Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Liberty City Stories peliapu

olge

Active Member
Tästä se lähtee! Olisi kysymys niistä Avenging Angels tehtävistä. Jos se Angel joka on mukanasi kuolee, niin tulee teksti joka väittää, että saat uuden tehtävän kun etsin uuden Angelin ja pysähdyt sen lähelle. Minulla ei ainakaan toimi. Vaikka löydänkin Angelin, ja pysähdyn sen lähelle niin mitään ei tapahdu! Että onko tässä joku bugi kyseessä, vai pitääkö siinä hakata jotain nappia?
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories peliapu

joo ei ne sankarit suostu tulemaan kyytiin uudestaan jos tapat kaverisi. paras tapa onkin yrittää pitää se heppu joka kyydissäsi on pois pahan tieltä.joissakin paikoissa (kuten metrotunnelissa) se idiootti vaan juoksee välillä suoraan tulilinjalle ja se tulee ammuttua itse :D mutta helpoin tapa on tehdä pari ekaa tehtävää,sen jälkeen ajaa ammunationin luo, nousta autosta ja niin että se angel tulee mukanasi sinne liikkeeseen. sen jälkeen menet takimmaiseen kulmaan ja juokset nopeasti ulos autolle,niin se hölmö jää sinne kauppaan ja voit jatkaa tehtäviäsi vaivatta. näin ainakin itse tuli tehtyä, tietty shoresidessa se ei oikein onnistu kun kauppaa ei ole.
 
Vastaus: GTA: Liberty City Stories peliapu

samuel6 sanoi:
joo ei ne sankarit suostu tulemaan kyytiin uudestaan jos tapat kaverisi. paras tapa onkin yrittää pitää se heppu joka kyydissäsi on pois pahan tieltä.joissakin paikoissa (kuten metrotunnelissa) se idiootti vaan juoksee välillä suoraan tulilinjalle ja se tulee ammuttua itse :D mutta helpoin tapa on tehdä pari ekaa tehtävää,sen jälkeen ajaa ammunationin luo, nousta autosta ja niin että se angel tulee mukanasi sinne liikkeeseen. sen jälkeen menet takimmaiseen kulmaan ja juokset nopeasti ulos autolle,niin se hölmö jää sinne kauppaan ja voit jatkaa tehtäviäsi vaivatta. näin ainakin itse tuli tehtyä, tietty shoresidessa se ei oikein onnistu kun kauppaa ei ole.

Jes. Kiitos vastauksesta. Pitääpä kokeilla, kun pääsen kotiin.
 
Ylös Bottom