Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Timppa

Active Member
Eli, kuitenkin porukalla tulee/ilmenee kysyttävää pelistä, niin ne voisi pistää tähän ketjuun.

No minä aloitan.
Kertokaas helppoja/nopeita rahantienaus konsteja sekä kuinka usein tuota Michelleä voi pyytää treffeille, kun yleisin vastaus on häneltä, että juuri tapasimme, olen vaikeasti tavoitelvissa oleva :p
Joten jos tiedätte vastauksen tai sinulla on oma kysymyksesi, niin pistäkää tänne, älkää tuonne pelin omaan ketjuun ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mä ainakin jyystin sitä jo toka treffeillä. :eek: Kai sitä voi kerran pari päivässä.. En o varma.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mä ainakin jyystin sitä jo toka treffeillä. :eek: Kai sitä voi kerran pari päivässä.. En o varma.

Juu, tokilla trehveillä mäkin sain hieman sitä kosteaa, mutta sen jälkeen meni kolme päivää että treffata halusi, sen jälkeen viidettä päivää odottelen että haluaa tavata, mutta kun ei halua :(
Kummallisia noi naiset


Entäs se rahan tienaus?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Täällä rahaa tullut niitä serkkupojan taksikeikkoja heittäessä, parhaimmillaan ollut päälle 500 $. Vaatteita pitänyt päivitellä Michellen silmää mielyttääkseen. Toisilla treffeillä tulikin häneltä jo vuolaat ylistyssanat päivittyneestä vaateparresta. Eipä ollut turha investointi loppupeleissä.. :p Kolmannet treffit sai jo sovittua seuraavalle iltapäivälle, mutta Vladilta tullut keikka kiinalaiseen kortteliin sotki kuviot. Soitto tytölle ja anteeksipyynnöt freffien peruuntumisesta.

Voisiko otsikon muuttaa paremmin vinkkiketjua kuvaavaksi?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

minulla on niin hyvin Michelle suhteet kanssa, että pääsen heti seuraavana päivänä :rolleyes:(en ole varma, mutta ainakin seuraava treffi tuli melko nopeasti. Täytyy tarkistaa.Olen jopa saanut kutsun sisään kotiin :))

PS. kärsivällisyyttä älkää soittako niin usein sille neitille, eiköhän sitten lähde ulos. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mites tässä pelissä on tämä tallennus?Mennäänkö tässäkin johonkin taloon aina tallentamaan?Itse saan vissiin tänään tän pelin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mites tässä pelissä on tämä tallennus?Mennäänkö tässäkin johonkin taloon aina tallentamaan?Itse saan vissiin tänään tän pelin.

Kämpässä onnistuu tallentaminen ja siinä rinnalla automaattitallennus, jonka saa myös valikoista pois päältä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kämpässä onnistuu tallentaminen ja siinä rinnalla automaattitallennus, jonka saa myös valikoista pois päältä.

Automaattitallennuss on hieman outo. Se ei päde jos päätät yhtäkkiä ladata tallennuksen.
Katosi pari tehtävää sillä lailla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Yritin äsken yhdistää siitä puhelimen kautta multiplayeriin mutta, ensin ottaa yhteyttää pelin tarjoajaan ja sitten sanookin "could not connect to the game provider":confused: Oman käsityksen mukaan se nettipeli on jo toiminnassa? ja ps3 muut nettitoiminnot toimii ihan hyvin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tossa kun käy ottamassa muutamat bisset romanin kanssa...ja sen jälkeen tulee ilmotus, että kannattaisi ottaa taksi...niin itse en ainakaan saanut taksia huudettua kadulta vaikka se selvinpäin onnistuu aina :eek:
Kellään samaa probleemaa vai kuseeko mun peli jotenkin :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Automaattitallennuss on hieman outo. Se ei päde jos päätät yhtäkkiä ladata tallennuksen.
Katosi pari tehtävää sillä lailla.

Joo se on jotenkin outo. Siis menin eilen, kun lopetin pelit niin ekaa kertaa kämpille tallentamaan, niin siellä ei ollut mitään tallennusta niissä sloteissa. Missä se automaattitallennus sitten on?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tossa kun käy ottamassa muutamat bisset romanin kanssa...ja sen jälkeen tulee ilmotus, että kannattaisi ottaa taksi...niin itse en ainakaan saanut taksia huudettua kadulta vaikka se selvinpäin onnistuu aina :eek:
Kellään samaa probleemaa vai kuseeko mun peli jotenkin :confused:

Auto vaan alle ja ajelemaan, se se vasta lystiä on ;)

Peliä tuli eilen pelattua varmaan lähemmäs 8h ja täytyy sanoa ettei tämäkään GTA pettänyt lupaksia. Autoihin ihastuihin heti kättelyssä ja pelkästään ajelemisessa meni eilen varmaan 2-4h. Niiden käyttäytyminen, nopeus jne ovat valovuosia edellä edellisistä osista.

Eihän tässä edes tiedä mitä kirjottaisi. Peli on miltei joka alueelta erinomainen. Tehtävää riittää yllinkyllin ja kokoajan on jotakin uutta. Taksin tilaaminen ja paikasta toiseen meneminen on erittäin näppärä uudistus. Jos on ollut Bohanissa ja pitänyt päästä vaikka Dukesiin tai Brokeriin, on taksi erinomainen väline siihen. Ei aina jaksa ajaa :b

Mahtava peli!

E: Miksi kaksi GTAIV PS3-ketjua? Mode voisi yhdistää tai ainakin vaihtaa topicin nimen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mites niitä taksikeikkoja saa itse ajella miten se käytännössä onnistuu:eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mites niitä taksikeikkoja saa itse ajella miten se käytännössä onnistuu:eek:

Taksin tilaaminen
Taksin saat painamalla L1 taksin lähettyvillä, jolloin Niko viheltää taksin itselleen. Sen jälkeen painat kolmion pohjaan, ja Niko menee taksin takapenkille. Jos painat vain kerran, Niko ryöstää auton.

Taksin voit "tilata" myös Romanilta, soittamalla hänelle ja valitsemalla Car Service.

Taksitehtävät
Taksitehtäviä voit tehdä soittamalla Romanille ja sieltä Job tmv.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mitäs puhelinnumeroita olette löytäneet? Kaikkien pelistä löytyvien numeroidenhan pitäisi toimia, mutta ainakaan minä en ole saanut toimimaan kuin tuon jenkkien hätänumeron 911, josta saa tilattua poliisin, paloauton tai ambulanssin.
 
Ylös Bottom