GT Academy 2010 (Päättynyt)

pouget

Member
Vastaus: GT5 Prologue

Mahtavuutta! Tuota pitää sitten hinkata. Jos nyt edes sadan parhaan Suomen ajan joukkoon pääsis.
 

sizeFIN

New Member
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Jes!
Suomi on kerrankin jossain mukana. Spa on tosi hieno rata, ja se on siis tässä "demossa".
 

Ps3network

New Member
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Joo, SPA on musta kaikkein legendaarisin rata (ainakin F1ssä) , sieltä kun löytyy korkeus eroja ja sään vaihtelu tuo oman jännityksensä. Ohituksia on myös mukava tehdä tällä radalla.Ei nää udet radat ole mitään verrattuna tähän!
 

Oliver

KonsoliFIN Alumni
Vastaus: GT Academy 2010

Siirsin nämä GT Academy -jutut nyt omaan ketjuunsa.

17.12. julkaistaan Storessa siis GT Academy 2010 Time Trial, jossa on viritetty ja virittämätön Nissan 370Z. Tarkoitus on ilmeisesti ajaa molemmilla mahdollisimman hyvä aika radalla (tod.näk. Spa tai Indianapolis) ja yhteisaika listataan verkkotilastoihin.

Aikaa on 24.1.2010 asti, jonka jälkeen maan 20 parasta kutsutaan ottamaan mittaa naamatusten. Suomen paras pääsee sitten Silverstoneen oikean auton rattiin kisaamaan muiden maiden nopeimpia vastaan.
Voittaja pääsee osallistumaan täysmittaiseen GT4 Cupin kauteen, joka starttaa ensi toukokuussa. Työkaluna on RJN Motorsportin Nissan Z370.
http://www.gt4cup.com/ Viime vuoden GT Academyn voittaja sijoittui sarjan jaetulle toiselle sijalle.

Alle 18-vuotiailla tai entisillä tai nykyisillä kisalisenssinhaltijoilla ei ole asiaa skabaan.

Facebookissa tarkemmat ohjeet: GT Academy: The Official GT Academy 2010 Press Announcement | Facebook
 

Kelli

New Member
Vastaus: GT Academy 2010

Jotenkin osasin jotain tämänkaltaista odottaa, kun pelaaja-lehdessä oli ajankohdan huomioon ottaen aika pitkä juttu GT5:sta.

Saapi nähdä miten PSN serverit kestävät rasituksen kun kaikki kynnelle kykenevät lähtevät lataamaan demoa. Täytyy itsekin varautua siihen, että pääsee joulun makuun vasta 18. päivä. :D

On muuten psp:n GT:tä pelanneena tämän odotus noussut ihan huippuunsa. Jokin tuossa Gran Turismossa vaan viehättää enemmän kuin muissa ajopeleissä. ;)
 

Timppaq

New Member
Vastaus: GT Academy 2010

Hyvä juttu, eiköhän tämä ansaitse oman ketjun :) .

Ja eikun harjoittelemaan.
 

Kurvi35

New Member
Vastaus: GT Academy 2010

Ihan mielenkiintoista kun jotain tapahtuu oli nyt se rata mikä tahansa, mutta auto ei ole mulle oikein hyvä on sitten viritetty ja virittämätön Nissan 370Z.
Nissan 370Z on takaveto ja tämä tietää sitä ettei tatilla paljoa juhlita, paitsi oli auto mikä tahansa niin GT pelissä ei tatilla ajaessa ratti kuskeille pärjätä.
Mutta olisi ollut kiva ajaa sellaisella jolla voisi jotenkin kappailla mukana, mutta ei niin ei ja se siitä.

Mutta jos nyt rata olisi sitten ihmeen kaupalla Spa, niin pitää sitten ainankin testata ihan radan takia, mutta jos ratana Indianapolis tai jotain piip Fujia ( heitetty hatusta )
niin olkoon mun puolesta kun autokin on tuo takaveto.Näillä mietteillä ainankin tänään, millä 17.12 on toinen juttu.
 

Oliver

KonsoliFIN Alumni

vompatti

New Member
Vastaus: GT Academy 2010

Meh, harmin paikka kyllä. Toisaalta kyllähän tuon ihan ymmärtää. Muutenhan tuonne voisi ottaa osaa vaikka joku SM-sarjaa kiertävä ratakuski. Miten sitten eroteltaisiin ne tällaisista sunnuntaikuskeista joilla on joskus joku lisenssi ollut.
 

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Vastaus: GT Academy 2010

Meh, harmin paikka kyllä.
Haa, nyt paljastuu mistä Vompatin ylivoimaisuus on peräisin.

Kimi pitäisi istuttaa tämän tulevan demon ohjaimiin ja kellottaa oma aikansa muiden ihmeteltäväksi. AKK voisi tälläisen PR-tempun tehdä ihan vain pelaajien kiusaksi :D
 

BilriX

Member
Vastaus: GT Academy 2010

Meh, harmin paikka kyllä. Toisaalta kyllähän tuon ihan ymmärtää. Muutenhan tuonne voisi ottaa osaa vaikka joku SM-sarjaa kiertävä ratakuski. Miten sitten eroteltaisiin ne tällaisista sunnuntaikuskeista joilla on joskus joku lisenssi ollut.
Tämähän on hölmöä kun ajattelee, että esim. jos harrastaa RC/polttomottori autoilla kilpailua johon tarvitaan lisenssi, niin ei pääse tuonne ajamaan kilpaa. Sama on jos ajat kilpaa esim slot-autoilla. Näistähän on kuitenkin äärettömästi "hyötyä" virtuaaliratin väätämiseen.
Nämä autourheilulajit kuitenkin tarvitsevat lisenssin AKK:n alaisuudessa olevaan jäsenseuraan.
 

vompatti

New Member
Vastaus: GT Academy 2010

Haa, nyt paljastuu mistä Vompatin ylivoimaisuus on peräisin.
Hehe, ei jokunen nuortenluokassa vuosia sitten ajettu kisa autuaaksi tee. Enemmän on tullut vietettyä aikaa virtuaaliratin takana kuin kilpurin ratin takana. Ja sora&lumi on kyllä meikäläiselle paljon kotoisampi alusta, tuskin olisi jakoa suomen top 20 joukkoon academyssä, mutta olisihan se kiva jos saisi edes yrittää.

Tämähän on hölmöä kun ajattelee, että esim. jos harrastaa RC/polttomottori autoilla kilpailua johon tarvitaan lisenssi, niin ei pääse tuonne ajamaan kilpaa. Sama on jos ajat kilpaa esim slot-autoilla. Näistähän on kuitenkin äärettömästi "hyötyä" virtuaaliratin väätämiseen.
Nämä autourheilulajit kuitenkin tarvitsevat lisenssin AKK:n alaisuudessa olevaan jäsenseuraan.
Hyöty on ehkä jossain pelisilmässä tai tottumisessa kilpailupaineiden kestämiseen. Mutta olen samaa mieltä että on vähän hölmöä. Tällä tavoin suljetaan pois myös kaikki lahjakkuudet jotka ovat ehkä jossain luokassa yrittäneet mutta rahoitus ei ole riittänyt. Mutta ongelma onkin juuri se, että millä kriteereillä sitten päätettäisiin ketkä saa osallistua ja ketkä ei? Kaikki ulos joilla on ollut lisenssi on helppo ja selkeä linjaus.
 

Larzi

Active Member
Vastaus: GT Academy 2010

Hyöty on ehkä jossain pelisilmässä tai tottumisessa kilpailupaineiden kestämiseen. Mutta olen samaa mieltä että on vähän hölmöä. Tällä tavoin suljetaan pois myös kaikki lahjakkuudet jotka ovat ehkä jossain luokassa yrittäneet mutta rahoitus ei ole riittänyt. Mutta ongelma onkin juuri se, että millä kriteereillä sitten päätettäisiin ketkä saa osallistua ja ketkä ei? Kaikki ulos joilla on ollut lisenssi on helppo ja selkeä linjaus.
Tässä ehkä halutaankin pelkästään konsolipelaajia oikean kilpurin ratin taakse, niin saa pelikin hyvää mainosta. Olisihan se minunkin mielestä kiva, että vähän laajemmalla skaalalla kuskeja olisi, sillä ne kovat lahjakkuudet ovat usein käyneet jotain harraste-kartingia vääntämässä. Siitä en tosin mene takuuseen että oikean elämän kovat kuskit olisi aina myös virtuaalisesti saman verran muita parempia. Sama homma myös toisinpäin.
 

kovampe

Member
Vastaus: GT Academy 2010

Alle 18-vuotiailla tai entisillä tai nykyisillä kisalisenssinhaltijoilla ei ole asiaa skabaan.
Ehdin jo innostua mutta jälkimmäisen syyn vuoksi jää GT Academy myös minun osaltani väliin. :(
 
Ylös Bottom