Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

P

Poistettu jäsen 37867

Guest
Ei kyllä mitään muistikuvia Call of Duty-pelien sisällöstä, kun edellinen läpipelattu sarjan osa on vuoden 2007 Modern Warfare ja edellinen kokeiltu osa kyseisen pelin jatko-osa vuodelta 2009.

Sitä enemmän muistan tosin pelanneeni kaveriporukalla America's Army-peliä, joka ei todellakaan jätä mitään arvailun tai tulkinnan varaan. Peli kun on virallinen jenkkiarmeijan peli nimeä myöten ja pelatessa oma tiimi on aina jenkkejä ja vastustaja "opposing force". Helvetin hyvä pelihän se oli pelattavuudeltaan, mutta kieltämättä otti aivoon se naurettavan ylilyöty jenkkipaskameininki siinä. Toisaalta peli ei edes yrittänyt peitellä tarkoitusperiään, eli oma moka kun otti aivoon.

pelle

Well-Known Member
Ei tämä itseä häiritse, mutta en vielä viitsinyt joulu aihettakaan pinnalle nostaa, mutta kyllä se joulu vaan tulee joka vuosi entistä aiemmin sillä mä bongasin tänään jo joulusuklaat kaupan valikoimassa.
Ollaanhan tässä jo syyskuun puolvälissä :D

Thablad

Well-Known Member
Ei tämä itseä häiritse, mutta en vielä viitsinyt joulu aihettakaan pinnalle nostaa, mutta kyllä se joulu vaan tulee joka vuosi entistä aiemmin sillä mä bongasin tänään jo joulusuklaat kaupan valikoimassa.
Ollaanhan tässä jo syyskuun puolvälissä :D
Bongasin myös alkuviikosta ja kaiken lisäksi sorruin jo eilen ensimmäisen lootan ostamaan:eek: Seuraavaa vois odottaa sitten jouluun..

pelle

Well-Known Member
Bongasin myös alkuviikosta ja kaiken lisäksi sorruin jo eilen ensimmäisen lootan ostamaan:eek: Seuraavaa vois odottaa sitten jouluun..

Olisin minäkin ostanut joulukalenterin jos ois ollu tarjolla vaikka ei se jouluun olis kestänyt.
Ainoa suklaarasia josta tykkään on se klassinen pandan konvehtirasia jossa ei ole yhtään huonoa makua. Joo jopa se kaikkien vihaama ananas on hyvä. Noita vaan myydään ympäri vuoden joten sellaisen voi ostaa koska vaan.

SeveriS

Well-Known Member
Olisin minäkin ostanut joulukalenterin jos ois ollu tarjolla vaikka ei se jouluun olis kestänyt.
Ainoa suklaarasia josta tykkään on se klassinen pandan konvehtirasia jossa ei ole yhtään huonoa makua. Joo jopa se kaikkien vihaama ananas on hyvä. Noita vaan myydään ympäri vuoden joten sellaisen voi ostaa koska vaan.

Ananas on paras konvehtikarkki! :D Tänä vuonnahan myydään rasioita, josta saa pelkästään sitä ananaskarkkia.

Peelo

Well-Known Member
Avaatko hieman miksi on täysin turhaa sanoa mielipidefoorumilla, että pilvipelaaminen ei kiinnosta jos se ei pysty tarjoamaan samanlaista kokemusta kuin natiivisti konsolilla pelaisi?
Päinvastoin, mielipiteet ovat täysin sallittuja ja jopa toivottuja. Keinotekoinen vastakkainasettelu on täysin turhaa.

Pahoittelut jos mielipiteeni pahoitti mielesi.

Viimeksi muokattu:

asin

Well-Known Member
En koe tekeväni suurtaa vääryyttä jos pyydän perusteita hatusta heitetyille syytöksille. Ketjukin on kohtuullisen asianmukainen.

Mutta mennään sitten näillä.
En nyt kyllä itsekään ymmärtänyt miten Noobenstein mukamas syötti sanoja kenenkään suuhun. Kertoi vain mielipiteensä pilvipelaamisesta. Eikä se muakaan nappaa. Itse olen niitä "keräilijä"tyyppejä joka katselee pelihyllyä hymyssä suin. Se että jotain on mun kovalevyllä/pilvessä ei vain anna samaa tunnetta mut se tästä, peace

Ylös Bottom