Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA VI: Rockstarin hakkerointi ja spekulointi pelistä

Ei siinä sen kummempaa. Tärkeintä on se, että tulevan GTA:n kehitys jatkuu suunnitellusti ja ilmeisesti ilman viivästymistä. Ja ovat tietysti pettyneitä, että uusi GTA tuli tällä tavalla ilmi.
 
Periaatteessa nuiden GTA- vuotojen arvo on aika 0. Videoissa peli on tosiaan vielä niin kesken, että nuita on varmaan turha verrata lopputuotokseen. Vahvistihan se tietenkin muutamia seikkoja, mutta silti.
 
Oikeastaan ainut mikä tuli uutisena itselle on se, että peliin on ilmeisesti tarkoituksena tuoda tuo greet/antagonize -systeemi RDR2:sta jossa pystyy morottelemaan jokaista vastaantulijaa. :D
 
Vuosien varrella jotenki se gta into lopahtanut eikä tämä uusi vuoto mitää herättänyt, (joo tiedän early alpha test build jne) mut kyl tost jotain käsitystä voi saada, tonne silottelut päälle nii peli näyttää miltei gta veeltä uudella mapilla. Ellei sit tosiaan ollut niin test build että tulee sit jotain ihan muuta.

Tässä kun rockstar junnaillu paikallaa gtaan suhteen muutaman vuoden on vuosien mittaan nähty yhtä sun toista pelirintamalla. Pelin mapit kasvaneet maapallon kokoisiks joten siitä turhaa ainakin mitää sössöttää että "biggest map ever" sekin käsite nykyään mitäänsanomaton, kyl niitä biggest mappeja jo nähty. Eri asia sit mitä siel biggest mapissa on, sit tietenkin se tarina kun Dan Houser ei ole tätä kirjoittamassa, sit tietenkin kaikki se online puoli et voiko vetää gta onlinen 10 vuoden saavutukset pöntostä alas kun lyövät uuden onlinen sinne, plus voin jo kuvitella sitä kaikkea rahastusta ja miten vaikee siinä tulee olemaan se tienaaminen, niin paljon kaikkea.

Jotenkin huvittavaa että interneteis ollut niin paljon valittamista miten rockstar hylkäs rdr onlinen koska ei tehnyt biljoonia päivässä ei edes next gen päivitystä kun taas gtav saa kaiken rakkauden, yhtäkkiä kaikki se unohtuu ku nyt tulee se mahtava uus gta joka on suurempi tapahtuma kun jeesuksen paluu.

Oli asia miten päin vaan, pelin julkasu on kuitenkin veikkaan aikasintaan 2025 (syyskuu?) tai pahimmas tapaukses jopa 2026, joten en hengitystä pidättelis.
 
Huvittavaa kun ihmiset tuomitsee jonkun vuotojen perusteella. Sama juttu kuin eräässä remakessa lähiviikkoina oli.
 
Huvittavaa kun ihmiset tuomitsee jonkun vuotojen perusteella. Sama juttu kuin eräässä remakessa lähiviikkoina oli.

Eikös last of us part 1 tuomittu lähinnä virheellisten muistikuvien takia kun ennen kunnon vertailuja kaikki muisti, että samaltahan se ps4 versiokin näytti.
 
Red Dead Redemption 2:n maailma on omasta mielestäni upein videopelien ympäristö, mitä on kuunaan nähty, joten jo sen takia kyttäilen mieluusti sitä Rockstarin seuraavaa tuotosta. Tuskin pääsee RDR2:n ohitse omissa kirjoissa, koska tuo villin lännen maailma on kiinnostavampi ajatuksen tasolla kuin modernit maailmat, mutta vahva luotto on, että jotain hienoa sieltä silti tulee. Sitten aikanaan, kun saavat pelinsä valmiiksi. Mutta jo sen pelimaailman takia tuosta sopii olla innostuneen kiinnostunut.
 
Olen ehkä vähän yksinkertainen heppu, mutta GTA6 ennen vuotoja:
- Tiedossa, että on kehityksessä
- Tiedossa, että vielä aivan alkuvaiheessa
- Tiedossa, että julkaisu vasta vuosien päästä

GTA6 vuotojen jälkeen:
- Kts. ylhäältä

Jos joku osaa kertoa, että mistä tämä kohahdus tuli, niin olen ehkä kiinnostunut tai en.
 
Olen ehkä vähän yksinkertainen heppu, mutta GTA6 ennen vuotoja:
- Tiedossa, että on kehityksessä
- Tiedossa, että vielä aivan alkuvaiheessa
- Tiedossa, että julkaisu vasta vuosien päästä

GTA6 vuotojen jälkeen:
- Kts. ylhäältä

Jos joku osaa kertoa, että mistä tämä kohahdus tuli, niin olen ehkä kiinnostunut tai en.
Kohahdus tuli siitä, ettei Rockstar tietenkään halunnut esitellä peliä tässä vaiheessa.

Ehkä ei muuta mitään studion sisäisesti tai ehkä muuttaa. Meille peliä odottaville tämä oli käytännössä yhtä tyhjän kanssa, mutta Rockstarille tuskin niinkään.
 
En mä tuominnut peliä. Kyllähän mä odotan GTA edelleen yhtä kovasti kun ennenki. Yritin (varmaan itselleni eniten) perustella miksi olisi feikki. No olin väärässä. Oikeaa kuvaa ja videotahan ne oli. Mutta en mä niistä vähäisistä mitä katsoin niin mitään muuta irti saanut eli mä en tiedä GTA 6:sta vieläkään mitään uutta joten mitään vahinkoa ei silleen tapahtunut ainakaan mun odotukselle

Ainoa asia mikä ärsyttää GTA 6:ssa on se että kun sitä pitää odottaa niin kauan. Voisko Rockstar pistää hiukan vauhtia :D. No ei vaan. Ei tuollaista GTA kokoista peliä ihan hetkessä tehdä
 
Olen ehkä vähän yksinkertainen heppu, mutta GTA6 ennen vuotoja:
- Tiedossa, että on kehityksessä
- Tiedossa, että vielä aivan alkuvaiheessa
- Tiedossa, että julkaisu vasta vuosien päästä

GTA6 vuotojen jälkeen:
- Kts. ylhäältä

Jos joku osaa kertoa, että mistä tämä kohahdus tuli, niin olen ehkä kiinnostunut tai en.

Varmaan siitä tosiaan että se vuosi ennenaikojaan ja siitä että hakkeri väitti omistavansa pelin lähdekoodin ja tämän vuotaminen olisi ollut aika katastrofi. Näyttää kuitenkin siltä että kaveri ei ikinä omistanut sitä lähdekoodia.
 
Red Dead Redemption 2:n maailma on omasta mielestäni upein videopelien ympäristö, mitä on kuunaan nähty, joten jo sen takia kyttäilen mieluusti sitä Rockstarin seuraavaa tuotosta. Tuskin pääsee RDR2:n ohitse omissa kirjoissa, koska tuo villin lännen maailma on kiinnostavampi ajatuksen tasolla kuin modernit maailmat, mutta vahva luotto on, että jotain hienoa sieltä silti tulee. Sitten aikanaan, kun saavat pelinsä valmiiksi. Mutta jo sen pelimaailman takia tuosta sopii olla innostuneen kiinnostunut.

Yhtä elävää maailmaa toivon GTA 6, toivottavasti sellainen saadaan. Odotukset on korkealla, koska minustakin RDR2 maailma on hämmästyttävän elävä ja aito. Realistisin pelimaailma koskaan, ainakin tämän kokoluokan peleissä.
 
Yhtä elävää maailmaa toivon GTA 6, toivottavasti sellainen saadaan. Odotukset on korkealla, koska minustakin RDR2 maailma on hämmästyttävän elävä ja aito. Realistisin pelimaailma koskaan, ainakin tämän kokoluokan peleissä.
Tästä samaa mieltä! Pelissä on paljon pieniä yksityiskohtia esim. erilaisia lintuja pelissä on paljon. Toivottavast uuteen GTA:han tulisi Artturia ketterämpi hahmo, kun ei sitä hidasta ja kankeaa liikkumista enää jaksa, tai no ehkä silloin villin lännen aikaan kenelläkään ollut kiire mihinkään. :D
 
Ylös Bottom