Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ahahahah,reps,kops :D

Nyt kyllä pisti pahan..jossain tehtäväsä piti seurata äijää koiran kanssa.Koira haisteli jälkiä ja yhtäkkiä kesken tehtävän se meni n**simaan toista koiraa!! WTF? Pelin tekijöillä kyllä leikannut :D Repesin täysin tossa kohtaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Hienosti tuli tuote britti Amazonista täksi päiväksi, vaikka lähettivät sen vasta maanantaina (16.9). Lähti maanantai-illalla Briteistä, oli puoli kolmen aikaan Saksassa, seitsemältä Helsingissä, kymmeneltä Turussa ja iltapäivällä 150km:n päässä Turusta DHL:n kuski soittaa kotioveltani, että täällä olis paketti. Käsken jättämään sen postilaatikkoon ja kun tulen illalla kotiin, niin peli on kädessäni.
Ja mikä parasta, kaikki tämä ilman toimituskustannuksia. Itse peli 36,16£ = 43,03€ :cool:
Aika jännä. Mulla on arvioitu saapumispäivä 23.9 ja mistään ei noin tarkkaa matkakertomusta näy vaikka nimenomaan on tuo sama tilaus tehty hintaan 36,16£. Taitavat siis lähettää erissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ps3 täälläkin, ei toimi mullakaan. Ja sama itku: tilasin Discshopilta ja eipä tullut peliä. Ajoin Giganttiin: loppui jo aamulla. Ajoin silmät pullistuneina Anttilaan, siellä hyllyt notkuivat. Mutta eipä toimi Fly The Blimp -koodi. Täytyy huomenissa koittaa niitten asiakaspalvelusta vaikkas.

PS3 versio myös täälä eikä toimi. Ootellaas huomiseen ja kokeillaan uusiksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ahahahah,reps,kops :D

Nyt kyllä pisti pahan..jossain tehtäväsä piti seurata äijää koiran kanssa.Koira haisteli jälkiä ja yhtäkkiä kesken tehtävän se meni n**simaan toista koiraa!! WTF? Pelin tekijöillä kyllä leikannut :D Repesin täysin tossa kohtaa...

Samalle repesin myös minä totaalisesti :)

HUOM tänne on perustettu jo pelikeskustelu osio joten jätetään tämä hype pikkuhiljaa rauhaan. Ja ylläolevan kaltaiset viestit spoilereihin, niin ei pilata muiden pelinautintoa ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Hienosti tuli tuote britti Amazonista täksi päiväksi, vaikka lähettivät sen vasta maanantaina (16.9). Lähti maanantai-illalla Briteistä, oli puoli kolmen aikaan Saksassa, seitsemältä Helsingissä, kymmeneltä Turussa ja iltapäivällä 150km:n päässä Turusta DHL:n kuski soittaa kotioveltani, että täällä olis paketti. Käsken jättämään sen postilaatikkoon ja kun tulen illalla kotiin, niin peli on kädessäni.
Ja mikä parasta, kaikki tämä ilman toimituskustannuksia. Itse peli 36,16£ = 43,03€ :cool:

Mikä toimitustapa sulla oli valittuna?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Tänään se kolmen vuoden odotus päättyi. Tai no tämänlaista peliähän on odotettu jo silloin kun Xbox 360 ja PS3 julkaistiin. Kuka olisi silloin uskonut että tällaiseen pystyy kukaan? Siis tässä pelissä ei ole lataustaukoja ollenkaan ja piirtoetäisyys on koko konsolisukupolven parhaita. Myös yksityiskohdat ja valaistus on aivan toista luokkaa muihin peleihin verrattuna.

Kolme tuntia ehdin tänään pelata ja kaikki vaikuttaa täydelliseltä. Pelin soundtrack on ehkä jopa parempi kuin Vice Cityssä tai ainakin monipuolisempi ja kaikille on jotain. Tai no jos K-DST San Andreasista saataisiin peliin niin silloin voitaisiin lopettaa keskustelu siitä mikä on paras soundtrack ikinä.

Autojen ajettavuus on paras mitä GTA:ssa on koskaan ollut, piste. Eikä se moottoripyörilläkään ajo niin kamalaa ole. Se vaan ehkä näyttää tyhmältä mutta se on hauskaa. Jos tässä olisi samat moottoripyöräfysiikat kuin IVssä ei off roadissa ajamisesta tulisi mitään. Lentokoneilla ajaminen on helppoa (ellei konettasi ammuta seulaksi ennen kuin pääset ilmaan niin kuin minulle kävi). Ilmalaivaakin kokeilin (koodi toimi heti) mutta sillä ajaminen on hieman tylsää koska se ei käänny mihinkään ja on hidas. Ilmalaiva muuttui kylläkin kiinnostavaksi heti kun poistuin siitä ja vahingossa juoksin sen potkureihin. Se oli muuten ensimmäinen kuolemani GTA V:ssä ja oli aika ikimuistoinen ja hauska hetki.

Huomenna sitten pitää hätäillä enkun YO-kokeen kanssa että ehtii heti kahdeltatoista takaisin pelin pariin. :)

Lisähuomio: tämäkin ketju on hiljentynyt aika vauhdilla kun keskiyö eilen koitti. Mikä on täysin ymmärrettävää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Onko kenelläkään ongelmia tuon ilmalaiva-koodin kanssa? Ei tunnu ainakaan itsellä toimivan. :mad:
GameStopin Facebook seinä sanoi:
Hei kaikille GTA V PS3-version pelaajille!
Kuten osa on tuolla jo ehtinyt mainitsemaan, on PS3:n ilmalaivakoodien toimivuudessa ollut vähän häikkää. Ongelma on Playstation Networkin puolella ja ongelmaa korjataan. Pahoittelemme ongelmia ja toivomme PSN-puolen toimivan pian.

Koodia ei siis kannata mennä vaihtamaan, sillä se ei auta. Ongelma on sama jälleenmyyjästä riippumatta. Kärsivällisyys palkitaan!
En ainakaan huomannut, että tää olisi täällä jo sanottu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Jeah, peli tuli kuin tulikin tänään postilootaan, kiitos konsolinetin esimerkillisen toiminnan. Pelin ekat kaks tuntia oli täyttä timanttia, kuten gta:t yleensäkin :). Parantamista ei omasta mielestäni kauheasti löytynyt, tosin ehdin pelatakin ainoastaan pari tuntia.. Yks juttu jäi kaivelemaan kyllä.. Saako peliin laitettua omaa musiikkia kun multa sitä löytyis pleikalla aika rutkasti :D. Kiitos jos vastaatte.. Ainiin muuten.. Kouluarvosanani pelille 9,5
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Pelasit pari tuntia ja annat kouluarvosanaks 9,5. :rolleyes: Ok.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Yks juttu jäi kaivelemaan kyllä.. Saako peliin laitettua omaa musiikkia kun multa sitä löytyis pleikalla aika rutkasti :D

GTA V:ssa on tehty aivan jättimäinen satsaus musiikkiin. Pelissä on kaiketi 15 radioasemaa, 240 lisensoitua biisiä sekä noin 20 elokuvallisen verran score-musiikkia. Ja sinä haluat omat musiikit? En taas ymmärrä ollenkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Peli tuli tänään postilaatikkoon (Hyvä Verkkokauppa.com!!) ja pistin sen pleikkaan ja asensin sen. Sitten tulee vastaan ongelma (pikku spoilereita ekasta tehtävästä):

Ekassa tehtävässä sen junaan törmäyksen jälkeen Trevor, Michael ja se kolmas nousevat autosta ja kävelevät sitä tietä pitkin. Jonkun nurkan takana on kuitenkin joku tyyppi tarkka-ammuntakiväärin kanssa (hassua on se että ampuja on näkymätön ja ainoastaan kivääri näkyy :D) joka ampuu ja osuu Michaeliin ja siihen kolmanteen tyyppiin. Sitten paikalle saapuu poliiseja ja ne kaikki pitää Trevorilla ampua. Vähän aikaa pystyi Trevorilla ammuskelemaan kunnes ruutu pimeni ja tuli loading screen joka ei lopu myöhemmin pomppaa pleikan valikkoon. Oon menny ton saman kohdan jo 5 kertaa ja aina on sama juttu. Ärsyttää aivan suunnattomasti. Osaako joku auttaa?

laita pleikkari kiinni ja avaa
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kyllä, annan tämän arvosanan kahden ensimmäisen tunnin perusteella, tottakai arvosana laskee stooria eteenpäin pelaillessa, sillä ei tylsiltä asiolitakaan voi näköjään välttyä.. Tätä en ymmärrä.. Pelistä löytyy satoja biisejä, mutta oma musiikki puuttuu.. Jo varhaisissa gta:issa sai oman musiikin, miksei siis tähänkin.. Näistä sadoista kappaleista löytyy varmasti hyviäkin biisejä, mutta siinä Se hauskuus piileekin että musaa saa luukuttaa juuri oman musamaun mukaan..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

GTA V:ssa on tehty aivan jättimäinen satsaus musiikkiin. Pelissä on kaiketi 15 radioasemaa, 240 lisensoitua biisiä sekä noin 20 elokuvallisen verran score-musiikkia. Ja sinä haluat omat musiikit? En taas ymmärrä ollenkaan.

Minä taas ymmärrän oikein hyvin, peliin lisensoitu musiikki kun on pääasiassa silkkaa pasketta. Makuasia tieysti mutta juuri siksi olisikin hyvä, että mukana olisi yksi radiokanava, joka soittaisi omalla kovalevyllä olevaa musiikkia itse luodulta playlistiltä. Näin jokainen voisi kuunnella sitä musiikkia mistä itse pitää. Tämä oli mahdollista jo pc:n Vice Cityssä (en muista oliko GTA 3:ssa), joten aavistuksen harmittaa, että nyt näin ei voi tehdä. Ei tuo toisaalta häiritse kuin hetken ja itse olen tykännyt ajella radio off-asennossa. Muilta osin ei pelissä ole juuri valittamista.

Niin ja kuka tietää, ehkä peliin tulee dlc:nä lisää radiokanavia (en usko). Heavy Metal Station Jone Nikulan välispiikeillä varustettuna tänne kiitos!:D
 
GTA V:ssa on tehty aivan jättimäinen satsaus musiikkiin. Pelissä on kaiketi 15 radioasemaa, 240 lisensoitua biisiä sekä noin 20 elokuvallisen verran score-musiikkia. Ja sinä haluat omat musiikit? En taas ymmärrä ollenkaan.

Kyllä! Viekö nää tyypit omat mausteet ravintolaan? Nyt jotain rajaa!

Kyllä, annan tämän arvosanan kahden ensimmäisen tunnin perusteella, tottakai arvosana laskee stooria eteenpäin pelaillessa, sillä ei tylsiltä asiolitakaan voi näköjään välttyä.. Tätä en ymmärrä.. Pelistä löytyy satoja biisejä, mutta oma musiikki puuttuu.. Jo varhaisissa gta:issa sai oman musiikin, miksei siis tähänkin.. Näistä sadoista kappaleista löytyy varmasti hyviäkin biisejä, mutta siinä Se hauskuus piileekin että musaa saa luukuttaa juuri oman musamaun mukaan..

Jotain fundamentaalista on ymmärretty väärin GTA-universumia käsitellessä. Mutta selvennettäköön ajatusta: Se tarjolla oleva musiikki on ihan tarkoituksella valittu kutakin maailmaa ja sen tapahtumia parhaiten kuvaavaksi. Se resonoi taiten sekä vallitsevan, että pelin esittämän ajankuvan kanssa. Musiikkivalinnoissaankin Rockstar on ollut aina mestarillinen.

Edellisen ravintolavertaukseni lisäksi suosittelen lämpimästi jättämään omat tussit kotiin taidennäyttelyyn mennessäsi.

Voithan toki kysäistä tätä musiikkimodifiointiasiaa vaikka sosialistisessa mediassa, suoraan tekijöiltä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Peli on teknisesti varmaankin tämän konsolisukupolven paras. Ruudunpäivitys ei juurikaan hidastele ja peli näyttää TODELLA upealta. Eilen tuli vedettyä kevyt 7 tunnin pelisessio, eikä missään vaiheessa tullut mieleenkään lopettaa. 5 ja 1/2 tunnin yöunilla kouluun :D olisin varmasti pelannut koko yön jos olisi ollut lomaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Peli tuli, mutta palailen Skyrimin pariin vielä joksikin aikaa, kun vielä tämä ei tehny sen suurempaa vaikutusta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Tuosta xbox asennuksesta sen verran kysyisin, että tuliko nyt moka, kun ensin pistin disc1:n eli asennuslevyn asemaan, jonka jälkeen peli pyysi levy 2:sta, ruksutteli jonkun aikaa ja totesi, että asennus on valmis. Vai tarkoitettiinko sillä, ettei kakkoslevyä tulisi asentaa kovolle tuolta xboxin profiilissa tehtävästä asennusmahdollisuudesta?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom