Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Juuri näin. Ei spekulointi edelleenkään ole kiellettyä. Kunhan vaan ilmaisin oman näkemykseni aiheesta. Eihän tuosta juuri enää puutu kuin se, että otetaan gematria käyttöön ja pistetään taas uutta teoriaa kehiin.

Olenkin tutkinut tätä pitkään. On todennäköistä, että 2405:llä on suurempi merkitys kuin uskoimmekaan. Se ei itse asiassa tarkoita suoraan päivämäärää, mikä on nyt ymmärrettävämpää, kun ymmärrämme, että se olikin itse asiassa tarkoitettu japanilaisille, eikä eurooppalaisille. Nimittäin japaniksi 2405 tarkoittaa tiettyä pyhäpäivää, paitsi että se pitää lukea väärin päin 5024. Normaalisti tästä jätetään nolla pois Japanissa, joten lukemaksi saadaan 524, mikä on jenkkilän tapa ilmaista päivämääriä. Kuitenkin nämä Rockstarin pelit julkaistaan Japanissa aina huomattavasti jälkikäteen, joten tämä päivämäärä ei voi pitää paikkaansa. Japanissa kuitenkin harrastetaan Tetriksen kaltaisia numeroleikkejä. Pääsemme helposti lopputulokseen, kun vähennämme Tetriksen peruskaavaa muuttamatta 24 - 5 = 19 ja 50 -24 = 26. Saadaan 26.19. Kun otetaan huomioon Raamatun jae 19:26 ja sen viite jakeeseen 3, saadaan helposti 26.3. (19 putoaa näin pois, koska differentiaalilaskennassa ei huomioida lukuja kymmenestä ylöspäin, jos luku on alunperin ollut pariton.) Koska tämä päivämäärä voi esiintyä seuraavaksi ensi vuonna, saadaan seuraavan GTA:n julkaisupäivämääräksi yksinkertaisesti 26.3.2013!
Ottakaa tämä kuitenkin varauksella, sillä maailmanloppu on ennustettu joulukuulle 2012, eli meitä ei välttämättä ole enää silloin olemassa, kun seuraava GTA julkaistaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ottakaa tämä kuitenkin varauksella, sillä maailmanloppu on ennustettu joulukuulle 2012, eli meitä ei välttämättä ole enää silloin olemassa, kun seuraava GTA julkaistaan.


Hauska päätelmä, sittenhän tuon näkee

ps
maailmanloppua ei tule silloin, ainakaan mayojen mukaan, kun oli löyetty vanhemmat merkinnät, joka osottas maailmanlopun tulevan vasta 7000v päästä
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Olenkin tutkinut tätä pitkään. On todennäköistä, että 2405:llä on suurempi merkitys kuin uskoimmekaan. Se ei itse asiassa tarkoita suoraan päivämäärää, mikä on nyt ymmärrettävämpää, kun ymmärrämme, että se olikin itse asiassa tarkoitettu japanilaisille, eikä eurooppalaisille. Nimittäin japaniksi 2405 tarkoittaa tiettyä pyhäpäivää, paitsi että se pitää lukea väärin päin 5024. Normaalisti tästä jätetään nolla pois Japanissa, joten lukemaksi saadaan 524, mikä on jenkkilän tapa ilmaista päivämääriä. Kuitenkin nämä Rockstarin pelit julkaistaan Japanissa aina huomattavasti jälkikäteen, joten tämä päivämäärä ei voi pitää paikkaansa. Japanissa kuitenkin harrastetaan Tetriksen kaltaisia numeroleikkejä. Pääsemme helposti lopputulokseen, kun vähennämme Tetriksen peruskaavaa muuttamatta 24 - 5 = 19 ja 50 -24 = 26. Saadaan 26.19. Kun otetaan huomioon Raamatun jae 19:26 ja sen viite jakeeseen 3, saadaan helposti 26.3. (19 putoaa näin pois, koska differentiaalilaskennassa ei huomioida lukuja kymmenestä ylöspäin, jos luku on alunperin ollut pariton.) Koska tämä päivämäärä voi esiintyä seuraavaksi ensi vuonna, saadaan seuraavan GTA:n julkaisupäivämääräksi yksinkertaisesti 26.3.2013!
Ottakaa tämä kuitenkin varauksella, sillä maailmanloppu on ennustettu joulukuulle 2012, eli meitä ei välttämättä ole enää silloin olemassa, kun seuraava GTA julkaistaan.

Ei hitto Jari oot iha pihalla...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ei hitto Jari oot iha pihalla...

Ei hitto, Mauri, oot melkein leikkikentällä.

Laitanpa tähän vielä V2.fi:n uutisen kommenteista tähän mennessä järkevimmän päätelmän, mikä on GTA V:n julkaisupäivä:


(Kirjoittanut käyttäjä nimeltä 5kautta5)

"Itse tulin siihen lopputulokseen, ettei GTA V:tä julkaista ollenkaan. Aika itsestään selväähän se on kun huomataan vihjeet.

Lasketaanpa ensiksi monesko kirjain aakkosista.

G = 7
T = 20
A = 1
V = 22

Sitten suoritetaan laskutoimitus (aloitetaan alhaalta, koska peli kertoo alamaailmasta).
(22*1-20)*7 = 14 = 1.4. = ensimmäinen huhtikuuta = aprillipäivä = koko peli on pilaa.

I rest my case.
"
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ei tuota paikkaa ole edes RDR:n pelialueella. Onhan tuo voitu vain tehdä tuota yhtä kohtausta varten, mutta ei se tarkoita, että se RDR:stä olisi. Toki tuo elukka ollaan voitu ottaa suoraan RDR:stä.
Eikös tuo ole Cueva Seca ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Mikä tuosta tekee ylläpidon kehoituksen? Kai Tontsakin saa täällä yksityishenkilönä keskustella. Käytössä on yleensä isompi punainen fontti, kun kyseessä on "virallinen" varoitusten uhalla kehotus/varoitus.

Jaa no tämä oli kyllä itselleni ihan uutta tietoa. Yleensä kun ylläpito on sitä mieltä että jonkun asian olisi hyvä loppua, niin silloin ylläpito on sitä mieltä että nyt sen olisi hyvä loppua. Ota tästä nyt selvää. Oli miten oli mutta näin on.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Saa nähä millon tulee seuraava traileri. Miten kauan rockstarilla on yleensä kestänyt ensimmäisen ja seuraavan trailerin välillä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Totuus on että siellä ne Rockstarissa kattelee sivustoja samppanjalasi kädessä ja naureskelvat kun GTA-fanit odottavat lisäinfoa. :D Siellä ne arpoo milloin ne julkasee ja mitäkin. Olen sanonut asiani
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Heitetääs tähän seuraava salaliittoteoria. Otetaas kirjaimet G, T, A, ja V numeroina, eli:
G = 7
T = 20
A = 1
V = 22

"Aloitamme laskemisen aakkosjärjestyksessä: 1 + 7 = 8, 8 / 20 = 0,4, 0,4 * 22 = 8,8. 8,8 = elokuun kahdeksas = päättelen päivämääräksi 8.8.2012"

"Its over"



 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

En tiedä olenko yksin tämän asian kanssa mutta mielestäni tuo numerosarjalla pelleileminen on aika naurettavaa jo. En kiellä sitä etteikö tuolla sarjalle jokin tarkoitus olisi mutta tuollainen ylitse vedetty analysointi ei tule tuottamaan tulosta. Itseäni peli kiinnostaa mutta tähän numero-hässäkkään en ryhdy vaan odotan rauhassa seuraavaa virallista tietoa Rockstarin suunnalta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Heitetääs tähän toinenkin salaliittoteoria.

Otetaas kirjaimet G, T, A, ja V numeroina, eli:

G = 7
T = 20
A = 1
V = 22

Aloitetaan minun omalla järjestykselläni, koska kyseessä olen kuitenkin minä.

20 x 22 = 440
440 / 21 = 20.952381
952 381 - ((22 + 20 + 7) * (7 + 1)) = 951 989

9.5.1989 - Tuona tiettynä päivänä kaksi NY Mets -joukkueen baseball-pelaajaa tekivät ensimmäiset virheensä pitkän virheettömän putken jälkeen. Kevin Elsterin putki päättyi ja hän pelasi 88 pelin virheettömän putken. Rick Cerone nokitti 159:llä virheettömällä pelillä.

159 - 88 = 71

71 - G eli 71 - 7 = 64

Neliöjuuri 64:stä on 8.

Jeesuksen opetuslapsien lukumäärä oli 12, joten jostain kummasta syystä tämä liittyy olennaisesti laskutoimitukseen ja kerromme luvun 8 luvulla 12.

8 x 12 = 96

Kertokaamme GTA V:n kirjaimia vastaavien lukujen summa 96:een:

96 x (7 + 20 + 1 + 22) = 4800

Koska peli tulee saamaan lukuisia 100:n pisteen arvosteluja, kerrotaan 4800 luvulla 100.

4800 x 100 = 480 000

4.8.0000 - Pääsimme ajanlaskumme alkumetreille, juuri kun Jeesus Kristus oli syntynyt. Sanoinhan, että apostolien lukumäärällä oli oma merkityksensä.

Koska vapahtajamme oli ihmeiden tekijä ja Raamattu pitää lukua 7 pyhänä lukuna, jaamme koko komeuden 7:llä.

480 000 / 7 = 68 571.4286

Saamme niin mittavan ja käsittämättömän luvun, joka on kuusikymmentäkahdeksantuhatta viisisataaseitsemänkymmentäyksi pilkku neljäkaksikahdeksankuusi. Koska koko kristinuskon konsepti on ihmisille mittava ja käsittämätön, jätämme laskutoimituksen tähän ja päädymme lopputulokseen:

mau

Joka kuullostaa lausuttuna aivan Mao'lta. Tämä kertoo, että diktatuuri on pahasta. Mutta sitten siitä GTA V:n julkaisupäivästä. Ratkaisuhan on aivan nenänne edessä, kun tarkastelette kaavaa oikeaoppisesti ja kärsivällisesti.


Tai toisin sanoen: helvetin hauska juttu. Lopettakaa jo näiden tekeminen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Heitetääs tähän toinenkin salaliittoteoria.

Otetaas kirjaimet G, T, A, ja V numeroina, eli:

G = 7
T = 20
A = 1
V = 22

Aloitetaan minun omalla järjestykselläni, koska kyseessä olen kuitenkin minä.

20 x 22 = 440
440 / 21 = 20.952381
952 381 - ((22 + 20 + 7) * (7 + 1)) = 951 989

9.5.1989 - Tuona tiettynä päivänä kaksi NY Mets -joukkueen baseball-pelaajaa tekivät ensimmäiset virheensä pitkän virheettömän putken jälkeen. Kevin Elsterin putki päättyi ja hän pelasi 88 pelin virheettömän putken. Rick Cerone nokitti 159:llä virheettömällä pelillä.

159 - 88 = 71

71 - G eli 71 - 7 = 64

Neliöjuuri 64:stä on 8.

Jeesuksen opetuslapsien lukumäärä oli 12, joten jostain kummasta syystä tämä liittyy olennaisesti laskutoimitukseen ja kerromme luvun 8 luvulla 12.

8 x 12 = 96

Kertokaamme GTA V:n kirjaimia vastaavien lukujen summa 96:een:

96 x (7 + 20 + 1 + 22) = 4800

Koska peli tulee saamaan lukuisia 100:n pisteen arvosteluja, kerrotaan 4800 luvulla 100.

4800 x 100 = 480 000

4.8.0000 - Pääsimme ajanlaskumme alkumetreille, juuri kun Jeesus Kristus oli syntynyt. Sanoinhan, että apostolien lukumäärällä oli oma merkityksensä.

Koska vapahtajamme oli ihmeiden tekijä ja Raamattu pitää lukua 7 pyhänä lukuna, jaamme koko komeuden 7:llä.

480 000 / 7 = 68 571.4286

Saamme niin mittavan ja käsittämättömän luvun, joka on kuusikymmentäkahdeksantuhatta viisisataaseitsemänkymmentäyksi pilkku neljäkaksikahdeksankuusi. Koska koko kristinuskon konsepti on ihmisille mittava ja käsittämätön, jätämme laskutoimituksen tähän ja päädymme lopputulokseen:

mau

Joka kuullostaa lausuttuna aivan Mao'lta. Tämä kertoo, että diktatuuri on pahasta. Mutta sitten siitä GTA V:n julkaisupäivästä. Ratkaisuhan on aivan nenänne edessä, kun tarkastelette kaavaa oikeaoppisesti ja kärsivällisesti.


Tai toisin sanoen: helvetin hauska juttu. Lopettakaa jo näiden tekeminen.

Tuo on täyttä totta, noita "teorioita" on varmaan tuhansia mutta itse uskon että seuraavassa trailerissa on jokin samantapainen easter egg jolla koitetaan saada kansa sekaisin. Siis jos se traileri edes on tulossa.

Epäilen että traileri tulee lähiaikoina koska MP3-huuma on varmaan huipussaan ja R* ei halua tuon huuman laskeutuvan. Traileri tulee lähes varmasti MP3:sen PC-version jälkeen jos ei, niin milloin se silloin tulee?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

En tiedä olenko yksin tämän asian kanssa mutta mielestäni tuo numerosarjalla pelleileminen on aika naurettavaa jo. En kiellä sitä etteikö tuolla sarjalle jokin tarkoitus olisi mutta tuollainen ylitse vedetty analysointi ei tule tuottamaan tulosta. Itseäni peli kiinnostaa mutta tähän numero-hässäkkään en ryhdy vaan odotan rauhassa seuraavaa virallista tietoa Rockstarin suunnalta.

Eiköhän linjaukseen tule muutoksia jos tarpeeksi suuri lauma lähettää report postia. Itsellä alkaa myös huumorintaju loppua tämän p*skanjauhamisen tuloksena. Kuinka kauan sama teorian vääntely ja vitsien kierrättäminen jaksaa naurattaa (?) Ehkä tässä kannattaa suosiolla lukea ketjua seuraavan kerran julkaisun yhteydessä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

En tiedä olenko yksin tämän asian kanssa mutta mielestäni tuo numerosarjalla pelleileminen on aika naurettavaa jo. En kiellä sitä etteikö tuolla sarjalle jokin tarkoitus olisi mutta tuollainen ylitse vedetty analysointi ei tule tuottamaan tulosta. Itseäni peli kiinnostaa mutta tähän numero-hässäkkään en ryhdy vaan odotan rauhassa seuraavaa virallista tietoa Rockstarin suunnalta.

Ei, et ole yksin. Tämän ketjun nimi olisi pitänyt olla jo pitkään "GTA V: Pohjanoteeraus". Ensimmäisen trailerin numerosarjoilla kehitellään erilaisia teorioita ja siinä sivussa veikkaillaan päivästä toiseen tuleeko uusi traileri huomenna vai ylihuomenna. Aikamoista räpellystä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Mitäs mä sanoin :D Rockstar on aiheuttanut tännekkin hemmetin paljon hälinää. Puolet sekoilee jostain numerosarjoista, osa taas yrittää uskotella että E3-messuilla tapahtuisi jotakin..
Oikeasti E3-messuilla ei tapahdu mitään. Rockstar on liian "cool" E3-messuille kuten olette jo varmasti vuosien saatossa tajunneet. Odottakaa vain, kyllä sieltä tulee infoa kun on sen aika.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Kyllä mäki vähän aikaa sitten luin mielenkiinnolla kaikki tollaiset spekulaatiot, mutta kun ei ne johda mihinkää, niin alkaa kyllästyttämään jo minuaki. Mä en ota tästä eteenpäin vakavissani mitään muuta kun virallista tietoa. Esim sen trailerin tulotiedon ensimmäisenä sain facebookissa Rockstarin ilmoittamana. Eli samaa kanavaa pitkin saanee myös muutkin viralliset tiedot. Toki mä käyn katsomassa vielä muitakin paikkoja, jos vaikka johonki sattuis vahingossa tulemaan ennen niiden facebookkia. Jotka sitten tietenki tarkistan niiden sivuilta/facebookissa, jos sattuu olemaan edes hiukan vakavissa olevaa tietoa. Mutta noita eri veikkauksia on tullut jo niin paljon, että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Eli naurettaavuuksiin alkaa kieltämättä menemään jo noi veikkaukset. Sen verran tuohon kuuluisaan 2405 sarjaan.. Dan vaan halus laittaa synttäripäivänsä siihen mukaan. Siinä se. Ei siitä sen enempää. Itse en kiinnittänyt siihen edes huomiota kun katsoin ekan kerran sen trailerin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

...

Eli naurettaavuuksiin alkaa kieltämättä menemään jo noi veikkaukset. Sen verran tuohon kuuluisaan 2405 sarjaan.. Dan vaan halus laittaa synttäripäivänsä siihen mukaan. Siinä se. Ei siitä sen enempää. Itse en kiinnittänyt siihen edes huomiota kun katsoin ekan kerran sen trailerin.

Samaa mieltä, eikö se R* harrastakkin tälläisiä easter eggejä. Kyllä tuo onnistui ainakin tämän ketjun sekoittamaan totaalisesti. Mutta eikö nyt kannattaisi odotella että R* antaisi lisää tietoa, turha sitä 2405-numerosarjaa on enää hinkata. Kyllä se sitten joskus tulee...(toivottavasti)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Älkää nyt vaan hyvät herrat hernettä nenäänne vetäkö. Jos niin tekisitte, se vain osoittaisi huumorintajun puutetta. Videopelien pitää olla hauska juttu, eikä ryppyotsaista touhua. Tosin, mauttomuuksiinkaan ei pitäisi mennä. Olen kyllä myöskin sitä mieltä, että 2405-asia on jo loppuunkaluttu. Niinpä toivonkin, että tulis nyt taas joku analyytikko avautumaan, niin saisi edes jotain spekuloitavaa.
Itse uskon, että ainakin kuukausi saadaan vielä Max Paynen takia odottaa uutta infoa tai traileria GTA V:stä. PC-versio on vasta tullut ja muutenkin ne vaan Rockstarilla näyttävät facebookin mukaan keskittyvän vain Max Payneen. Ennustan, että 0407 tulee lisäinfoa. Vai oliko tämä 0407 sittenkin vaikka vain Sam Houserin syntymäpäivä, who knows...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom