Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: World Tour -peliapu

Jakke44

Active Member
Miten tää homma menee? mulla on guitar hero ja olen miettinyt että toimisivatko playstation storesta ladatavat word tour pelin kappaleet soitetavissa guitar herossa.vai taytyykö ainoastaan pelkän guitar heron piisejä latailla vain?
 
Vastaus: Guitar hero ja word tour

Miten tää homma menee? mulla on guitar hero ja olen miettinyt että toimisivatko playstation storesta ladatavat word tour pelin kappaleet soitetavissa guitar herossa.vai taytyykö ainoastaan pelkän guitar heron piisejä latailla vain?
World Tourin kappaleet toimivat ainoastaan World Tourissa. Osa Guitar Hero 3:n ladattavista kappaleista ilmeisesti toimii myös myös World Tourissa.
 
Ps3 Guitar Hero World Tour

Ostin kyseisen paketin ja katselin nyt ps3 storesta noita ADD-oneja, kiinnosti lähinnä dragonforce mutta suoraan en löytänyt tuolta sitä.
Löysin Guitar hero III:n alta tuommoisen add-on paketin ja kysymys kuuluu, pitääkö minun omistaa kyseinen peli, vai voinko ostaa tuon GH III:n add-onin tuohon world touriin jotta pelittäisi?
Mikäli ei niin eikö tuota gh III:sta ole lainkaan myynnissä ps3 storessa tai missään ettei tarvisi peliä kaupasta lähteä ostamaan erikseen?:) Ilmoitattehan heti tietävät pian!:) kiitos etukäteen ja mukavaa uutta vuotta!=)
 
Vastaus: Guitar hero ja word tour

Anteeksi uusi ketjuni, mutta toimiikohan mahdollisesti GH3:n add-on dragonforce paketti world tourissa vai pitääkö ostaa erikseen myös kolmonen, harmi kun en sitä löytänyt tuolta ps3 storesta koko versiona, ei jaksaisi levyä lähteä hakemaan kaupasta :(
 
Vastaus: Ps3 Guitar Hero World Tour

Ostin kyseisen paketin ja katselin nyt ps3 storesta noita ADD-oneja, kiinnosti lähinnä dragonforce mutta suoraan en löytänyt tuolta sitä.
Löysin Guitar hero III:n alta tuommoisen add-on paketin ja kysymys kuuluu, pitääkö minun omistaa kyseinen peli, vai voinko ostaa tuon GH III:n add-onin tuohon world touriin jotta pelittäisi?
Mikäli ei niin eikö tuota gh III:sta ole lainkaan myynnissä ps3 storessa tai missään ettei tarvisi peliä kaupasta lähteä ostamaan erikseen?:) Ilmoitattehan heti tietävät pian!:) kiitos etukäteen ja mukavaa uutta vuotta!=)

Jos olet ostanut juurikin tuon GHWT, ei kyseiseen peliin käy GH3 ladattavat biisit. Biiseissä olisi vain kitara ja bassoraidat, ei rumpuja eikä vocaaleja. GHWT ladattavat biisit ovat erikseen siellä storessa.
 
Vastaus: Guitar hero ja word tour

Anteeksi uusi ketjuni, mutta toimiikohan mahdollisesti GH3:n add-on dragonforce paketti world tourissa vai pitääkö ostaa erikseen myös kolmonen, harmi kun en sitä löytänyt tuolta ps3 storesta koko versiona, ei jaksaisi levyä lähteä hakemaan kaupasta :(

DF paketti toimii valitettavasti vain GH3ssa. Metallican Death Magnetic on ainoa pack joka toimii molemmissa peleissä(GH3/GHWT)
 
Guitar Hero WT ADD-ON probleema

eli siis, minulla ei tämä Metallican albumi oikein toimi. Asennuksessa se herjaa virhettä. Olen poistanut ja ladannut uudelleen muttei siltikkään toimi... mitä teen?
 
Vastaus: Guitar Hero WT ADD-ON probleema

Latasitko varmasti WT- version? Storessa on myös GH3:n versio.
 
Vastaus: Guitar Hero WT ADD-ON probleema

siis selvennyksenä olen ladannut lisäosan mutten vielä asentanut sitä koneelle. Kun alan asentamaan sitä koneelle se herjaa virhettä. Aivan sama mikä versio on kyseessä mutta kyllä se sen pitäisi asentaa oikein.
EDIT: kävin katsomassa ja ei siellä ole kuin yksi versio. se vain toimii kummassakin
 
Ylös Bottom