Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

arit73

Well-Known Member
GTA 4
Inserita il 19/04/03
Come riportato da PS2IGN, il nuovo episodio di Grand Theft Auto vedrà la luce solo nel 2004 negli Stati Uniti. Nel contempo, Rockstar sarebbe già al lavoro su GTA 5, destinato a sfruttare lhardware della PlayStation 3. La data di release di questo titolo è ovviamente stata fissata per i primi mesi del 2005

linki http://www.consolenetwork.it/ps2/det_news.cfm?ID=8565
 
En osaa italiaa joten kävin IGN:ssä katsomassa onko siellä juttua kyseisestä pelistä. Eipä ollut.
 
Arit voisi näihin viesteihin laittaa jotain muutakin, kuin copy/pastea liimalettien kielellä.

Babelin kala kuitenkin kertoo, että GTA4 tulee PS2:lle ensi vuonna, ja että GTA5 olisi jo työn alla PS3:lle. Tiedä sitten. Tämän sukupolven konsoleille GTA:sta tuskin enää kovin paljoa saa irti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Babelin kala kuitenkin kertoo, että GTA4 tulee PS2:lle ensi vuonna, ja että GTA5 olisi jo työn alla PS3:lle. Tiedä sitten. Tämän sukupolven konsoleille GTA:sta tuskin enää kovin paljoa saa irti.

Työn alla PS3:lle? No, ihan hyvä aloittaa ajoissa, tosin devkitit eivät liene vielä valmiina eikä PS3:lle ohjelmoinnista ole muuta kuin huhuja ja arvailuja liikkeellä. Taitaa siis olla melko vaiheessa.

Se, mitä uutta voidaan tunkea GTA4ään PS2lle, on aika hyvä kysymys. Vice City ottaa koneesta irti jo niin paljon että pistää miettimään mitä oikeasti uutta voidaan enää tehdä :|
 
Jostakin just luin (yllättäen en muista mistä) että GTA4 tulee melkoisella varmuudella olemaan verkkopeli?! Saattaa olla ihan potaskaa,mutta ainakin toisi uutta peliin...
 
GTA verkossa olis t-ä-y-d-e-l-l-i-n-e-n onlinepeli. Mitään muuta ei tarvita kun että loggautuessa liittyy johonkin ryhmittymään (eri jengit jne.), ja 24/7 näissä virtuaalikaupungeissa olis porukkaa kikkailemassa. Ei sen kummempia pelimuotoja vaadita, se olis sellasenaan täydellinen virtuaalimaailma. Kunhan siis kaikki yksinpelistä löytyvät aseet, autot yms. olis mukana.

Minä oon tätä puntaroinu useamman viikon, ja kuola valuu jo tulevia GTA-pelejä odotellessa. :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Ei sen kummempia pelimuotoja vaadita, se olis sellasenaan täydellinen virtuaalimaailma. Kunhan siis kaikki yksinpelistä löytyvät aseet, autot yms. olis mukana.

Minä oon tätä puntaroinu useamman viikon, ja kuola valuu jo tulevia GTA-pelejä odotellessa. :cool:
Jos ei olisi kummempia pelimuotoja, kiinnostus lopahtaisi varmasti yhtä nopeasti kuin yksinpelissäkin. Ajelet autolla ihmisten päältä, kuten yksinpelissäkin. Ammut ihmisiä jalkakäytävälle, kuten yksinpelissäkin. Erona vaan yksinpeliin se, että joku ihmisistä saattoi olla kanssapelaajasi.
Tosin samapa tuo mulle on, kun kuola valuu jo pelkästä vihasta GTA-sarjaa kohtaan.
 
Niin no siis tottakai sen verran että nää tietyt gangit vaikka pitäis hallussaan omia alueitaan ja muut sais kiusata sen verran mitä jaksaa. Mut ei siis mitään homotehtäviä.

Koko homma kuulostaa aika vaisulta, mut sataprosenttisen varmasti osoittautuis luultua paremmaks. Sen sijaan että pelaa omalla pleikkarilla yksinpeliä, niin verkossa pelatessa siellä virtuaalicityssä tapahtuis jatkuvasti aivan pimeitä asioita. Huumoria, mies! Kuvittele 8 pelaajaa vaikka omana prätkäjenginään kruisailemassa Miamin auringossa. Ynnä muuta. Se voi olla vaikea hahmottaa kun ei ne AI-hahmot siellä peleissä ihan samalla tavalla osaa kikkailla kun pelaaja...

Parhaimmillaan se olis sitä ettei siellä nimenomaan olis 24/7 mikään maailmansota käynnissä, vaan pientä jännitettä eri porukoiden kesken. Ja tietysti jos joku mokaa niin sitähän ei villaisella paineta. Ja ekaa kertaa pitäis miettiä mihin sitä helikopterilla lentää. Täydellinen virtuaalimaailma.

Ja tietysti kaikki "sivumissiot", eli rourallit ja RC-hässäkät olis mukana. Erona vaan niiden vastustajien älykkyys... :D



Useita kaupunkeja, useita servereitä.

Prkl laittakaas nyt vielä se Vice City sinne Ps2:een pyörimään, haette helikopterin ja kiertelette laidasta laitaan puolenpäivän auringossa...Crockett's theme soi taustalla. Ja tulkaa sen jälkeen sanomaan että se upea kaupunki täynnä ihmispelaajia on huono asia.

Sitähän minäkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Jos ei olisi kummempia pelimuotoja, kiinnostus lopahtaisi varmasti yhtä nopeasti kuin yksinpelissäkin. Ajelet autolla ihmisten päältä, kuten yksinpelissäkin. Ammut ihmisiä jalkakäytävälle, kuten yksinpelissäkin. Erona vaan yksinpeliin se, että joku ihmisistä saattoi olla kanssapelaajasi.
Tosin samapa tuo mulle on, kun kuola valuu jo pelkästä vihasta GTA-sarjaa kohtaan.

Niin ja onhan se peli väääääääääähän toisenlaista kun ihmisten päälle ajamista... :rolleyes: Eli et taida ite olla pelannu noita hirveesti?

Täytyy myöntää että mun mielestä koko GTA sarja oli aikoinaan täysin, TÄYSIN yliarvostettu. Elikkäs aivotonta puppua. Silloin olin vaan testannu GTA kolmosta parikymmentä minuuttia.

Ostin Vice Cityn. Alku tuntui Driverin toistolta. Mut ei tarvinnu kauan pelata niin kaikki ennakkoluulot hävis totaalisesti. Erästä arvostelua lainatakseni, "kaikki VC:ssä löyhkää neroudelta". Pitää paikkansa, on se uskomaton paketti! (Nyt on se completion precentage lähellä sataa.)

Eli "free your mind and the rest will follow." On se varmaan kivaa hillua foorumeissa haukkumassa pelejä joista ei edes tarpeeksi tiedä... ;)



GTA Onlinea odotellessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuli tässä mieleen että PS2ssa ei mitenkään riitä raaka laskentateho GTA3n tapaisen pelin pyörittämiseen moninpelinä. Jos pelaajia olisi kaksi, pitäisi koneen laskea kaikki mitä toinenkin tekee samaan aikaan, jotta pelin randomizer ei menisi jojoon pelaajien kohdatessa. Jos taas siviilien ja ajoneuvojen ilmestyminen olisi laskelmoitua, peli tarvitsisi prosessointikykyä jo aika monen PS2n verran. Että kovin erikoista moninpeliä ei tämän sukupolven koneilla tuohon vielä saada.

Niille muuten jotka eivät tienneet, GTA3ssa on tosiaan multiplayer-tuki mutta sitä ei ole enabloitu juuri sen takia että sen toteuttaminen järkevästi on pieni mahdottomuus PS2lle, ja jopa PC:lle sangen hankalaa. Jokin ryhmä modaajia tosin koittaa kovasti saada PCn GTA3:ssa multiplayerin toimimaan, ja se toimiikin jo jotenkin. Ei tosin mitenkään pelattavasti, mutta kiva testata mitä se voisi olla.
 
Joo siis eihän GTA Onlinea edes kannata tehdä kunnolla kun vasta parin, kolmen vuoden päästä.

Alottelin vaan hypen ajoissa. :D
 
GTA moninpeli voisi mahdollistaa esim. sellaisen skenaarion, jossa pelaaja antaa tehtäväksi toiselle pelaajalle päästää joku kolmas pelaaja pois päiviltä. Riippuen pelaajan lupaamasta palkkiosta tehtävän voi hyväksyä tai jättää.

Tehtävän suorittamisen todisteeksi olisi esitettävä jokin todiste (valokuva verilammikossa makaavasta uhrista), muta olisi myös mahdollisuus sopia uhrin kanssa että lavastaa tehtävän suoritetuksi, ja siten pettää tehtävän antajaa.
Kun tämä paljastuu olet tietenkin vaarassa joutua itse vastaavanlaisen tehtävän uhriksi.

Online GTA:n mahdollisuudet ovat miltei rajattomat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

Online GTA:n mahdollisuudet ovat miltei rajattomat.

Kyllä! Noin laaja virtuaalicity antaa täydelliset puitteet moninpelitemmeltämiselle.


Vielä kun sais ääniyhteyden kavereihin. Tai edes tekstipohjaisen keskustelumahdollisuuden.
"Meet me on the roof of that shopping mall in Ocean Beach."
 
Jos puhutaan taas otsikon mukaisesti GTA4 joka siis ilmeisesti ilmestyy vielä PS2:lle. Mitä uutta pelinkehittäjät vielä keksivät tuohon? Itse toivoisin parempaa juonta kuin osissa III ja Vice City. Sisätilojen lisäys oli hyvä juttu ja niitä toivoisinkin vielä lisää. Tosin se vaatisi konetehoa valtavasti jota tuskin PlayStationista löytyy tarpeeksi siihen hommaan. Minun puolestani kartat voisi paloitella vieläkin pienempiin osiin, jotta yksityiskohtia saataisiin lisää ja samalla myös noita sisätiloja.
 
Meikä haluaa telamiinat.

Tellut puuttuu, muuten peli on bueno tällaisenaan. Tietty jos frameratea saadaan hilattua ylös edes vähän niin se on pelkkää plussaa.
 
Ei siitä VC:seestä paljoa pysty parantaa. No tietystiheiman paremmat ja laajemmat kartat (on jo VC:eessäkin todella hyvät), lisää ajoneuvoja (kunnon matkustajakone kelpais), paremmin tehdyt sisätilat ja kuvakulmatkin vois kyllä korjata paremmaksi.
 
Ylös Bottom