva sävy pintaan.

Muistelin ettei, täytyypä ostaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Huhhuh tuli testattua taidot ja vedettyä historic sarja kullalle. Oli kyl tiukka se vika kisa, mut kyl se vaan meni ku pisti ittensä likoon. Autoina lambon countach ja eka ferrari (joku 558 jotain). Ja palkintona hikinen lancia stratoksen ralliversio. Siihen loppu hymy.

Hikinen, legendaarinen, törkeän kallis Lancia Stratos ralliversio. Maksoi käytettynä monta miltsiä.. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

En muista tarkkaa mallinimeä, mutta Pösön tehdastiimin Le Mans auto '10

908:han se sitten on. Pitäis itsekkin kerätä vielä kolme miltsii niin pääsis ostamaan moisen ja testaamaan le manssin radalla.

Kai ratiilla ajelet,tänään rahaa keräilin padilla ajaen useita tunteja,ei kyllä ajamiselta tuntunu pätkääkään peukakalo ohjaus, sama mikäauto alla ei huomaa mitään eroa.

Joo rattina DFGT
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Tuli tänään viritettyä Kubelwagen ihan tappiinsa. :D 102 heppaa ja onhan sillä melko hauska ajella. :)

Kannatta myös VW Samba Bussi hommata, hiukan yli 200 heppaa 2. tason turbolla. Ja kun sen vielä madaltaa tonttiin ja hommaa uudet puskurit ja ison kromi putken tai tupla putket taakse, niin on varma katseiden kääntäjä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kannatta myös VW Samba Bussi hommata, hiukan yli 200 heppaa 2. tason turbolla. Ja kun sen vielä madaltaa tonttiin ja hommaa uudet puskurit ja ison kromi putken tai tupla putket taakse, niin on varma katseiden kääntäjä.

Äläkä unohda räikeää maalausta :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Tulihan pitkästä aikaa oikein kunnon haastetta A-speciin, kun osallistuin Bugatti Veyronillani (1200hp) Gran Turismo All Stars kisaan. Ekassa kisassa 4. sija, sitten voitto, sit taas 4. sija Nurburingillä, sitten tiukan kisan jälkeen 3. sija ja lopuks 2. sija. Jäin 3. sarjassa ja ihmettelin oikein että miten muiden autot oli nopeempia kun mun vaikka niillä oli 300hp vähemmän kuin mulla. Mut sit oivalsin että niillä oli parempi pito koska kaikki oli sellasia kilpa-autoja joissa oli spoileria joka puolella. Sekä niiden autojen painot oli 300 - 400kg kevyemmät kuin mulla. Eli ei Bugattikaan oo mikään ylivoimanen jos on kunnon kilpa-autot vastassa.

Nyt oon A-specissä lvl 19 ja kohta lvl 20. B-specissä oon lvl 3.
Ootan sitä että saan ton extreme seriesin auki jotta tulee lisä haastetta.:D
Ja mun paras auto on selkeesti Audi R8 quattro, koska se on 4WD ja paljon tehoa, joten se pysyy radalla, kun Bugatti oli aina välillä nurmikolla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Tuli siis yllätyksenä että Veyron ei ole nopea muualla kun pitkillä suorilla...?

Hyvin on peli maistunut tähän mennessä, mutta pikkuhiljaa alkaa tulemaan grindaamisen meininkiä. Rally Challenge ottaa oikein kunnolla päähän, kun jo toistamiseen tunnen itseni täysin kusetetuksi sora-rallissa. Ennen viimeistä erikoiskoetta johdin viidellä sekunnilla, ja viimeisen erikoiskokeen aikana johdin vielä 3.5s. Viimeinen sektori ihan perus keskinopea, ja silti AI vetää muka 10s nopeamman ajan viimeisellä sektorilla ja voittaa siten 6 sekunnilla, eli 24minuutin kokonaisajassa 1 sekunnilla. Hohhoijaa..
 
Et sä sitä mistään tiedä paljonko oot edellä ollu ek:n aikana kun ei se kello käy siihen nopeimpaan AI:hin vaan ensimmäiseen, ja sit maalissa nopeimpaan. Eli siin täytyy aina vetää yhtään löysäämättä maaliin asti.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Mut miis ai ei käy varikol, mil renkail ne ajaa?

Kyllä ne käy, mut harvoin. Ekan huomasin kierroksella 22. Niil on varmaa jokku hardit pääl ja ne ajaa muutenki tosi hiljaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ei kannata, ei sillä maaliin asti pääse. ;)

Oneksi tässä pelissä ei oo mahdollista, että moottori poksahtais:D. Vois kyrsiä jos vaikka 23 tunnin ajamisen jälkeen moottori hajois johtopaikalta. Sitä ois kyllä toivonut noihin endurance kisoihin, että olisi voinut hyödyntää noita b-spec kuskeja, ettei itse tarvitsisi ajaa kokoaikaa. GT 4:ssakin tuli annettua ajovuoro tekoälykuskille. Siinä oli vielä se etu, että pystyi jopa nopeuttamaan ajankulua.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kai ratiilla ajelet,tänään rahaa keräilin padilla ajaen useita tunteja,ei kyllä ajamiselta tuntunu pätkääkään peukakalo ohjaus, sama mikäauto alla ei huomaa mitään eroa.


I totally disagree. Itse en rattia omista ja en ole ratilla kauheasti pelaillut, mutta kyllä padi hoitaa homman, jos vain itse tietää jotain autoista myös. Itse huomaan selkeitä eroja autojen hallitsemisessa.

Otetaanpa nyt tähän vaikkapa Ferrari Italia ja Corvette ZR-1. ZR-1 on hiukan hankalampi hallita, koska jos painat mutkissa hiukankaan enemmä kaasua kuin pitäisi, niin auto lähtee lapasesta. Ferrari italia puolestaan on erittäin hyvä ajaa, mutt vaatii sekin autoista ymmärtävää kaveria rattiin. Jos olet itse kumminkin pelannut ratilla ja tämä sinun padiseikkailusi oli vain "seikkailu", niin ymmärrän kyllä. Once you have got used to something better theres no return. Nyt pari viimeistä päivää ajellut Formulall ja ero on selkeä mihin tahansa muuhun omistamaani autoon verrattuna. Erittäin herkkä ja mutkissa jos painaa täyttä kaasua ja hiukankin liian nopeasti kiihdyttää, niin olet pellolla samantien.

Loppujen lopuksi kyllä se padi toimii ja asiaa auttaa se, että sinä tiedostat, että mimmoinen auto sinulla on alla ja että miten painava, aerodynamiikka jne. Bugattihan on aivan karmea ajettava taitoa vaativilla radoilla, ja sen voi tuntea padinkin kautta
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Paljo se Bugatti Veyron maksaa?
Tietäis säästää.
:D:D:D:D:D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Paljo se Bugatti Veyron maksaa?
Tietäis säästää.
:D:D:D:D:D

A-Spec Professional Series ja sieltä GT World Championship. Sieltä voittaa Veyronin. Muista ajaa koko Championship ei yksittäisiä kisoja!!
 
Ylös Bottom