Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Harkitsen dc:n ostoa - kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Palle

New Member
On jotenkin alkanut kiinnostamaan tuo DC.

Eli mikä tämän koneen tilanne tällä hetkellä? Valmistus on ilmeisesti jo lopetettu.

Mitenkäs pelipuoli? Julkaistaanko vielä uusia pelejä?

Heittäkää kommenttia koneesta yleensä, oletko ollut tyytyväinen, pelien taso, verkkopelaaminen yms.

Mitä muuten uudesta dc:stä kannattaa maksaa?

Kiitoksia jo etukäteen!

Kannattaa hankkia. Konsoleista paras.
Tomppa voi varmaan iskee enemmän faktaa tosta nykytilanteesta.

Edit:täällä on oma vastaava kyselyni ja sen vastaukset wanhalla voorumilla.

Viimeksi muokannut moderaattori:
OK, älä mieti kahdesti. Hanki DC nyt, et tule katumaan!

Miksi? Joo, PS2:lle on jo hieno määrä hyviä pelejä, xboxille löytyy jokunen ja tulossa on lisää, sekä Gamecube on jo nurkan takana. DC ei kuitenkaan häpeä noiden rinnalla, sillä pelivalikoima on kaunis ja hinta/laatusuhde vieläkin lyömätön.

Muutamat jutut alkuun: Uusia konsoleja ei enää valmisteta. Käytetystä maksa n. 75 euroa. Hanki myös ehdottomasti VMU (muistikortti), n. 20 euroa.

Hyppää tuonne DCfinin etusivulle niin sieltä näet sitten pelilistaa (yhteensopivuuslista.) Uusia pelejä ei Euroopassa enää tule, mutta väliäkö sillä kun upeita vanhojakin löytyy vaikka kuinka!

Itse hankin DC:n n. 16 kuukautta sitten ja paras konsolinihan se on tähän mennessä ollut. Huonoja pelejä on yllättävän vähän, mutta todella hyviä erittäin paljon. Jokaiselle löytyy jotain.

Verkkopelaamista en ole harrastanut, mutta se pitäisi hoitua mukavasti jos tilaa Segalta DreamKey 3.0:n. DK2.0 ei enää toimi! Olen kyllä letkuttanut DC:ni nettiin ja kokeillut toimintaa ja ihan hyvinhän se on sujunut.

Tutki DCfinin etusivua, sieltä saat paljon mukavaa infoa!

Itse olen ainakin ollut enemmän kun tyytyväinen DC:iin. Ehkä paljon kertoo se, että harkitsin siirtymistä PS2:sta tai XBoxia, mutta totesin, että ehkä ekana kannattaa pelata DC:n hyvät pelit (joita on ihan uskomattoman paljon. Hyllystäkin löytyy varmasti reilu 10 peliä joita on vain raapaissut pinnasta, koska ei ole ehtinyt pelaamaan, kun pelattavaa on liikaa. Ei malta keskittyä vain sen yhden pelaamiseen kerrallaan.) ja sitten katsoa jos jollakin muulla on uutta tarjottavaa. Ei ainakaan vielä ole ollut minulle mitään uutta ja mielenkiintoista.

Tulevaisuudessa varmaankin ja taitaa GC olla hyvä valinta minulle, koska sille tuntuu tulevan edes vähän "segamaisia" pelejä. Eli pelejä joissa on enemmän ideaa kuin ampua mörköjä. Ja jollekin muulle voi joku muu kone olla hyvä.

Ylös Bottom