Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Markantalosta tilasin joskus kuukausi sitten ja peli on nyt kätösissä. Jos tilasit samasta puljusta niin käykääpä katsomassa postilaatikkoa ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Markantalosta tilasin joskus kuukausi sitten ja peli on nyt kätösissä. Jos tilasit samasta puljusta niin käykääpä katsomassa postilaatikkoa ;)

Joo samasta paikasta tilasin ja myös peli käsissä. Oli vieläpä halvin pulju. :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Peli tuli tänään postilaatikkoon (Hyvä Verkkokauppa.com!!) ja pistin sen pleikkaan ja asensin sen. Sitten tulee vastaan ongelma (pikku spoilereita ekasta tehtävästä):

Ekassa tehtävässä sen junaan törmäyksen jälkeen Trevor, Michael ja se kolmas nousevat autosta ja kävelevät sitä tietä pitkin. Jonkun nurkan takana on kuitenkin joku tyyppi tarkka-ammuntakiväärin kanssa (hassua on se että ampuja on näkymätön ja ainoastaan kivääri näkyy :D) joka ampuu ja osuu Michaeliin ja siihen kolmanteen tyyppiin. Sitten paikalle saapuu poliiseja ja ne kaikki pitää Trevorilla ampua. Vähän aikaa pystyi Trevorilla ammuskelemaan kunnes ruutu pimeni ja tuli loading screen joka ei lopu myöhemmin pomppaa pleikan valikkoon. Oon menny ton saman kohdan jo 5 kertaa ja aina on sama juttu. Ärsyttää aivan suunnattomasti. Osaako joku auttaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Täällä jännitetään kumalla koneelle saan sen. Tillasin CE:n Pleikalle, mutta Rockstar toimitti pari kappaletta vähemmän Gamestoppiin. Niin saan Boksille + kaupan päälle Special edition Pleikalle tai sit ne saa toisesta Gamestopista mulle sen. Saas nähdä kuinka käy :).

Ja niihän siinä kävi, että Boksille CE + Pleikalle halvempi versio. Voi kyllä Rockstar haistaa pitkän sanon minkä :(.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Onko kenelläkään ongelmia tuon ilmalaiva-koodin kanssa? Ei tunnu ainakaan itsellä toimivan. :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ite tuli haettua yömyynnistä Gamestopista! Sain vielä Special Editionia. Ihan toimivasti oli ainakin järjestetty mikkelissä.

Ite pelissä tuntuu, että autot menee paljon huonommin rikki, ku aikasemmissa osissa.. Harmittaa, ku ite pidin siitä realistisemmasta rikkoutumistyylistä. Tai sitten en vaan ole vielä törmäillyt tarpeeksi :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Toimiiko kellään discshopista tilanneella edes niiden antama itellan seurantakoodi? Itsellä ei ainakaan toimi otin yhteyttä jopa itellaan ja sielläkään eivät löytäneet kyseisellä koodilla mitään :(
 
Toimiiko kellään discshopista tilanneella edes niiden antama itellan seurantakoodi? Itsellä ei ainakaan toimi otin yhteyttä jopa itellaan ja sielläkään eivät löytäneet kyseisellä koodilla mitään :(
Ennakkoon tililtä maksetussa ei edes mitään koodia ole. Jos koodi ei ole päivittynyt niin peliä ei varmaan ole vielä lähetetty?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ei mullakaan hyväksy sitä koodia...


Ps3 täälläkin, ei toimi mullakaan. Ja sama itku: tilasin Discshopilta ja eipä tullut peliä. Ajoin Giganttiin: loppui jo aamulla. Ajoin silmät pullistuneina Anttilaan, siellä hyllyt notkuivat. Mutta eipä toimi Fly The Blimp -koodi. Täytyy huomenissa koittaa niitten asiakaspalvelusta vaikkas.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ennakkoon tililtä maksetussa ei edes mitään koodia ole. Jos koodi ei ole päivittynyt niin peliä ei varmaan ole vielä lähetetty?

Aivan mutta kun kyseessäpä onkin postiennakolla tulossa oleva collectors edition joten siinäpäs onkin seurantakoodi. Kyllähän nuo kovasti discshopilla vakuuttelivat että eilen aamulla on paketti postikustin kuljetettavaksi annettu samaa näyttää myöskin puljun tilausten seuranta tms.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Aivan mutta kun kyseessäpä onkin postiennakolla tulossa oleva collectors edition joten siinäpäs onkin seurantakoodi. Kyllähän nuo kovasti discshopilla vakuuttelivat että eilen aamulla on paketti postikustin kuljetettavaksi annettu samaa näyttää myöskin puljun tilausten seuranta tms.

Sama juttu. Lähetysten seuranta näyttää viimeisimmäksi sijainniksi pääkaupunkiseudun logistiikkakeskuksen, josta se ei ole tänään liikkunut yhtään mihinkään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

nisupulla-albums-muuta-picture11626-grand-thieft-auto-v-julkaisupaivana-17-9-2013-duunin-jalkeen-kivijalan-myymalasta-mitaan-ennakkovarauksia.jpg


Suoraan duunista kivijalan myymälään tälläinen poimimaan. Ilman ennakkovarauksia. Tästä alkaa uusi matka ja toivottavasti se on odotusten ja arvostelujen 10 arvoinen. Viimeisimpiä pelejä tällä laitepolvella.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Harmillisesti pitää odottaa noin viikko ennenkuin brittien amazonista peli tänne asti matkaa. Hinta oli kuitenkin helposti 10€ halvempi, joten odotus ei niin haittaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Viimeyönä onnellisena poikana kävelin Gamestopin yömyynnistä ulos klo 00.01 peli kädessä ja tulihan sitä yöllä paukutettua se 6 tuntia. Ja täytyy kyllä sanoa, että vastaa aivan kaikkia odotuksia. Tekemistä on niin paljon että joutuu oikein miettimään mitä tekee seuraavaksi.
Tuli ihan yllätyksenä tuo, että online aukeaa vasta 1.10, luulin että olisi heti :D Tähän liittyen, kun tuolla Social Clubissakin on tämä KonsoliFinin CREW, eikö sillä voisi jatkaa GTA:ssa? Olisi tosi mukava alkaa haalimaan peliporukkaa onlinen aukeamista odotellessa. Samoin voisi kisailla keskenään singlessä ampuradan tilastoilla ym statseilla mitä pelissä saa koska niissä listoissa näkyy myös kaverilistan toiminnat.

Minulle saa laittaa vapaasti kaveripyyntöä tulemaan PSN Id: Heskeli
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Sunnuntai iltana pistin Netanttilaan tilauksen ja oli 3 jälkeen tänään postissa. Nyt pelattu vajaa tunti ja vaikuttaa kelpo peliltä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Omaa kopiotaan vailla olevat voi lievittää odotuksen tuskaansa tämän humoristisen (feikki) GTA 5 -videon kanssa.

[video=youtube;lPYmvOOVclQ]http://www.youtube.com/watch?v=lPYmvOOVclQ[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Sama juttu. Lähetysten seuranta näyttää viimeisimmäksi sijainniksi pääkaupunkiseudun logistiikkakeskuksen, josta se ei ole tänään liikkunut yhtään mihinkään.

Juuh meikäläisen seurantakoodilla kun hakee niin tulee ilmoitus: "Lähetyksen tietoja ei löytynyt. Tarkista että lähetystunnus on oikein. Jos lähetystunnus on oikein, lähetyksen tiedot eivät mahdollisesti ole vielä kirjautuneet seurantajärjestelmään. " :mad::mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Harmillisesti pitää odottaa noin viikko ennenkuin brittien amazonista peli tänne asti matkaa. Hinta oli kuitenkin helposti 10€ halvempi, joten odotus ei niin haittaa.


Hienosti tuli tuote britti Amazonista täksi päiväksi, vaikka lähettivät sen vasta maanantaina (16.9). Lähti maanantai-illalla Briteistä, oli puoli kolmen aikaan Saksassa, seitsemältä Helsingissä, kymmeneltä Turussa ja iltapäivällä 150km:n päässä Turusta DHL:n kuski soittaa kotioveltani, että täällä olis paketti. Käsken jättämään sen postilaatikkoon ja kun tulen illalla kotiin, niin peli on kädessäni.
Ja mikä parasta, kaikki tämä ilman toimituskustannuksia. Itse peli 36,16£ = 43,03€ :cool:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom