Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Eikös se ollut, ettei näissä toimi tietyt ominaisuudet esim. tuo virtual surround ollenkaan PC:llä vaan ainoastaan pleikalla. Vai muistanko väärin?
Oikein muistettu. Muilla laitteilla ne toimivat periaatteessa tavallisena - joskin varsin laadukkaina - stereo-headsetinä.
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Okei, kiitoksia. Onko mitään varsinaista kilpailijaa samassa hintaluokassa?
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Älkää hyvät gamerit ostako mitään halpoja 7.1 kuulokkeita.
Käyttäkää rahanne mieluiten vaikka laadukkaisiin stereokuulokkeisiin.
100€ stereokuulokkeet on monesti paremmat kuin samanhintaluokan tilaäänikuulokkeet. Laadukkaat stereokuulokkeet luovat monesti jopa paremman tilaääniefektin kuin halvat tilaäänikuulokkeet.

Monet valmistajat käyttävät myös "Mahtavaa bassoa" ja "erilliset subbarit korvakupeissa" myyntiargumenttina, mutta kuka pelaaja haluaa peliäänistä amispoppia korviinsa? :)
Arvon gamerit, järki käteen ja tutkimaan. Tänä päivänä on jokaisen helppo tehdä oma kuulokemerkkinsä kun Kiinassa tehtaat vain odottavat yhteydenottoasi, rahalähetystäsi ja logoasi. Senkin vuoksi nykyään on satoja eri kuulokevalmistajia ja valitettavasti tärkeimmäksi myyntiargumentiksi on tulleet tyylikkyys ja edullisuus.

Satsatkaa se pieni tai suuri summanne sellaisen yrityksen tuotteeseen, jolla on vankka historia audiosta. Tuotteeseen, mikä on muutakin kuin hienoja logoja ja vilkkuvaloja.
Pelit tänä päivänä tarjoavat meille HD kokemusta niin audiossa kuin videossa.
Hyvän audiokokemuksen tajuaa vasta sitten kun satsaa kuulokkeisiin enemmän kuin sen 50-100€
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Nyt seuraa tyhmä kysymys mutta kun on tekniikoita millä surround äänen saa tilaääniseksi stereoksi (joku binaural zydeemi) niin toki hyvät stereokuulokeet + tilaääniprosessointi laite vaikuttaa hyvältä.. kysymys vaan että mitä oikeasti toimivia surround 2 stereo muuntimia olisi markkinoilla??
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Nyt seuraa tyhmä kysymys mutta kun on tekniikoita millä surround äänen saa tilaääniseksi stereoksi (joku binaural zydeemi) niin toki hyvät stereokuulokeet + tilaääniprosessointi laite vaikuttaa hyvältä.. kysymys vaan että mitä oikeasti toimivia surround 2 stereo muuntimia olisi markkinoilla??

Tuohon tilaäänestä stereoon en kyllä osaa vastata, mutta niinkuin sanoit tuossa yläpuolella, että hyvät stereokuulokkeet ja tilaääniprosessori esim. http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...r-Force-DSS2-Dolby-Surround-Processor-tilaaan antavat kyllä vastinetta rahoille
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Tuo laite vaikuttaa lupaavalta!
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

DSS2:n liittyen, saksan amazonista saa DXL1 paketin jossa xbox360 XL1 kuulokkeet ja DSS2 n. 60€ hintaan kun pelkkä DSS2 maksaa n. 56€..
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä


Mitä hittoa, toimiiko noi pulset nyt sitten oikeesti PS4:ssa? Siis siten, että mikki pelaa myös? Onko kukaan päässyt jo testailemaan? Jotkut tilaäänikuulokkeet olisi hyvä ostaa, koska ainakaan ne Sonyn edelliset kuulokkeet eivät toimi (ainakaan vielä) PS4:ssa.
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Mitä hittoa, toimiiko noi pulset nyt sitten oikeesti PS4:ssa? Siis siten, että mikki pelaa myös? Onko kukaan päässyt jo testailemaan? Jotkut tilaäänikuulokkeet olisi hyvä ostaa, koska ainakaan ne Sonyn edelliset kuulokkeet eivät toimi (ainakaan vielä) PS4:ssa.

Juu, kyllähän niitten on kerrottu sillä mukana tulleen piuhan kanssa ohjaimeen metodilla jo hetki sitten...
Siis Pulse malli ainoastaan koska tuossa toisessa ei sitä piuha mahdollisuutta edes ole...
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Osaakos kukaan vielä sanoa että toimivatko nämä PS4'llä?

Näytä liitetiedosto 11992

muutama kuukausi sitten kun tuon ostin niin puhuttiin että langattomat kuulokkeet toimisi.
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Osaakos kukaan vielä sanoa että toimivatko nämä PS4'llä?

Näytä liitetiedosto 11992

muutama kuukausi sitten kun tuon ostin niin puhuttiin että langattomat kuulokkeet toimisi.
Noista se "kehitysversio" eli Pulse toimii ainakin kun laittaa mukana tulevalla uros-uros 3,5mm:n piuhalla kiinni DS4:n kuulokeliittimeen. Jos noiden mukana tulee sama piuha, niin toimii samalla tavalla. Suoraan langattomana Bluetoothin kautta ei nykyisessä käyttöjärjestelmäversiossa toimi mikään headset.
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Osaakos kukaan vielä sanoa että toimivatko nämä PS4'llä?

Näytä liitetiedosto 11992

muutama kuukausi sitten kun tuon ostin niin puhuttiin että langattomat kuulokkeet toimisi.

Ei toimi vielä. Tuki wireless stereo headsetille on tulossa, mutta aikataulusta ei taida olla tietoa. Itse tuskailen saman ongelman kanssa. Meni eilinenkin peli-ilta pilalle kun battlefieldia joutui ilman ääniä pelaamaan. Kai se on tänään haettava jotkin väliaikaiset kuulokkeet tilalle, onko kellään ehdotuksia? Mitkä toimisivat uudessa pleikkarissa?
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Ei toimi vielä. Tuki wireless stereo headsetille on tulossa, mutta aikataulusta ei taida olla tietoa. Itse tuskailen saman ongelman kanssa. Meni eilinenkin peli-ilta pilalle kun battlefieldia joutui ilman ääniä pelaamaan. Kai se on tänään haettava jotkin väliaikaiset kuulokkeet tilalle, onko kellään ehdotuksia? Mitkä toimisivat uudessa pleikkarissa?

http://www.turtlebeach.com/console-compatibility
Tuolta löytyy konsoleiden yhteensopivuustiedot Turtle Beachin kuulokkeille. Klikkaat vain konsolia esim. PS4 ja alapuolelle tulee listaus toimivista kuulokkeista.
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Onkohan kellään muulla vastaavaa ongelmaa sony pulse headsetin kanssa kun mulla, elikkäs kuulokkeet toimii muuten hyvin ps3:sella mutta jos yritän chattailla pelin aikana kaverin kanssa niin en kuule kaverin ääntä ollenkaan.

Kaveri kyllä kuulee mun äänen mutta mä en kuule kaverin ääntä, ainakin gta, nhl14 ja F1 13 on pelejä missä ongelmaa esiintyy muista peleistä en tiedä


Niin ja toisella headsetillä kyllä toimii ja kuuluu ihan normaalisti keskustelut. Kaikki asetukset/äänenvoimakkuudet niin kuulokkeista kuin ps-valikosta olen koittanut. En vaan ymmärrä mikä on onkelma jos noi on sitten vaan rikki..

niin ja vielä täsmennys tietokoneella pelittää esim skype iha normaalisti pulsella

edit. ny toimii, ratkaisu: ei mitään hajua aikansa vaan renkkas ni rupes toimiin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Osaisiko joku auttaa, kun minulla on pikku ongelma noitten Pulsejen kanssa.

Näytä liitetiedosto 12017

Elikkä molemmin puolin kuulokkeissa tuo muovi haljennut tollain ja sitä pitelee yhdessä joku taipuisa kiinnike tuolla sisällä, mutta koska tuo muovi on katki, eivät kuulokkeet ole sellaiset jämäkät vaan vähän löysät. Kyllähän noita käyttää, mutta eivät ole yhtä hyvät päässä kuin ennen. Tietäisikö joku hyvää tapaa korjata tuo? Pysyisikö esim jollain liimalla kuten epoksilla tai jotain?
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Tuon on pakko olla valmistusvika. Minulla ja yhdellä kaverilla on mennyt myös tuosta kohtaa kuulokkeet rikki.
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Tuon on pakko olla valmistusvika. Minulla ja yhdellä kaverilla on mennyt myös tuosta kohtaa kuulokkeet rikki.

Noo, tuo on itsellä tainnut mennä ihan vain vemputtaess kuulokkeita erilaisissa odotustilanteissa, kuten pelin latausta odotellessa :D Mutta tosiaan, mikä olisi hyvä tapa korjata?
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Pistetään nyt vaikka tähän ketjuun.

Tällä videolla on hyvä testata kuulokkeitaan ja millaisen tilavaikutelman ne antaa, oli kuulokkeet mitkä tahansa ja millä alustalla tahansa.

Itse testasin tavallisilla Stereo-kuulokkeilla. PC:een äänikortista valitsin kolme eri asetusta.

Paras vaikutelma syntyi, kun valitsin lähteeksi kortista 5.1-kanavaisen. Kun nyt kyseessä pelkkä Youtube-video, kortti itse muokkaa äänen "kuusi-kanavaiseksi"

Toiseksi paras vaikutelma syntyi, kun valitsin lähteeksi kaksi-kanavan.

Epätarkin vaikutelma syntyi, kun valitsin kortista virtuaalisen 7.1 kanavan. Suunnat eivät toimineet läheskään yhtä hyvin.

Ei muuta kuin virtuaaliseen parturiin kuulokkeilla, pojjat.


[video=youtube;IUDTlvagjJA]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=IUDTlvagjJA[/video]
 
Vastaus: Headsetit ja kuulokkeet surround 5.1 ja 7.1 -äänillä

Onko täällä muita Astro A40 + MixAmp 2013 omistajia?

En huomaa mitään eroa noiden neljän eri ääniasetuksen välillä. Vai onko mulla vain kuulossa vikaa? MixAmp on optisella pc:ssä kiinni ja uusimmat firmwaret asennettu. Koitin PS4:lla Codia, sama juttu ei mitään eroa äänissä. Luulis nyt jotain eroa olevan Pro ja vaikka Sport asetuksen välillä.

Edit. Kun tarpeeksi kikkailee ja lyö päätä pöytään, niin nyt sain pc:llä toimimaan ääniasetukset :D PS4:lla unohdin vain laittaa audio formatin "bitstream Dolby" kohtaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom