Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kysymykset

Saabas

New Member
Paavi ainakin sanoi, että kysymyksille olisi kiva saada oma aihe, ettei kokemukset täyty kysymyksiin.
Niistä huumediilereistä, etin niitä 3pv ja löysin yhden, eli onko jotain tiettyä aluetta, missä niitä liikkuisi aktiivisemmin, oli näes hirveän tylsää etsiä diilereitä 3pv ja löytää vain yksi.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Onko kukaan löytänyt pelissä tuommoista ikonia missä on kaksi pääkalloa päällekkäin? Itse satuin semmoisen löytämään ja kun kävelin sen päälle niin ruutuun ilmestyi Englanniksi teksti tyyliin:" Paina jotain nappia kakkos ohjaimessa siirtyäksesi kahden pelaajan tilaan " - What in the heavens name..? Onko tässä pelissä jonkun sortin kaksinpeli? En kerennyt kokeilemaan koska oli kiire ja ei ollut toista ohjainta kytkettynä kiinni koneeseen. Joten jos joku osaisi neuvoa asiasta tai kertoa kokemuksia.

Sen enempää en osaa sanoa ikonin paikasta kuin että se on Pershing Squarella (katsoin karttaa pikaisesti ja siitä nappasin nimen).

Pikainen vilkaisu GTA:SA:n koteloon myös paljastaa että pelin takakannessa lukee "1 tai 2 pelaajaa" ... HMM! Täytyy kokea ^_^

Kertokaas tästä enemmän, jos joku osaa?

- Ah ja jos kukaan ei ole löytänyt tuommoista ikonia ja aikoo löytää sen tuon mun sanoman osotteen perusteella (käyttäen tietysti pelissä olevaa karttaa) niin lisäohjeeksi voisi antaa että Pershing Squaren ympärillä on "Commerce".
Tiedä sitten oliko tuostakaan mitään apua... Toi Pershing Square on tosiaa aika pieni alue kartassa et voi olla helpompaa eka löytää tuo Commerce ja sen jälkee alkaa haravoimaan sieltä tuota PS:ää. Enpä tosin tiedä...


EDIT #1:
Jos joku sitte kans kehtais vähä vihjasta et miten se kaksinpeli on toteutettu? Split screen vai ..? Mikä siinä on ideana? Riehua vaan kahestaan vai jotain minipelejä? Details, Details :rolleyes:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

nallet sanoi:
Onko kukaan löytänyt pelissä tuommoista ikonia missä on kaksi pääkalloa päällekkäin? Itse satuin semmoisen löytämään ja kun kävelin sen päälle niin ruutuun ilmestyi Englanniksi teksti tyyliin:" Paina jotain nappia kakkos ohjaimessa siirtyäksesi kahden pelaajan tilaan " - What in the heavens name..? Onko tässä pelissä jonkun sortin kaksinpeli? En kerennyt kokeilemaan koska oli kiire ja ei ollut toista ohjainta kytkettynä kiinni koneeseen. Joten jos joku osaisi neuvoa asiasta tai kertoa kokemuksia.

Sen enempää en osaa sanoa ikonin paikasta kuin että se on Pershing Squarella (katsoin karttaa pikaisesti ja siitä nappasin nimen).

Pikainen vilkaisu GTA:SA:n koteloon myös paljastaa että pelin takakannessa lukee "1 tai 2 pelaajaa" ... HMM! Täytyy kokea ^_^

Kertokaas tästä enemmän, jos joku osaa?

- Ah ja jos kukaan ei ole löytänyt tuommoista ikonia ja aikoo löytää sen tuon mun sanoman osotteen perusteella (käyttäen tietysti pelissä olevaa karttaa) niin lisäohjeeksi voisi antaa että Pershing Squaren ympärillä on "Commerce".
Tiedä sitten oliko tuostakaan mitään apua... Toi Pershing Square on tosiaa aika pieni alue kartassa et voi olla helpompaa eka löytää tuo Commerce ja sen jälkee alkaa haravoimaan sieltä tuota PS:ää. Enpä tosin tiedä...

Juu, kaksinpeli on mahdollinen. Itse löysin paikan CJ:n kodin läheltä (en tiedä onko sama paikka, nimet hukassa):
Mene suoraan sitä tietä pitkin mikä lähtee CJ:n kodilta, ylitä rautatienkin, sitten tulee kait T-risteys (en muista kuinka monta risteystä sitä ennen, mutta pian), käänny oikealle, siellä on asunnon raunio minkä sisäpihalta saa kaksinpelin päälle.

Kaksinpelissä pitää pysytellä samalla ruudulla, mutta muuten meno on suht samanlaista. Tehtäviä ei voi tietenkään suorittaa, mutta pitkin kaupunkia sekoilu onnistuu moitteetta (valmiina annetaan aseita). Kakkospelaaja saa valita pelaajansa (pari eri jengiläistä, huora, poliisi, pappi). Molemmat pelaajat voivat mennä autoon tai moottoripyörään. Toinen ohjaa autoa ja toiselle tulee oma liikuteltava tähtäin drive by:ta varten - hienoa. Kun jompi kumpi kuolee tai jää kiinni poliisille peli loppuu, mutta sen voi aloittaa samantien taas uudestaan. Kaksinpeli ei käsittääkseni vaikuta mitenkään taustalla olevan yksinpelin kulkuun (panokset, kuolemat). Mitään kovin erikoista (syödä ym.) ei kaksinpelissä voi tehdä.

Kannattaa kyllä kokeilla jos kaveria löytyy. Tuota hakkaa muutaman tunnin ihan mielellään. Jengisodat ovat loistavia kun pääsee iskemään kahdella pelaajalla.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Mistä saa laskuvarjon? Löytyykö jo Los Santonista?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

2 peliä voi pelata myös free muoton 2 kentässä...2 player pelaa carlin muijalla ja voi tehä mitä vaan vaikka ryöstää auto ja toinen ajaa ja toinen ampuu ikkunasta mutta kuvakulma vain vittuilee 2 pelissä pahasti ja meen 2 kentässä kaupunki tehtävissä ja Lande tehtävät on jo tehtynä ja niitä alueita ei kannata turhaa valloittaa koska itse valloitin jokaisen violetin alueen :rolleyes: ja joka alueen menettää kun pääsee 2 kenttään :eek:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

säm sanoi:
Mistä saa laskuvarjon? Löytyykö jo Los Santonista?

Los Santosista löytyy Downtownissa erään korkean pilvenpiirtäjän katolta. Rakennus näkyy kartalla ympyränmuotoisena... Vaikea selittää. Kuitenkin Los Santosin Downtownissa, pilvenpiirtäjä (keltainen ikoni ovella), ei kaukana poliisiasemasta. :) Voisin koittaa huomenissa tsekkaa alueen nimen, ei nyt muistu.

Mount Chiliadin huipulta löytyy myös laskuvarjo.

Saabas sanoi:
Niistä huumediilereistä, etin niitä 3pv ja löysin yhden, eli onko jotain tiettyä aluetta, missä niitä liikkuisi aktiivisemmin, oli näes hirveän tylsää etsiä diilereitä 3pv ja löytää vain yksi.

Los Santosin jengialueilta. Melkein kaikkialta. Downtownissa vähemmän. Tsekkaa punttisalin lähistö ja Ballasien alkualueet. Niitä on muuten kahdenlaisia. Toinen on se tumma kaveri mustissa vaatteissa, hihattomassa paidassa, seisoo tukevasti jalat haarallaan sekä kädet selän takana. Toisella diilerityypillä on yllään valkoinen/harmaa huppari ja huppu päässä. Niiltä saa kivat pari tonnia käteistä, mutta kannattaa lähestyä mukanaan jotain kättä pidempää.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Joo löytyi laskuvarjo. Alue on downtown los santos ja korkea ympyränmuotoinen pilvenpiirtäjähän se oli. Hyppiminen on todella siistiä :cool:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Uusi kysymys:
jos joku tietää niin mistä löytyy mönkijä, ruohonleikkuri, puimuri ja/tai bandito. :rolleyes:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

divi sanoi:
Uusi kysymys:
jos joku tietää niin mistä löytyy mönkijä, ruohonleikkuri, puimuri ja/tai bandito. :rolleyes:

Muista en tiedä, mutta mönkijän olen löytänyt Los Santosin maseudulta, sieltä, missä on tavallaan farmi, niin sieltä löysin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Ruohonleikkureita löytyy kalliilta alueelta. Käyt Mad Doggin kämpän luona olevien talojen pihoilta saattaa löytyä. Itse ajelin sillä. Ihan vinkeä kikotin. Kuitenkaan et voi ajella ruohoa. (lue: et voi tehdä kenestäkään puolukkapuuroa)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

edit: meni väärään osioon, sorry :eek:

Olisihan tässä tietysti kysyttävääkin:

Ovatko Uzi/Tec 9 ainoita aseita, joita voi olla 2? 2 isoa SMG:tä olisi todella mageeta :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

nallet sanoi:
Onko kukaan löytänyt pelissä tuommoista ikonia missä on kaksi pääkalloa päällekkäin? Itse satuin semmoisen löytämään ja kun kävelin sen päälle niin ruutuun ilmestyi Englanniksi teksti tyyliin:" Paina jotain nappia kakkos ohjaimessa siirtyäksesi kahden pelaajan tilaan " - What in the heavens name..? Onko tässä pelissä jonkun sortin kaksinpeli? En kerennyt kokeilemaan koska oli kiire ja ei ollut toista ohjainta kytkettynä kiinni koneeseen. Joten jos joku osaisi neuvoa asiasta tai kertoa kokemuksia.

Jos joku sitte kans kehtais vähä vihjasta et miten se kaksinpeli on toteutettu? Split screen vai ..? Mikä siinä on ideana? Riehua vaan kahestaan vai jotain minipelejä? Details, Details :rolleyes:
Tuosta ikonista tulee kaksinpeli, jossa pelaajat tappavat aikarajaa vastaan jalankulkijoita. Aikaraja tiukkenee joka suorituskerralla, ja aseet vaihtuvat. Pelaajien tulee pysyä samalla ruudulla, ja kakkospelaajalla on hahmona huora(!), joka ei juokse läheskään yhtä kovaa kuin CJ..

Vapaa kaksinpeli löytyy ainakin siitä tyttöystävän kämpän ovelta Los Santosista. Kakkospelaaja saa samat aseet kuin CJ:llä on, ja kaupungilla saa riehua vapaasti.

Biljardia voi myös pelata kaksinpelinä.

Onko kukaan löytänyt mitään muuta?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

saako mitää kivaa, jos vokottelee sitä autokoulun akkaa. :rolleyes:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Kun jengien alueitten värit näkyvät kartalla, juokset alueelle, etsit sieltä vaikka kolmen hengen porukan jengiläisiä ja tapat ne. Sen jälkeen alueen pitäisi ruveta vilkkumaan ja ruutuun tulla teksti "You have provoked a gang war". Sitten jengiläisiä tulee kolme "aaltoa" ja sinun on tapettava kaikki jotta alue tulisi sinun haltuusi. Itse olen jo punaisen jengi värin poistanut kokonaan Los Santosista.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Onko alueiden valtauksesta muuta hyötyä kuin raha ja respect?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Juonispoileri!!!


Ei pahemmin, koska menetät kaikki alueet Ballas:eille, kun pääset/joudut San Fierroon Green Sabre -nimisen tehtävän suoritettuasi...
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Mulla oli syndet 29.10 Ja Syndelahjaa ei ole pahemmin tullu... [Mitä nyt 90egee]
Tuli vaan tässä sellanen kyssä että kannattaisko ton pelin ostaa??? Että onko toi nyt niin hyvä peli että kannattais ostaa :)
Olen kyllä kuulut paljon kehuja, mut vastatkaa jotain kuitenkin :eek:



Socom2: Finnishboy [LoW]
Ghost Recon Jungle Storm: Finnishboy
Nhl2005: Finnishboy69
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

SamTheMan sanoi:
Ovatko Uzi/Tec 9 ainoita aseita, joita voi olla 2? 2 isoa SMG:tä olisi todella mageeta :D

9mm pistoolit saa myös tuplana, ja ehkä äänenvaimennetutkin 9mm:t (ei varma).
 
Ylös Bottom