Gran Turismo 7

Juti

Member
oottelen collector's editionia.

ajopenkki on katottuna ja odotan mitä ratteja peli tukee.

varastossa logitech driving force gt ja joku ferrarin paketti, mitä tuskin tukee.

MariusFin

Active Member
Voiko udella mitkä ovat GT7 suurimmat uudistukset? Vai onko kyseessä nyt vihdoin ensimmäinen GT peli joka pyörii 4K / 60fps ja se on suurin uudistus. Itse ehdottomasti tulen tämän hankkimaan kunhan PS5 konsolini saapuu ensi vuoden alussa.

Jakke44

Active Member
TÄ. " Kunhan PS5 konsolini saapuu ensi vuoden alussa." Minä olen silloin jo vuoden konsoliani käyttänyt. Ei mitään uutta konsoli rintamalla tämä. Pettynyt koko hökötykseen :(

Ippenator

Well-Known Member
Siis tarkoitat pettynyt kun ei ole pelattavaa? GT7 siirtyi?
Ymmärrän hyvin pettymyksen molempiinkin current gen-konsoleihin. Eihän niille mitään erityistä uutta pelattavaa ole juurikaan tullut. Toistaiseksi oikeastaan vain Kena on ollut itselleni konsoliyksinoikeuksista system seller. Muuten on ollut sinänsä mukava pelata Ubin uusimpia pelejä XSX:llä sekä myös paljon Xbone- ja PS4-pelejä paranneltuina taaksepäin yhteensopivuudella. Tuo onkin ollut itse asiassa itselleni tärkein asia näissä uusissa konsoleissa tähän mennessä. Ilman sitä ei olisi ollut mitään järkeä vielä XSX:ää ja PS5:sta vielä hankkia.

TT-2k

Päämoderaattori
Ylläpitäjä
Pidetään keskustelu ihan GT7:ssä eikä siinä, kuinka pettynyt tai tyytyväinen PS5:n muuhun pelitarjontaan on ollut.

CONTINUE_F5

Active Member
Kazilta pari sanaa autokulttuurista ja GT7:sta uuden videon myötä.
Video piirtää katsojalle aika ajoin tutusti mutkittelevaa viivaa ruudulle.
Vanha perinteinen Deep Forest -rata näyttäisi tekevän paluun GT7:ssa

Ylös Bottom