Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gt palautus

r-e

New Member
Kävipä niin, että olin pelannut gran turismo sportia pitkälle ja konsoli hajosi (ps4). Ostin uuden. Onkohan edistymiseni tallentunut verkkoon niin että pystyisin jatkamaan nyt siitä mihin jäin?
 
Kävipä niin, että olin pelannut gran turismo sportia pitkälle ja konsoli hajosi (ps4). Ostin uuden. Onkohan edistymiseni tallentunut verkkoon niin että pystyisin jatkamaan nyt siitä mihin jäin?
Pitäisi olla GT Sport tallentaa taustalla verkkoon koko ajan.
 
Jostain luin, että pitäisi olla plus-jäsenyys, jotta ylipäätään tallentaisi verkkoon. Täytyy koittaa, kun nyt ensin lataa päivityksen.
Jostain luin, että pitäisi olla plus-jäsenyys, jotta ylipäätään tallentaisi verkkoon. Täytyy koittaa, kun nyt ensin lataa päivityksen
 
Jostain luin, että pitäisi olla plus-jäsenyys, jotta ylipäätään tallentaisi verkkoon. Täytyy koittaa, kun nyt ensin lataa päivityksen.
Periaatteessa noin onkin, mutta GTS (ja muutkin verkkopelit) tallentavat edistymisen omille palvelimilleen. Siellä niitä ei pääse manipuloimaan (ainakaan ihan helposti).

Mutta GTS tallentaa jotain kuitenkin myös konsolille, joten esim. kaikki ne valokuvat/replayt, joita ei ole jaettu GTS:ssä muille nähtäväksi, ovat mennyttä kalua ilman alkuperäistä tallennusta.
 
Kiitoksia vastanneille! Olihan se tallentanut enkä menettänyt mitään. Suurin ongelma oli lopulta se, etten meinannut muistaa millä sähköpostilla olin kirjautunut pelaamaan.

Kovia kokeneen konsolinkin sain elvytettyä. Kovalevyn kiinnitysrauta oli vääntynyt, joten liittimet ei ylettynyt kontaktiin saakka. Samoin aseman sisältä oli hiluja irti. Kuoret kiersin teipillä kiinni, hyvältä näyttää. Ei uskalla sähköjä jättää silloin kun ei pelata. Palaa pian koko mökki.
 
Ylös Bottom