Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mukana mokkena PSN: KOURA

Pelinumero: #1

EDIT: Jos riitaa tulee tai muuta ni sentterinä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Olenko nyt jäänyt paitsioon, mutta onko tässä nyt jokin online -moodi jossa koko joukkue voi olla pelaajina.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä voin totellakin olla Mokke tai oikee laituri, riippuen kumpaa tarttee enemmän.

Mutta joo, siis onnistuiskos se Lahtiketju sekä muutkaupungitketju :D ?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Olenko nyt jäänyt paitsioon, mutta onko tässä nyt jokin online -moodi jossa koko joukkue voi olla pelaajina.

jep, jos oikeen muistan ni online joukkue systeemi on, voi kasata oman tiimin ja siihen 50 pelaajaa, tai sitten olen ihan hakoteillä? :eek:
Edit, kätönen kerkes eka
Tupla edittiä: Mun pelinumero on sitten 69
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sentteri ja pelinumerolla 77!! (Tai tarvittaessa laidassa...) kuitenkin enemmän pelintekijän roolissa.

PSN: Rasputin_
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

EHDOTUS:

Eikö kuitenkin järkevintä olisi suunnitella joukkue 4 hyökkäys- ja 3 puolustusketjua sekä 2-3 maalivahtia. Peleihin pääsee vissiin vaan 6pelaajaa max? Joten eiköhän aina löydy se 6 noistakin kavereista. 3x4+3x3+3=MAX 24 pelaajaa!! Mitä 08 ollaan pelattu niin ton saa aina revittyä kentälle anytime.

24 pelaajalla yhteistyökin olisi tiiviimpää sekä ehdotukset olisi helpompi puskea läpi. 50 pelaajasta kuitenkin 10-15 on sellaisia, että jee ilmottaudutaampa, jonka jälkeen yhteyden pito loppuu. ELI tuo 24 SITOUTUU tiimiin ja järkkäilevät aikatauluja, jotta treenejä ja pelejä päästään pelaamaan. Mua ainakin suunnattomasti tympäsee se, että baletti hajoaa 1vko:n päästä kasaan, kuten hyvin usein on käynyt 08 turnauksissa kun porukkaa on otettu liikaa rinkiin. Jouluturnaus taitaa olla harvoja loppuun asti pelatuista, ja silloinkin pelattiin todella tiiviillä tahdilla ottelut pois.

ELI MUKAAN VAIN SELLAISIA JOTKA OIKEASTI HALUAVAT OLLA MUKANA JA PYSYVÄT MUKANA LOPPUUN ASTI, ELLEI JOUKKUEEN KESKEN PÄÄTETÄ LOPETTAA PYRISTELY EAN ONGELMIEN TAKIA; YMS!!!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jos on vielä tilaa, niin mä ilmottaudun laitahyökkääjäksi.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

ELI MUKAAN VAIN SELLAISIA JOTKA OIKEASTI HALUAVAT OLLA MUKANA JA PYSYVÄT MUKANA LOPPUUN ASTI, ELLEI JOUKKUEEN KESKEN PÄÄTETÄ LOPETTAA PYRISTELY EAN ONGELMIEN TAKIA; YMS!!!

Tämä on hyvä pointti, eli jos vähänkin epäilee ettei aika/kiinnostus riitä. Niin ei kannata mukaan lähteä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ilmottaudun pakiksi yli- ja alivoimaan pääasiassa. Tulen tekemään omasta pelaajasta kovan laukojan/taklaajan.

Eli erikoistilanteiden erikoismies kirjoittaa mielellään yksisuuntaisen sopparin:p

Pelinumerona 44 tai 3, Souraylla ja Phaneuffilla ei vaikutusta asiaan:D

Täysillä päin tyyli kuullostaa mun korvaan aika jees taktiikalta. Maalille hirvee kasa ja pakilla lavan korkuisia pyssyjä ruuhkaan...


EDIT: aika kysymykseen se, että kyllä kerkeän pelata kunhan pelit on iltaisin ja viikonloppuisin. Haittaa vielä tuo työnteko tätä pelaamista.

EDIT2: Voisin olla "2-ketjussa", eli en voi kuitenkaan taata 100% varmuudella pääseväni kaikkiin peleihin ja harkkoihin mahdollisten työkiireiden takia. Eli varamiehenä.

Meneeköhä se nyt 09:ssä niin, että luotu pelaaja Be-a-pro modesta on se jolla pelataan näitä matseja? Vai onko se niinkuin nytkin, eli pelipaikka on kiinteä, mutta pelaaja vaihtuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mukana ollaan. Sentteri tai oikee laituri ja pelinumero 74. Jos lahtiketju onnistuu ni sinne voi mut pistää:D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä voisin myös lähteä mukaan. Pelipaikka : sentteri / oikea laitahyökkääjä ja pelinumero voisi olla vaikka 96. Lahti vilttiketjuun voisin myös liittyä jos sellainen pistetään pystyyn...:D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Wow!
Tämä taitaa laittaa tilaukseen... ite etsiskelin pelikavereita 08:iin (siis ennen kuin löysin KFINin sivut). Sitä ennen oli jo kiinnostus kadonnut koko online änäristä.

Siis onko tuossa jotakin vaihtojakin vai onko koko joukkeen koko 5+veska ?
Siis pitääkö laittaa useampikin ketju pystyyn ??!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Siis onko tuossa jotakin vaihtojakin vai onko koko joukkeen koko 5+veska ?
Siis pitääkö laittaa useampikin ketju pystyyn ??!

Eiköhän tämä ratkaista myöehemmin ku saadaan tietää tosissaan kiinnostuneet. Ainakin mun mielestä pitää aina olla varalla(eli voisi pelata) saman verran pelaajia kun on pelissä.

Eli esim. 12 pelaa, niin koko rosterin oltava 24. Näin saadaan kierrätettyä hyvin näitä "2-kentän" porukkaa. Täällä on kuitenkin pari hullua ketkä vetää kaikki matsit(mm. Ilari61:D)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eiköhän tämä ratkaista myöehemmin ku saadaan tietää tosissaan kiinnostuneet.

Otteluissa siis on 5+veska per joukkue, ei enempää. En tiedä sit miten käytännössä tuo toimii...eli onkohan noista peleistä otettu väsymys kokonaan pois tai jotain paha sanoa kun ei missään kerrota.

Mun mielestä joukkueen koko olis sopivimmillaan juuri tuo Paten ehdottama 24 pelaajaa eli 4 täyttä ketjua (tai 23 = 3 mv, 8 p, 8 lh, 4 kh), toki mun puolesta riittäisi vähemmänkin pelaajia kun itse olen varmasti aina kun vain mahdollista messissä :D (mikäli vaan koululta, treeneiltä ja työltä kerkiän).
 
Ylös Bottom