Halo Infinite

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
Jep pyöriihän se, mutta kun saat 2-4 matsin jälkeen 100-150 expaa niin hohhoijaa. Nyt en edes pelaa peliä kuten pitäisi vaan etsin mistä tämä mangelerin saa, kämpin gunmoose spawnia, tämä on sysi surkea systeemi ja rahastustahan se vain on.
No siis mulla tuli eilen kahden tunnin pelauksella se 1000 expaa. Tein varmaan vahingossa jotain haasteita, mutta minusta tuo etenemistahti oli ihan hyvä. En mitenkään erityisen hyvin pelannut tai ollut joukkueen MVP tai mitään ja silti tuli Seasonin ensimmäinen level täyteen. Toki jos etenemistahti tuosta kovasti hidastuu, niin olen kyllä samaa mieltä, että on liian hidas. Nyt se ei ensimmäisen illan perusteella kuitenkaan siltä tuntunut.

Saako tuohon jotain XP boosteja etenemistä nopeuttamaan vai miten se on rahastusta? En siis ole yhtään perehtynyt siihen puoleen. Niin ja eikös tuolta tule vaan kosmeettista tavaraa, joten vaikka Seasonin levelit ei kovin nopeasti kasvaisi, niin et jää pelissä alakynteen? Joten ainoaksi harmistukseksi jäisi se, että Season eteneminen on hidasta, niinkö?
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
No siis mulla tuli eilen kahden tunnin pelauksella se 1000 expaa. Tein varmaan vahingossa jotain haasteita, mutta minusta tuo etenemistahti oli ihan hyvä. En mitenkään erityisen hyvin pelannut tai ollut joukkueen MVP tai mitään ja silti tuli Seasonin ensimmäinen level täyteen. Toki jos etenemistahti tuosta kovasti hidastuu, niin olen kyllä samaa mieltä, että on liian hidas. Nyt se ei ensimmäisen illan perusteella kuitenkaan siltä tuntunut.

Saako tuohon jotain XP boosteja etenemistä nopeuttamaan vai miten se on rahastusta? En siis ole yhtään perehtynyt siihen puoleen. Niin ja eikös tuolta tule vaan kosmeettista tavaraa, joten vaikka Seasonin levelit ei kovin nopeasti kasvaisi, niin et jää pelissä alakynteen? Joten ainoaksi harmistukseksi jäisi se, että Season eteneminen on hidasta, niinkö?

Ei se että se on hidasta, vaan se että challenget ovat niin paskoja että sun täytyy tehdä ihan jotain muuta kun pelata peliä.

Niin ja rahastus tulee siitä että voit suoraan rahalla ostaa levelitä, siksi challenget on niin typeriä että jengi ostais niitä.

Muuten loistava peli mutta tuo on juosten kustu.


Jotta ei mene ihan valitukseksi niin pelistä on tullut kaikkien aikojen menestynein xbox game studion peli steamissä, toki auttaa että se on ilmainen.

 
Viimeksi muokattu:

Aphex

Well-Known Member
Maksaa 10€, mutta kun season 1 kestää puolivuotta niin ei ole paha hinta. Sillä saa battlepass kampetta enemmän kuin ilmaiset pelaajat. Eikä voi tienata seuraavan kauden passia
Eikös nämä Infiniten passit ole "ikuisia", eli ykkösseasonin passia voi pelata vielä seasonin päätyttyäkin.

Ensireaktiot täällä(kin) vaikuttavat hienoilta, harmittaa että en ehdi ennen loppuviikkoa kokeilemaan.
 

stammy

Well-Known Member
Netissä on alkanut esiintyä paljon soraääniä pelin progressiosysteemiä kohtaan ja pakko olla samaa mieltä, että sitä olisi korjattava ja nopeasti. Nykyisellään expaa saa vain aivottomista haasteista, eikä menestymisellä peleissä tai objektiivin pelaamisella taida olla mitään merkitystä. Sitä ei ilmeisesti edes trackata, sillä esim. waypointissa seurataan vain battlepassia ja haasteita. Tämä on aivan käsittämätöntä ja uhkaa tappaa pelin alkuunsa. Eivät pelaajat kauaa pelaa merkityksettömiä pelejä. Lisäksi on selvää, että "oikein" pelaamisesta tulisi palkita, koska vain se ajaa pelaajia pelaamaan oikealla tavalla.

Pikakorjaus tietysti on, että haasteeksi tuodaan pelattujen pelien lisäksi voitetut pelit. Silti on selvää, että esim. statsien seuranta on saatava mukaan. Kiire on.
 

Ode_

Well-Known Member
tapa vihollinen manglerilla (mikä tämä edes on ?),
Se Halo 3 Maulerin näköinen ase. Semmonen pikkuase.

Progressiosysteemi tarvii pikaisesti jotain. Miksi eivät tehneet samanlaista kuin Reachissä, se oli loistava. AR tarvii myös nerfausta, nyt voi hävitä puolesta kentästä Bärän kanssa AR:lle. Hemmetin hauskaa kyllä ollut kun alkanut vähän sujumaankin pelit.
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Sillä ei ole mitään väliä kauan siinä kestää, tai että ehtiikö kaiken tehdä yhden kauden aikana. Ongelma on se että nuo challenget joita on pakko tehdä jos haluat edes jonkinlaista edistystä saada season pass leveleissä pakotta sinut pelaamaan tyylillä joka ei ole kenenkään eduksi.

Onko se teidän mielestä hyvä että siellä juoksentelee pelaajia etsimässä jotain tiettyä asetta tai ajoneuvoa jotta saavat nuo challenget tehtyä sen sijaan että keskittyisivät pelaaman sitä matsin objektia. Ongelma ratkeaa sillä että muutetaan ne challenget muotoon jossa normaali pelaamisesta palkitaan.

Dragonfyl on mainostanut tuota että saat 100 expaa joka 2 matsin välein, okei tämä olisi 20 matsia ja leveli, ei järjetön ongelma vaikka olisikin hidasta. Mutta kun se määrä monta ottelua pitää pelata että saat ne expat nousee kokoajan, minulla on esimerkiksi nyt 5 matsia niin saan 150 expaa, sillä tahdilla leveli kestäisi 30+ matsia, eli mitä enemmän pelaat sitä vähemmän saat expaa. Tämä ottelu expa on daily joten se varmaan resetoituu joka päivä, mutta jos haluat pelata paljon sinua rankaistaan.
 

ulTIMOte

Active Member
Millä logiikalla tässä nuo daily- ja weekly challenget toimii? Näyttää tulevan vaan uutta perään kun edellisen on suorittanut.
 

stammy

Well-Known Member
Millä logiikalla tässä nuo daily- ja weekly challenget toimii? Näyttää tulevan vaan uutta perään kun edellisen on suorittanut.
Waypointista näkyi, että weeklyjä on 20, ja siis ilmeisesti 20 jälkeen tulee se ultimate challenge, jossa on palkintokin. Weeklyjä on aina kerrallaan muutama suoritettavana, mutta tuleviakin voi selata. Battlepassilla noita saa kaiketi enemmän kerrallaan suoritettavaksi. Challengeja voi myös vaihtaa, jos on saanut tai ostanut sellaisen vaihtoperkin.

Heroes of Reach battlepass on ilmeisesti yhteensä 100 000 expaa. 50 expan ottelutahtia (100xp/2peliä) se vie siis 2000 matsia...
 

Ode_

Well-Known Member
Waypointista näkyi, että weeklyjä on 20, ja siis ilmeisesti 20 jälkeen tulee se ultimate challenge, jossa on palkintokin. Weeklyjä on aina kerrallaan muutama suoritettavana, mutta tuleviakin voi selata. Battlepassilla noita saa kaiketi enemmän kerrallaan suoritettavaksi. Challengeja voi myös vaihtaa, jos on saanut tai ostanut sellaisen vaihtoperkin.

Heroes of Reach battlepass on ilmeisesti yhteensä 100 000 expaa. 50 expan ottelutahtia (100xp/2peliä) se vie siis 2000 matsia...
Kiitos infosta. Ne Challenge Swapit on kertakäyttöisiä, ainakin flight testeissä oli. Ja niitä oli jaossa silloin aika paljon, mutta nyt en ole saanut vielä yhtäkään. Lvl 3 on 100xp päässä ja siitä saa palkinnoksi yhden. Ei sillä paljoa juhlita.

Flight testien yleisin palaute koski tuota progressiota ja 343 vakuutteli, että tulee valmiissa pelissä olemaan "joustavampi" tai jotain. Ihan samanlainenhan tämä on. MCC:ssäkin oli parempi systeemi; challengeistä sait Season pointseja, joilla voi ostaa kosmetiikkaa ja pelatuista peleistä sai expaa, jolla sai sotilasarvoa ylöspäin.
Jännä miten ovat saaneet pelistä mahtavan, mutta onnistuneet kuitenkin sössimään tuon progression. :D
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
No eiköhän sitä palautetta tule niin paljon että pakko se on siinä vaiheessa viimeistään muuttaa kun pelaajat häviävät, toivottavasti ei vaan ole liian myöhäistä silloin.
 
P

Poistettu jäsen 37867

Guest
Kolmen matsin kokeilun perusteella on vaikea käsittää, miksi tämä peli on aiheuttanut niin paljon kuhinaa ennakkoon. Ainakin näillä kilometreillä vaikuttaa ihan samanlaiselta räiskyttelyltä kuin monet muut nettipelit. Yhden CTF-matsin onnistuin voittamaan, kun ilmeisesti satuin juuri sille oikealle puolelle, missä kaveriporukka oli kolmestaan mukana. Sinänsä ihan sujuvasti toimii, mutta ei erotu jo valmiiksi liian täydestä nettiräiskintöjen joukosta mitenkään. Onko tässä nyt joku juju, mitä en ymmärrä?
 

Sebbe

Member
En oikein tajuu tätä hypeä tätä peliä kohtaan, ihan perus räiskintä. Ei mitään erikoista. Pyörii selvästi huonommin kuin flightissä, ainakin PC:llä.
 

Kuollut

Active Member
Tuli testattua, mutta ei osunut omaan makuhermoon. Toisaalta en ole nostanut halo sarjaa muutenkaan kovin korkealle fps pelien saralla, joten omat fiilikset eivät tulleet yllätyksenä. Osittain tämä johtuu scifiteemasta ja myöskin siitä, että hahmot kestää aivan liian paljon osumaa joka tekee pelaamisesta omaan makuun tylsää.

Tällä hetkellä esim battlefield 2042 kaikkine bugeineen tarjoaa enemmän viihdykettä. Palaan tämän pariin uudelleen kun pääsee ensiksi kampanjan kokemaan.
 
P

Poistettu jäsen 2125

Guest
Viimeksi ite pelannut Halo 4:sta netissä.
Samaa jänöloikkaa ja kivien heittelyä edelleen.

Joku puhu että esim. BF jää pölyttymään. Siinä sentään soditaan eikä vaan loikita pitkin karttaa.

Kyllä tätä pieninä annoksina pelaa.
 

Gimble

Well-Known Member
Onko tässä nyt joku juju, mitä en ymmärrä?

No on yksi juttu ainakin, kolmen matsin perusteella ei tuomita mitään nettiräiskyttelyä puoleen tai toiseen oikeastaan ikinä. Anna nyt edes 10 h sille aikaa. Tai jos et jaksa, niin so be elämä jatkuu muiden pelien parissa...

Itsellä on tuo sama 3 matsin kokemus ja voin kyllä ihan kertoa, että en tiedä mistään mitään...muuta kuin sen, että teknisesti vaikuttaa oikein soivalta 120 fps peliltä. Noh, kontrollit on myöskin A-luokkaa. Mutta en nyt todellakaan kehtaa alkaa tässä jotain syväluotaamaan sen enempää, koska en vaan voi tietää kuten et sinäkään. Palataan analyyseihin siihen sitten kun on vähän kokemusta vyöllä yksin ja porukalla pelattuna, eri pelimuotoja jne.
 
P

Poistettu jäsen 37867

Guest
No on yksi juttu ainakin, kolmen matsin perusteella ei tuomita mitään nettiräiskyttelyä puoleen tai toiseen oikeastaan ikinä. Anna nyt edes 10 h sille aikaa. Tai jos et jaksa, niin so be elämä jatkuu muiden pelien parissa...

Itsellä on tuo sama 3 matsin kokemus ja voin kyllä ihan kertoa, että en tiedä mistään mitään...muuta kuin sen, että teknisesti vaikuttaa oikein soivalta 120 fps peliltä. Noh, kontrollit on myöskin A-luokkaa. Mutta en nyt todellakaan kehtaa alkaa tässä jotain syväluotaamaan sen enempää, koska en vaan voi tietää kuten et sinäkään. Palataan analyyseihin siihen sitten kun on vähän kokemusta vyöllä yksin ja porukalla pelattuna, eri pelimuotoja jne.

No kyllä tässä (pari lisämatsia) tietää sen, että pelin täytyy tarjota jokin jättiyllätys että maistuu pidemmän aikaa. Esimerkiksi Overwatch kaappasi aikanaan mukaansa heti. Toki siihen menikin sitten maku pelituntien kertyessä. Mielestäni ensifiiliksien kertomiseen ei tarvitse 10h pelikokemusta. Tätähän odotettiin kuin kuuta nousevaa, eikä siinä vaiheessa kukaan ollut pelannut tätä. Ainakaan omalla kohdallani hype ei vaikuta perustellulta tässä vaiheessa. Porukalla pelaamiseen minulla ei ole mahdollisuutta, joten näkökulma on sen yksinäisen random-pelaajan, jonka pärjääminen on arvasta kiinni.
 
Ylös Bottom