Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Paljostako haluat lyödä vetoa löytyykö yhtään konsolia multa himasta? Lyödään vaikka 1000€:sta vetoa? Sillä saan kätevästi prossun ja näytönohjaimen.

On sulla ihan kohtalainen ajatuksenjuoksu, eli kun en ole ennakkotilannut yhtäkään konsolia, niin ei niitä myös löydy? Lisäksi olen mielestäsi ottanut paljon kantaa asiaan ja sait kaivettua yhden viestin kesäkuulta?

Jos mielipiteeni aiheuttaa sinulle niin suuren mielipahan, niin käytä foorumin ignore-toimintoa.
menkää muualle kinaamaan, ei ketään kiinnosta teidän riidat
 
Ei tässä ihon alle ole vieläkään mennyt, mutta nimityksiä kun nimityksiä edelleen keksit niin eiköhän se kerro kellä on ihon alle mennyt ja kellä ei ;)
Siis minkä nimityksen olen nyt keksinyt?
Ja saisinko nyt vastauksen selvästi: mikä tuossa konsolisoturi-termissä sinua häiritsee? Se että se on mielestäsi loukkaava? Se että mielestäsi kyseisiä käyttäjiä ei ole tällä foorumilla? Se että mielestäsi olen käyttänyt sitä aiheettomasti?
 
Siis minkä nimityksen olen nyt keksinyt?
Ja saisinko nyt vastauksen selvästi: mikä tuossa konsolisoturi-termissä sinua häiritsee? Se että se on mielestäsi loukkaava? Se että mielestäsi kyseisiä käyttäjiä ei ole tällä foorumilla? Se että mielestäsi olen käyttänyt sitä aiheettomasti?

Loukkaava? Ei missään tilanteessa mutta turha ja naurettava.. Sitä se kyllä on ja kun tommosen nyt olet omassa päässäsi saanut luotua niin sinähän sen kanssa saat nyt elää. Jos esim vaikka minuun käyttäisit tommosta nimittelyä niin en minä siittä loukkaannu, sehän on vaan merkki että joku kiinnittää minuun huomiota :D mutta kaiken maailman nimittely on aiheetonta. Täällä on varmana sellaisia ihmisiä jotka välittävät omasta konsolistaan tai mistä lie mutta en minä ainakaan heitä nimittele.
 
Mulla on vain kesämökillä ilmalämpöpumppu, mutta voin kyllä varmasti samaistua pumppusotureihin omien kokemusten perusteella melko hyvin. Kyllä se nostaa tunteet pintaan. Sen pitää esim. olla japanilainen tai olet idiootti.
 
Mulla on vain kesämökillä ilmalämpöpumppu, mutta voin kyllä varmasti samaistua pumppusotureihin omien kokemusten perusteella melko hyvin. Kyllä se nostaa tunteet pintaan. Sen pitää esim. olla japanilainen tai olet idiootti.

Jee mää en oo idiootti! Vitsi vitsi, toshiba premium 25 löytyy meiltä ja hoitanut kaikki tehtävänsä hyvin.? Mikä pumppu sulla löytyy mökiltä?

Edit: toinen paha on vielä se keskustelu että miten niitä käytetään :D "patterit kiinni ja pumppu huutamaan tuhatta ja sataa, sittenkö alkaa tuntumaan että pumppu kirjaimellisesti huutaa niin sitten laitetaan pattereita sieltä täältä päälle :D
 
Loukkaava? Ei missään tilanteessa mutta turha ja naurettava.. Sitä se kyllä on ja kun tommosen nyt olet omassa päässäsi saanut luotua niin sinähän sen kanssa saat nyt elää. Jos esim vaikka minuun käyttäisit tommosta nimittelyä niin en minä siittä loukkaannu, sehän on vaan merkki että joku kiinnittää minuun huomiota :D mutta kaiken maailman nimittely on aiheetonta. Täällä on varmana sellaisia ihmisiä jotka välittävät omasta konsolistaan tai mistä lie mutta en minä ainakaan heitä nimittele.
Kiitos,eli pidät sitä nimittelynä ja täten negatiivisena asiana. Nyt ymmärrän miksi suhtaudut siihen noin. Itse pidän konsolisoturina henkilöä joka puolustaa lempialustaansa joskus jopa faktoista välittämättä, ns sokeaa fanitusta.

Edit: Eli kyse ei ole positiivisesta tai negatiivisesta asiasta, itse pidän sitä sinäänsä neutraalina ilmaistuna.
 
Viimeksi muokattu:
Pidättäydyn vielä sillä maatasolla, että japanilainen pitää olla, merkistä voi tinkiä, mutta kyllä mitsu on parempi varmaan, kun on niin luotettava, pitkä kokemus valmistuksesta jne. Mitsun merkkikin on hienompi. Tulee heti rallipelit mieleen. Ei harmita hurina niin paljoa.
 
Pidättäydyn vielä sillä maatasolla, että japanilainen pitää olla, merkistä voi tinkiä, mutta kyllä mitsu on parempi varmaan, kun on niin luotettava, pitkä kokemus valmistuksesta jne. Mitsun merkkikin on hienompi. Tulee heti rallipelit mieleen. Ei harmita hurina niin paljoa.

Joo meilläkin oli edellinen mitsu, tuli vaan tiensä päähän ja tilalle olisin myös rallipelipumpun halunnut mutta paikallinen asentaja huusi eioota. Se sai sitten esiteltyä toshibaa niin semmonen sitten otettiin eikä kaduta, kun tästä aika jättää niin siinä katotaan kyllä myös millainen on mitsun tarjonta sillä hetkellä.
 
Siitä leikkelemään paperilennokkia, eiku sori, tarkoitin Xbox konsolia.

Ei uskalla edes kokeilla kun katsoo kiukaan luukkua mihin vaihdoin lasin :D varmaan ku hermot menee niin jollakin saatanan keinolla saan tonki näyttämään liesituulettimelta.
 
Ei uskalla edes kokeilla kun katsoo kiukaan luukkua mihin vaihdoin lasin :D varmaan ku hermot menee niin jollakin saatanan keinolla saan tonki näyttämään liesituulettimelta.
Kai sä kuitenkin sait sen uuden luukun siihen vai vieläkö se vanha on siellä saunassa käydessä muistuttamassa, että mitä sitä tuli tehtyä? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kai sä kuitenkin sait sen uuden luukun siihen vai vieläkö se vanha on siellä saunassa käydessä muistuttamassa, että mitä sitä tuli tehtyä? :D

Narvin tehdas on taas pystyssä niin sain uuden luukun tilattua! Soitin asiakaspalveluun ja kysyin että onko kätisyys vaihdettavissa helposti niin kuulemma vaan tanko irti ja vaihtaa :D meinasin sanoa että älä saatana mulle sano noin mutta sain nieltyä sanani :D 80e posteineen oli uus luukku.


Edit: jos saisin sen näyttään tälläiseltä liesituulettimelta niin pitääkö olla huolissaan?

liesituuletin-faber-cubia-gloss-plus-wh-60-valkoinen-1.jpg

Mentiin pitkälle ohi aiheen mutta meidän huumori on onneksi tervettä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kuten sanoin, lopeta sanojeni vääristäminen. Edelleenkään en ole väittänyt etteikö Microsoftilla olisi suosittuja pelejä, pleikalla niitä vain on mielestäni enemmän tarjolla julkaisuun ja seuraavalle vuodelle. Forzankin mainitsin eilen vai toissa päivänä nimenomaan tässä ketjussa olevan urheilupelien aatelia.
Missä kohtaa olen vääristellyt sanojasi? Jos esität tuollaisen syytöksen niin haluaisin vähän lihaa luiden päälle. Tai anteeksipyynnön.

E: Ja sama panettelu jatkuu. Jessus mitä menoa.

Juuri tuolla viestilläni viittasin siihen pelattavaan launchissa tai pian sen jälkeen. Huomioi sana "tulossa". Joko voidaan lopettaa minun puheideni vääristäminen?
Miten tuo tulossa muuttaa mitään argumenttejani? Mitä puheita olen vääristellyt?

Oikea vastaus; en mitään. En oikein pysty arvostamaan käytöstäsi heitellä minua ympäripyöreilla valheilla. Mutta meitä on moneen junaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ms teki kyllä kovat temput. Nyt leikkarilla saa pelata spidermaniä ja r&c:tä hamaan tappiin asti. Muut sitten xboxilla. Ihan oikeasti, MS osti pleken hengiltä. Epic win.

Muuten olen sitä mieltä että FO76 on kamalinta kuraa lähes ikinä.
Ehkä vain kuvittelen, mutta viestihistoriasi perusteella voisin kuvitella, että jotain on jäänyt hampaankoloon pleikkarista. :D
 
Pata kattilaa soimaa... :D
Vaikka suosinkin tätä nykyä pleikkaria, ei viestini silti ikinä alennu yhtä lapselliselle tasolle mitä yllä oleva setti on vaan pyrin pitämään homman asiallisena ja myös perustelemaan kantani aina jos minulla on jotain kritisoitavaa Xboxista. Tietenkin ottaen huomioon tämän paikan aika vahvan Xbox-edustuksen, sitä kritiikkiä ei monesti katsota hyvällä, sen olen kyllä huomannut.

Minä olen monta kertaa pystynyt antamaan posia Xboxille vaikken sen ekosysteemissä vaikutakaan kuin pari kertaa vuodessa Game Passia tilaamaalla. Herra XYU:lta tämä ei tunnu onnistuvan vaan viestit on jatkuvaa pleikkarin lyttäämistä sen minkä PC-master race-setiltään ennättää. Siinä mielessä ihmeellinen kommentti sinulta, joskin meidän pienen historian huomioon ottaen, ihan odotettu.
 
Vaikka suosinkin tätä nykyä pleikkaria, ei viestini silti ikinä alennu yhtä lapselliselle tasolle mitä yllä oleva setti on vaan pyrin pitämään homman asiallisena ja myös perustelemaan kantani aina jos minulla on jotain kritisoitavaa Xboxista. Tietenkin ottaen huomioon tämän paikan aika vahvan Xbox-edustuksen, sitä kritiikkiä ei monesti katsota hyvällä, sen olen kyllä huomannut.

Minä olen monta kertaa pystynyt antamaan posia Xboxille vaikken sen ekosysteemissä vaikutakaan kuin pari kertaa vuodessa Game Passia tilaamaalla. Herra XYU:lta tämä ei tunnu onnistuvan vaan viestit on jatkuvaa pleikkarin lyttäämistä sen minkä PC-master race-setiltään ennättää. Siinä mielessä ihmeellinen kommentti sinulta, joskin meidän pienen historian huomioon ottaen, ihan odotettu.

Olen kyllä huomannut, että pyrit olemaan tasapuolinen alustojen suhteen, mutta kyllä välillä sinäkin lähdet laukalle, kuten minäkin ja muut. Kukapa nyt ei lähtisi, sillä vaikka täällä usein kuuleekin: "kaikki konsolit ovat yhtä tärkeitä" niin kyllä jokaisella on se suosikki, jota puolestaa syteen ja saveen. :D Mielummin yrittää olla tasapuolinen kuin kokonaan dissaa toisen alustan. Sen olen huomannut, että kritiikkiä ei hyväksytä oikeastaan minkään alustan kohdalla, sai kritiikkiä sitten Nintendo, Microsoft taikka Sony. Minulle on loppuen lopuksi ihan sama, että kuka pelaa milläkin, mutta itse olen vahvasti Xbox-miehiä ja sen varmaan näkee ja kuulee...
 
Ehkä vain kuvittelen, mutta viestihistoriasi perusteella voisin kuvitella, että jotain on jäänyt hampaankoloon pleikkarista. :D

Siis, että häh? Miten tuo väite liittyy MS-Bethesda -kauppaan? Ehkä miljardikaupat selittyvät mun Sony-ketutuksella, niinhän sen täytyy olla! Olen kyllä ilmeisen tärkeä ihminen!

Ja sovitaanko tässä, että saat kommentoida mun Sony-suhdetta vasta sitten kun sulla on takana sama vuosimäärä Sonyn kanssa. Eli suunnilleen 2035. Siihen asti, tyst.
 
Viimeksi muokattu:
Niin no Microsofihan on kovasti rummuttanut PR-puheissaan kuinka tahtoisivat olla tälläisten yksinoikeusdiilien yläpuolella ja tuoda pelit jokaisen saataville.
Sulla on selvästi nämä lausunnot paremmin muistissa kuin mulla. Ei olisi mitään linkkiä heittää?

Kyllähän MS toki on paljon puhunut, että kaikki päästettäisiin leikkimään (" inclusivity").
 
Sulla on selvästi nämä lausunnot paremmin muistissa kuin mulla. Ei olisi mitään linkkiä heittää?

Kyllähän MS toki on paljon puhunut, että kaikki päästettäisiin leikkimään (" inclusivity").
Kaikki pelaa, mutta kyllähän Xbox + PC + Android laitteet -kombolla jo käytännössä katetaan niin iso osa pelaajista, että voidaan sanoa, että kaikki pelaa.
 
Ylös Bottom