Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3, mutta mikä versio

Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Itse tilasin ensin tiltistä collectorsin ja sitte kun paikallinen pelimyyjä mulle möläytti että on tulossa legendary niille niin varasin sen ja peruin tiltin tilauksen. :D Hinta on kyllä hirveä mutta toivottavasti tavara on siinä sitten sen hinnan mukaista että kannattaa maksaa siitä. 120e sais kaks peliä, että että.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Rahanyörit tiukalla, perus- Halo 3 tulee ostettua. Eipä muutenkaan kiinnosta nuo muut editionit, vaikka suuri Halon ystävä olenkin.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Kuinka monta levyä peltilaatikkoversiossa pitäisi olla?
Työkaveri kantoi just toimistolle korkkaamattoman LE:n, joka sisälsi vain yhden levyn... :confused:
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Paolo sanoi:
Kuinka monta levyä peltilaatikkoversiossa pitäisi olla?
Työkaveri kantoi just toimistolle korkkaamattoman LE:n, joka sisälsi vain yhden levyn... :confused:

Mielestäni Collector's Editionissa (peltilaatikko) piti olla pelilevy + yksi lisälevy. Legendaryssa taas on peli, Legendary DVD ja se yksi lisälevy mikä on CE:ssäkin.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Eilen tuli CE- versio kyseisestä pelistä kannettua kaupasta kotiin. Pelilevyn kunto tarkastettiin heti kaupassa ja naarmuillahan se oli. Tämä ei kuitenkaan menoa hidastanut, koska sain uuden levyn naarmuuntuneen tilalle.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Paolo sanoi:
Kuinka monta levyä peltilaatikkoversiossa pitäisi olla?
Työkaveri kantoi just toimistolle korkkaamattoman LE:n, joka sisälsi vain yhden levyn... :confused:
kokeileppa kääntää peltiloota ympäri ja avaa toiselta puolelta, itse menin tuohon jekkuun :)
 
Ylös Bottom