Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Saat valita haluatko euroopan ulkopuolisisa pelaajia kisatoveriksesi. Ja täällä konsolifinissä on iha asiallisen aktiivisia keskusteluapajia gt5 liittyen.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jos jollain varsin varakkaalla pelaajalla on ylimääräinen auto, voi lähettää kaveripyynnön ja sendiä käyttäjälle BemaxiMNTSL. :D

Hyväksyn toki muitakin kavereita, jotain neuvoja etc olisi mukava saada kun päivän pelaamisajan päätteeksi oon vielä suhteellisen surkea, yllätysyllätys.

E: Saako palkintoautoja vain jos kaikki on cupista kultaa, vai voiko mukana olla myös hopea- tai pronssikisa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Cupissa pitää voittaa kaikki, jotta saa auton. Alotin ite vähän aikaa sitten alusta GT5:n. Aluks ajoin lisenssejä vähintään hopeelle jotta sain niistä palkintoautoja, ja niillä ajoin kisoja mihin pääsin. Aika nopeesti rahaa oli säästyny Ferrariin. Seasonal eventeillä tienaa kanssa mukavasti vaikkei kaikkia voittaisikaan. Ja minä en todellakaan ole mikään rattimies!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Seasonal eventsien ja loginbonuksien myötä tässä pelissä ei oikeasti voi kenelläkään olla rahapulaa. Itse aloitin pelin uudestaan pari viikkoa sitten ylod-tapauksen jälkeen. Olen ajellut seasonal eventsejä, vähän lisenssitestejä ja kisoja sieltä ja täältä. Eilen oli tilillä melkein kahdeksan miljoonaa ja autojakin kertynyt jo reilut 70.

Sitten jos vielä hommaa nuo julkaistut dlc:t niin sieltähän löytyy ihan muikeita pirssejä kuten vaikka se aventador.. Eli vaikkei GT5 ole mikään kaikkihetimullenyt-peli niin ei se autojen haaliminen kovin vaikeatakaan ole. :)

Vähän kyllä korpeaa se käytettyjen autojen kauppa. On haussa nimittäin audi quattro, josta tekisi mieli viritellä 'ralliauto'. Voisi olla hauskaa sillä kurvailla nettipelissä. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Seasonal eventsien ja loginbonuksien myötä tässä pelissä ei oikeasti voi kenelläkään olla rahapulaa. Itse aloitin pelin uudestaan pari viikkoa sitten ylod-tapauksen jälkeen. Olen ajellut seasonal eventsejä, vähän lisenssitestejä ja kisoja sieltä ja täältä. Eilen oli tilillä melkein kahdeksan miljoonaa ja autojakin kertynyt jo reilut 70.

Sitten jos vielä hommaa nuo julkaistut dlc:t niin sieltähän löytyy ihan muikeita pirssejä kuten vaikka se aventador.. Eli vaikkei GT5 ole mikään kaikkihetimullenyt-peli niin ei se autojen haaliminen kovin vaikeatakaan ole. :)

Vähän kyllä korpeaa se käytettyjen autojen kauppa. On haussa nimittäin audi quattro, josta tekisi mieli viritellä 'ralliauto'. Voisi olla hauskaa sillä kurvailla nettipelissä. :)

Saat multa jos mä saan '83 300 zx:n... odotellu jo vaikka kuinka kauan. :) Tai mulla saattaa noita quattroja olla kyllä vaikka kuinka monta. ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

'83 300 zx Löytyy tällä hetkellä Online Dealershipistä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jaa-a, eiköhän se quattro ennen pitkää vastaan tule. Kiitti tarjouksesta silti. :)

Edit: Eipä tarvinnut kauaa tuota hakea. Pyöräytin käytetyn autokaupan listan uusiksi ja siellähän se kökötti ensimmäisenä listalla. :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onpa muuten ärsyttävää populaa online-peleissä. Driftatessa tulee italialaista ja brittiä tönimään ja taas hoppaamaan serveriä. Eikä oikein jaksa liittyä järjestettyihin kisoihinkaan kun keltanokka on.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kannelmäen prismassa oli signature edition paketti 40e. Mutta mitä tuolla kukkarossa olevalla etukoodikortilla pitää tehdä?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mutta mitä tuolla kukkarossa olevalla etukoodikortilla pitää tehdä?
Ei tässä vaiheessa enää mitään. Sillä osallistui aikanaan oikean Mercedes-Benz SLS AMG:n arvontaan, mutta se meni jo vuosi sitten.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Halusin hieman tarkempaa ohjeistusta autojen tuunaamiseen ja hallitsemiseen radalla. Tutkin verkkosivustoja ja löysin todella hyviä vinkkisivustoja sekä videoita:

IGN Gran Turismo 5 wiki:
Gran Turismo 5 Wiki Guide & Walkthrough - IGN

Gamefaqs vinkit (ei sisällä kuvia):
Gran Turismo 5 FAQs, Walkthroughs, and Guides for PlayStation 3 - GameFAQs

Kaspersky Internet Driving Academyn videoita:
Kaspersky Motorsport: Lessons

Racedepartment racingcommunity setup-guide by R. Van Rijn:
http://temp.buchtic.net/RD-Setup-Guide-1.0.pdf
 
Ylös Bottom