Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hogwarts Legacy

Harmittaa silti ihan helvetisti, ettei pääse loppuvuonna huispaamaan. No, oikeastihan tuossa pelissä ei ole edes kai huispausta, mutta silti. Olisin halunnut päästä luihuisiin puolustamaan puhdasveristen velhojen kunniaa ja puhumaan käärmeskieltä. Nyt se kaikki on edessä vasta ensi vuonna. Ei ole enää mitään odotettavaa loppuvuodeksi.
 
Mutta jos noin paljon myöhästyy, niin tavallaan onneksi ei tule tänä vuonna.

Veikkaan että aika keskeneräinen olis ollut. Toi peli pitää kyllä olla kunnossa, ettei immersio kärsi joidenkin ärsyttävien bugien takia.
 
Ostan pelin varmaan vaikka se saisi huonot arvosanat. En odota peliltä juuri mitään muuta kuin että se on Harry Potter -peli. Pahin skenario on, että se on samanlainen latteahko toimintapeli kuin Shadow of War eikä hyödynnä Harry Potterin maailmaa kunnolla. Jos pelin ongelmat ovat bugeissa tai ulkoasussa, se on paljon helpompi antaa anteeksi.
 
Kyllä itekkin muistan jonkun harry potterin pelanneeni, oliko 5. Pelihan oli täysin tyypillistä keskinkertaista elokuva huttua mutta silti pelasin sitä ihan tuhottomasti kun sai sitä tuttua linnaa tutkia. Tämä peli saa olla aika huono ettei lähde ostoon. Hairy potterin maailma on niin kiehtova.
 
Itse olen varmaan vähän liian vanhaa sukupolvea, että Harry Potterit kolahtaisivat oikein kunnolla. Kirjoja en koskaan lukenut, enkä voi sanoa, että elokuvatkaan olisivat oikein kolahtaneet. Toki kyllä niitä on tullut katsottua siis useampikin leffa, ja on sitä huonompaakin tekemistä ollut, kuin niiden katsominen. En pääse kuitenkaan siihen erinomaisuuteen millään kiinni, minkä ilmeisesti miljoonat ihmiset tuossa maailmassa kokevat.

Kyllä tämä jotenkin sentään kiinnostaa, mutta luulen, että menee kuitenkin alelaariostokseksi sitten jossain vaiheessa. Ellei sitten satu yllättämään erityisen hyvillä arvosteluilla. Siinä tilanteessa saattaisin harkita ostamista ilman aleakin. Fantasia kuitenkin aina kiinnostaa sen verran, vaikka Harry Potter ei olekaan suosikkifantasiajuttuja minulle.
 
Itse olen varmaan vähän liian vanhaa sukupolvea, että Harry Potterit kolahtaisivat oikein kunnolla. Kirjoja en koskaan lukenut, enkä voi sanoa, että elokuvatkaan olisivat oikein kolahtaneet. Toki kyllä niitä on tullut katsottua siis useampikin leffa, ja on sitä huonompaakin tekemistä ollut, kuin niiden katsominen. En pääse kuitenkaan siihen erinomaisuuteen millään kiinni, minkä ilmeisesti miljoonat ihmiset tuossa maailmassa kokevat.

Kyllä tämä jotenkin sentään kiinnostaa, mutta luulen, että menee kuitenkin alelaariostokseksi sitten jossain vaiheessa. Ellei sitten satu yllättämään erityisen hyvillä arvosteluilla. Siinä tilanteessa saattaisin harkita ostamista ilman aleakin. Fantasia kuitenkin aina kiinnostaa sen verran, vaikka Harry Potter ei olekaan suosikkifantasiajuttuja minulle.
Kannattaa lukea/kuunnella kirjat. Elokuvista ei pääse sisään maailmaan läheskään yhtä hyvin kuin kirjoista. Elokuvissa hirveä määrä asioita joita jätetty välistä tai jätetty asioita oikeastaa selittämättä kokonaan. Toki yks leffa kestäis varmaa 8h jos kaikki niissä olisi
 
Itsekin kuuntelin Potterit äänikirjoina vasta muutama vuosi sitten. Vesa Vierikko Hermionena on ihan parasta. Sitä ennen ei kiinnostanut yhtään koko juttu vaikka pari leffaa oli katsottuna.
 


Tässä hieman pätkää pelin maisemista ja jostain kylästä. Vaikka peli tuskin grafiikan suhteen mitään palkintoja voittaa, niin oikein hyvältä näyttää silti mielestäni ja mukava huomata, että tuolla ihmisetkin tuntuvat elävän omaa elämäänsä sen sijaan, että olisi kylät ja tiet ihan tyhjillään. Monelle olisi varmasti kelvannut pelkkä Tylypahkakin tutkittavaksi, mutta tässä tuntuu skaala olevan varsin iso jo tähän asti nähdyn perusteella. :)
 
Viimeksi muokattu:
Käykääpä hakemassa extra sälää. Tupa minkä saatte ei ole mikään pakkovalinta. Pelissä voi sitten valita ihan erikseen.

 
Vaikuttaa koko ajan paremmalta ja paremmalta.


Näyttää kyllä hyvältä. Sisällä herää se teini-iän kynnyksellä oleva poika, joka luki ensimmäisen kirjan muutamassa päivässä ja saattoi vain mielikuvituksellaan seikkailla näissä maisemissa. Ihan näin muutama vuosi myöhemmin aletaan olla lähellä. :)

Harmi kun myöhästyy, mutta samalla ihan hyvä kun on loppuvuoteen niin paljon pelattavaa.
 
Joo ei vois huispaus vähempää kiinnostaa :D Tosin kyllähän jotkut pelasi esim FFX:n Blitzballia ihan huolella..Tuo luudalla lentely näytti lepposalta puuhalta.
 
Joo ei vois huispaus vähempää kiinnostaa :D Tosin kyllähän jotkut pelasi esim FFX:n Blitzballia ihan huolella..Tuo luudalla lentely näytti lepposalta puuhalta.
Hirveää kuraa se FFX:n blitzball muuten. Jäi koko peli kesken kun oli pakko sitä kohtaa jotenkin hinkata. Täysin älyvapaa pelimuoto ja jotenkin myötähäpeää aiheuttavia hahmojen reagoinnit ja suhtautumiset tuohon hölmöäkin hölmömpään pallopeliin.

No, jos huispaus on jotain vastaavaa kuraa, niin toivottavasti sitä ei ole pahemmin pakko harrastaa pelissä, jos se ei oikeasti yhtään iske.
 
Viimeksi muokattu:
Hirveää kuraa se FFX:n blitzball muuten. Jäi koko peli kesken kun oli pakko sitä kohta jotenkin hinkata. Täysin älyvapaa pelimuoto ja jotenkin myötähäpeää aiheuttavia hahmojen reagoinnit ja suhtautumiset tuohon hölmöäkin hölmömpään pallopeliin.

No, jos huispaus on jotain vastaavaa kuraa, niin toivottavasti sitä ei ole pahemmin pakko harrastaa pelissä, jos se ei oikeasti yhtään iske.
Justhan tässä keskustellaan että huispausta ei ole pelissä :rolleyes:
 
Ylös Bottom