Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3, mutta mikä versio

Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Normi versio :) (menee muuhunkin rahaa kun haloon ku täyttää samana päivänä 18vuotta ;) )
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Limited tai normaali versio, kuitenkin kaikki legendary editionissa olevat extrat löytyvät netistä pari päivää julkasun jälkeen joten jos siellä jotain kiinnostavaa on niin voi kattella netistä. Limited editionissa oli ainakin mielestäni hienompi kansi joten todennäköisesti se. Sehän maksaa vain n. kympin enemmän kuin normi versio?
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Jos edes ostan Halo3:sta, niin ostan normaalin version.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Eiköhän sitä tule bongattua jostain alelaarista jollain 30 eurolla joskus. :rolleyes:
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Legendary luultavasti. On sen verran huikea setti.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Collector's editionin aion hakea kaupasta ku on tilauksessa jo :) :)

Mitä itse olen kattonu niin on se hyvä grafiikan pohjasesti eikä siinä muutenkaan mitään hirveän virheellistä varmaan ole.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Ihan normi versio on ennakkotilattu. Jotenkin on alkanut tuntumaan ettei noi muut versiot ole juurikaan niin erikoisia. Ainakin itse olen vain kiinnostunut siitä pelistä, eikä noi ylimääräiset kamat niin ihmeellisiä ole olleet.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Itse päädyin Limited Editioniin. Hintaero normaaliin versioon jää aika pieneksi ja noita Making Of- pätkiä on mukava katsella, kun peli on läpäisty. Mukavana plussana on myös Sargen isännöimä kotiteatterin "kalibrointi" :D.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

ei mikään enää.
legendary oli varattuna likemmäs 4kk mutta eilen peruutin kun rc auto harrastus vei sydämen ja rahat:D
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Normaaliversio tuli ennakkotilattua äskettäin. Ei antanut kukkaro periksi hankkia sitä Special editionia. :rolleyes: Noh, jos sille käy samalteen ku Halo2:n LE:lle, niin sittenhän sitä saa jossain vaiheessa halvalla. ;)
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Kyllä sitä pitää joskus hemmotella itseään ja se collector's edition juuri sopiva siihen tarkoitukseen. Ei liian kallis ja kivat ekstrat mukana :rolleyes:
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Ihan normi versio on tilauksessa ollut jo jonkin aikaa.:) Enään pari viikkoa... :p
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Itsestäänselvyys: Legendary.

Varattu jo 20.7, mutta jos en jostain syystä silti sais Legendaryä niin jäis koko peli hyllyyn.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Legendary edition, tottakai :D Samassa tilauksessa mulle tulee myös 1 kpl molempia Halo 3 -langattomia ohjaimia ja Halo 3 langaton headset. Rahaa palaa n. 300, mutta menköön...
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Hohoho tavallinen versio varattu jo yli 2 vuotta sitten...
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Normaali tai special, riippuen miten viikonlopun muista huveista rahaa jää. Ei kuitenkaan Halot mitään jumalpelejä ole koskaan ollut, joten ei väliä kummalla, tai vaikkapa kumpikaan, ei ole mikään kiire tuolla.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Legendary x 2.
Toinen pelihuoneen "palkintokaappiin" toinen ehkä joululahjaksi PS3:n omistavalle veljelle :)
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Rupes himottaa toi Legendary Edition, mutta ei huvittas maksaa siitä niin paljoa... Ehkä käyn julkaisupäivänä Anttilasta ostaa normi version.
 
Ylös Bottom