Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Vai tarkoitettiinko sillä, ettei kakkoslevyä tulisi asentaa kovolle tuolta xboxin profiilissa tehtävästä asennusmahdollisuudesta?
Juuri sitä tarkoitettiin. Install Disc on pakko asentaa, ilman sitä ei pääse pelaamaan. Play Discin voi halutessaan asentaa boksin omalla asennustoiminnolla, mutta se kannattaa tehdä vain USB-medialle, ei boksin omalle kiintolevylle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Onko muilla ongelmia yhdistäessä Social Clubiin? En voi esimerkiksi tallentaa kuviani koska galleryn käyttö vaati nettiyhteyden ja Social Club tilin, mikä on mielestäni huono ratkaisu Rockstarilta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Onko muilla ongelmia yhdistäessä Social Clubiin? En voi esimerkiksi tallentaa kuviani koska galleryn käyttö vaati nettiyhteyden ja Social Club tilin, mikä on mielestäni huono ratkaisu Rockstarilta.

Tänään toimi, eilen oli palvelimet aivan jumissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Onko muilla ongelmia yhdistäessä Social Clubiin? En voi esimerkiksi tallentaa kuviani koska galleryn käyttö vaati nettiyhteyden ja Social Club tilin, mikä on mielestäni huono ratkaisu Rockstarilta.

Ei ole nyt illalla saanut ollenkaan yhteyttä Social Clubiin. Olisi muutaman kuvan sinne siirtänyt. Ehkä se ruuhka tässä ensimmäisten viikkojen jälkeen asettuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Nyt on kyl pakko kysyä. Mahtaakohan tuota peliä saada mistään kaupasta enään vai onko kaikki menneet? Ei viitsisi turhaan lähteä ajelemaan kun täällä missä asun niin ei myydä pelejä lainkaan. Netissä oli ainakin muutaman päivän tai usean viikon toimitusajat. Kiitos vastauksesta jo etukäteen :). Meni väärään osioon äsken :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Nyt on kyl pakko kysyä. Mahtaakohan tuota peliä saada mistään kaupasta enään vai onko kaikki menneet? Ei viitsisi turhaan lähteä ajelemaan kun täällä missä asun niin ei myydä pelejä lainkaan. Netissä oli ainakin muutaman päivän tai usean viikon toimitusajat. Kiitos vastauksesta jo etukäteen :). Meni väärään osioon äsken :D

Huuto.netistä kun vilkaisin niin Tampereella Kauppakeskus Tullintorissa vaikuttaisi olevan myynnissä. En sitten tiedä, että onko tuo liian kaukana sulle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kysymys liittyen sanchewin löytämiseen.... Itseäni kiinnostaa kovasti ajella juurkin kyseisellä menopelillä mutta sen löytäminen on kiven alla. Ainut paikka josta sen aina varmasti bongaa on mounth chiliadin päältä, köysiradan lähistöltä. Onko muita mestoja tiedossa? Eräänkin kerran mennyt yritys ketuiksi kun ei ole malttanut ajaa mopotinta suoraan kotitalliin..joko kolaroi tai tulee ammutuksi tai upottaa sen veteen :D Eli jos vinkkiä löytyy niin kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Nyt on kyl pakko kysyä. Mahtaakohan tuota peliä saada mistään kaupasta enään vai onko kaikki menneet? Ei viitsisi turhaan lähteä ajelemaan kun täällä missä asun niin ei myydä pelejä lainkaan. Netissä oli ainakin muutaman päivän tai usean viikon toimitusajat. Kiitos vastauksesta jo etukäteen :). Meni väärään osioon äsken :D


No onhan noita ollut joka kaupassa missä olen käynyt. Jossain liki vuorittain.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Conan O'Brien on päässyt käsiksi GTA 5. Parasta viihdettä pitkästä aikaa! :D

[video=youtube;EB_XX_IM8io]http://www.youtube.com/watch?v=EB_XX_IM8io&feature=c4-overview&list=UUi7GJNg51C3jgmYTUwqoUXA[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Huomio rakkaat GTAV-pelurit! Tämä ketju siirtyy nyt historiaan. Varsinainen keskustelu pelistä löytyy täältä. Kaikenlaiset hankintahöpönlöpöt ovat nyt tämän pelin osalta ohi.

Kiitos!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom