Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Mikäli huomioisitte viestin jota lainasin ja johon vastasin, niin ei tarvitsisi itsestäänselvyyksiä kirjoitella. Otin siis kantaa siihen kun Lebe80 väitti että laki kieltäisi yksityisviestin jakamisen. Sitä se ei tietääkseni tee ja jos tekee, niin haluaisin linkin siihen pykälään tai kohtaan jossa näin sanotaan. On ihan ok vedota foorumin sääntöihin tai "hyviin käytöstapoihin" mutta ihan turha väittää laista jotain mikä ei pidä paikkaansa.

Lisäksi minusta on täysin ok esimerkiksi jakaa niitä dickpicejä mitä naiset (ja miksei miehetkin) saa vaikka nekin tulevat yksityisviesteinä. En todellakaan ala suojelemaan jotain ääliöitä sen vuoksi että laittavat älynväläyksensä yksityisviesteillä ja pitäisi itse pitää "hyvät käytöstavat". Niin metsä vastaa jne.

Toimin siis ainakin itse tilannekohtaisesti. Tämän keskustelun aikaansaama tilannekin olisi sellainen, että varmasti olisin lainannut yksityisviestiä jos keskustelu kerran tuodaan myös julkiselle puolelle tai se on sieltä alunperinkin lähtenyt ja vain jatkunut yksityisenä.

Huomautan vielä, että tähän mennessä ei ole tarvinnut lainata tai levitellä saamiani yksityisviestejä mutta lain tietäen tulen sen tekemään jos siihen koen tarvetta. Kehoitan yhä muitakin tarpeen tullen niin tekemään ellei "hyvät käytöstavat" tai vaikkapa foorumin säännöt sitä erikseen kiellä (mikä on yhä epäselvää). En muutenkaan alkaisi keskustelemaan jostain asiasta yksityisviesteillä jos se sama keskustelu alkaa foorumin puolella.

Erikseen on totta kai ns. oikeasti yksityiset asiat mutta en sellaiseksi mitenkään voi laskea keskustelua, joka vain jatkaa jo julkisesti alkanutta sellaista.

Tuntuu myös pelkurimaiselta piiloutua muulta yleisöltä yksityisviestien taakse. Tulee mieleen että niissä viesteissä sitten lienee jotain, joka mieluusti ei saa näkyä julkisesti. Mikä on outoa jos asia koskee yhä sitä samaa keskustelua yleiseltä puolelta.

Joku muiden "suojeleminen tylsistymiseltä" on typerä selitys jos aihe on jatkunut kolme tai neljä sivua. Eikä kukaan pakota keskusteluita seuraamaan, joten ketään suojeltavaa ei edes pitäisi olla olemassa.

PS. Boldasin tästä pari kohtaa kun tuntuu että moni lukee aika valikoiden näitä viestejä ja jää jopa ne tärkeimmät asiat huomioimatta.

Jotenkin luulisi nimestä yksityisviesti sen jo bongaavan. Mutta nähtävästi asian voi nähdä toisin, hyvä varoitus itselle tulevaisuuteen jos joskus miettii jotain henkilökohtaista jakavan toisen käyttäjän kanssa.
Yhtä lailla termistä "kirjesalaisuus" voisi ajatella asian olevan salaisuus mutta niimpä sen vain saa vastaanottaja vapaasti jakaa.

Mitä varoitukseesi tulee: suurin osa yksityisviesteistä varmasti on juuri sitä mitä olettaakin, eli yksityisenä pidättäviäkin, joille ei koe mitään tarvetta jakaa. Annoin kuitenkin parikin esimerkkiä milloin yksityisviesti on minusta ihan ok siirtää myös julkiselle puolelle. Oletko näistäkin eri mieltä?

Missään kohtaa en ole väittänyt, sanonut tai kehoittanut jakamaan jokaista yksityisviestiä minkä saa. Periaate on, että yksityisviesti on yksityinen, ellei sille ole jotain perustetta jakaa. Luultavasti juuri tästä syystä kirjesalaisuudenkin piirissä olevan viestin saa julkaista eikä lakia ole tehty niin, että salaisuus pysyy salaisuutena. Uskon että enemmän siellä lakia säädettäessä on tätä mietitty kuin nyt tässä foorumilla ja sen mitä itse tätä pohdin, niin käy järkeen että pitää olla mahdollisuus tarvittaessa niitä "kirjesalaisuuksiakin" julkaista.

Erikseen sitten salassapitovelvollisuuden tai vaikkapa tekijänoikeuden piiriin menevät jutut, joissa on omat julkaisuehtonsa mutta näitä varmaan harvemmin vaikkapa tällä foorumilla liikkuu.
 
Viimeksi muokattu:
Kun täällä nyt alkoi tällainen lakikeskustelu, niin vaikka kirjesalaisuus ei sinällään suojaa lain mukaan yksityisviestien vuotamista, kun vuotaja on viestin saaja tai vastaanottaja, siihen saattaa joissakin tapauksissa liittyä erimerkiksi yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen https://fi.wikipedia.org/wiki/Yksityiselämää_loukkaava_tiedon_levittäminen .

Nyrkkisääntönä voidaan pitää, ettei mitään nettiin kirjoitettua voi pitää luottamuksellisena, koska kaikki mahdollinen voi eri tavoin vuotaa suuremman yleisön tai muiden ulkopuolisten tietoon. Silti tietyissä tapauksissa yksityiseksi koetun viestinnän levittäminen on yksiselitteisesti lain vastaista. Yleisesti pidän yksityisen viestinnän levittämistä moraalisesti kyseenalaisena enkä itse pidä sellaista hyväksyttävänä toimintamallina, mutta olen huomannut, että on paljon ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tai välitä siitä, että yksityiset viestit on tarkoitettu luottamuksellisiksi. Itse en sen vuoksi viesti juurikaan yksityisesti ja silloin kun viestin, huolehdin siitä, että en kerro sellaisia asioita, joita en olisi valmis julkistamaan kaikille. Jotkut lähimpien ystävien väliset keskustelut ovat eri juttu, mutta olen niissäkin hieman varautunut, koska viestintäalustat ovat epäluotettavia ja yksityiskeskusteluja voidaan myös tarkkailla.
 
Mikäli huomioisitte viestin jota lainasin ja johon vastasin, niin ei tarvitsisi itsestäänselvyyksiä kirjoitella. Otin siis kantaa siihen kun Lebe80 väitti että laki kieltäisi yksityisviestin jakamisen. Sitä se ei tietääkseni tee ja jos tekee, niin haluaisin linkin siihen pykälään tai kohtaan jossa näin sanotaan. On ihan ok vedota foorumin sääntöihin tai "hyviin käytöstapoihin" mutta ihan turha väittää laista jotain mikä ei pidä paikkaansa.

Lisäksi minusta on täysin ok esimerkiksi jakaa niitä dickpicejä mitä naiset (ja miksei miehetkin) saa vaikka nekin tulevat yksityisviesteinä. En todellakaan ala suojelemaan jotain ääliöitä sen vuoksi että laittavat älynväläyksensä yksityisviesteillä ja pitäisi itse pitää "hyvät käytöstavat". Niin metsä vastaa jne.

Toimin siis ainakin itse tilannekohtaisesti. Tämän keskustelun aikaansaama tilannekin olisi sellainen, että varmasti olisin lainannut yksityisviestiä jos keskustelu kerran tuodaan myös julkiselle puolelle tai se on sieltä alunperinkin lähtenyt ja vain jatkunut yksityisenä.

Huomautan vielä, että tähän mennessä ei ole tarvinnut lainata tai levitellä saamiani yksityisviestejä mutta lain tietäen tulen sen tekemään jos siihen koen tarvetta. Kehoitan yhä muitakin tarpeen tullen niin tekemään ellei "hyvät käytöstavat" tai vaikkapa foorumin säännöt sitä erikseen kiellä (mikä on yhä epäselvää). En muutenkaan alkaisi keskustelemaan jostain asiasta yksityisviesteillä jos se sama keskustelu alkaa foorumin puolella.

Erikseen on totta kai ns. oikeasti yksityiset asiat mutta en sellaiseksi mitenkään voi laskea keskustelua, joka vain jatkaa jo julkisesti alkanutta sellaista.

Tuntuu myös pelkurimaiselta piiloutua muulta yleisöltä yksityisviestien taakse. Tulee mieleen että niissä viesteissä sitten lienee jotain, joka mieluusti ei saa näkyä julkisesti. Mikä on outoa jos asia koskee yhä sitä samaa keskustelua yleiseltä puolelta.

Joku muiden "suojeleminen tylsistymiseltä" on typerä selitys jos aihe on jatkunut kolme tai neljä sivua. Eikä kukaan pakota keskusteluita seuraamaan, joten ketään suojeltavaa ei edes pitäisi olla olemassa.

PS. Boldasin tästä pari kohtaa kun tuntuu että moni lukee aika valikoiden näitä viestejä ja jää jopa ne tärkeimmät asiat huomioimatta.

Yhtä lailla termistä "kirjesalaisuus" voisi ajatella asian olevan salaisuus mutta niimpä sen vain saa vastaanottaja vapaasti jakaa.

Mitä varoitukseesi tulee: suurin osa yksityisviesteistä varmasti on juuri sitä mitä olettaakin, eli yksityisenä pidättäviäkin, joille ei koe mitään tarvetta jakaa. Annoin kuitenkin parikin esimerkkiä milloin yksityisviesti on minusta ihan ok siirtää myös julkiselle puolelle. Oletko näistäkin eri mieltä?

Missään kohtaa en ole väittänyt, sanonut tai kehoittanut jakamaan jokaista yksityisviestiä minkä saa. Periaate on, että yksityisviesti on yksityinen, ellei sille ole jotain perustetta jakaa. Luultavasti juuri tästä syystä kirjesalaisuudenkin piirissä olevan viestin saa julkaista eikä lakia ole tehty niin, että salaisuus pysyy salaisuutena. Uskon että enemmän siellä lakia säädettäessä on tätä mietitty kuin nyt tässä foorumilla ja sen mitä itse tätä pohdin, niin käy järkeen että pitää olla mahdollisuus tarvittaessa niitä "kirjesalaisuuksiakin" julkaista.

Erikseen sitten salassapitovelvollisuuden tai vaikkapa tekijänoikeuden piiriin menevät jutut, joissa on omat julkaisuehtonsa mutta näitä varmaan harvemmin vaikkapa tällä foorumilla liikkuu.

Onko vain dickpiccien julkaiseminen mielestäsi ok vai onko myös ok työntää verkkoon naisilta saatuja intiimejä kuvia, jos musta siltä tuntuu? Vai pitääkö sen tuntua susta siltä? Ja onko sulla joku sähköpostiosoite mistä kaikki aina voisi kysellä näiden sun erehtymättömien tilannearvioiden perään?
 
Onko vain dickpiccien julkaiseminen mielestäsi ok vai onko myös ok työntää verkkoon naisilta saatuja intiimejä kuvia, jos musta siltä tuntuu? Vai pitääkö sen tuntua susta siltä? Ja onko sulla joku sähköpostiosoite mistä kaikki aina voisi kysellä näiden sun erehtymättömien tilannearvioiden perään?
Mietitkö yhtään mitään ennen viestin kirjoittamista? On vähän eri asia nämä dickpicit ja naisten intiimikuvat. Ne on hieman erilaisissa tarkoituksissa lähetetty.

Mikäli et oikeasti ymmärtänyt, niin tässäpä olisi jonkinlaista rautalankaa:
Dickpicit on periaatteessa netin versio itsensäpaljastelusta, joten se on erittäin sopimatonta hommaa. Minusta ihan ok että laitetaan tällaisia lähettelevien tyyppien kuvat julki että "tämmöisiä se Raimo-Antero lähettelee yksityisviesteinä naisille". Tätä hommaa siis tehdään nimenomaan itsensäpaljastelun tapaan täysin tuntemattomille naisille.

"Naisilta saadut intiimit kuvat" on sitten yleensä kuvia, jotka nimenomaan on tarkoitettu vain ja yksinomaan tutulle kuvan vastaanottajalle, joita vastaanottaja sitten jakeleekin kavereilleen että "katsopa minkälaisen kuvan se Pirkko-Liisa laittoi, eikö ole makea".

Kyllä se itsensäpaljastaja Raimo-Anterokin varmaan sen munankuvansa haluaisi vain ja ainoastaan sille yhdelle naiselle nähtäväksi mutta jos jäät tästä vänkäämään, niin en tiedä miten tätä eroa voisi enää sillä tavalla selittää että sinäkin sen hoksaisit.

Mieskin voi tietty lähettää sen intiimimunansa tutulle naiselle niin, että sitä odotetaan tai se ei mene suoraan mihinkään itsensäpaljasteluun rinnastettavaan toimintaan mutta se onkin taas eri tilanne. Ihan tästä tulee se käyttämäni "tilannekohtaisesti", jossa joutuu vähän omaa päätään käyttämään.

Lisäksi myös vahingon mahdollisuus on aina olemassa (menee kuva väärälle tyypille) mutta senhän jokainen nimenomaan voi selvittää tilannekohtaisesti.

Turhauttaa ylipäänsä vääntää rautalankaa päivänselvästä asiasta. Vähän valoja päälle nyt näiden "vertausten" kanssa.

Kyse ei myöskään ollut mistään "tuntemisesta" vaan harkinnasta ja tilanteenmukaisuudesta. Jos ei oma järki riitä siihen, että osaa päättää milloin täytyy yksityishommat pitää yksityisenä ja milloin niitä voi harkita julkaisevansa, niin ehkä hommaan tosiaan tarvitsee jonkinlaisen neuvojan. Minä en siihen ala, sillä ei varmasti aika riittäisi kun ei edes dickpicien ja intiimikuvien eroa ymmärrä.

Vielä pari huomion arvoista lainausta viestistäni, jota Veeksi lainasi niitä ilmeisesti lukematta:

1. "PS. Boldasin tästä pari kohtaa kun tuntuu että moni lukee aika valikoiden näitä viestejä ja jää jopa ne tärkeimmät asiat huomioimatta."
2. "Toimin siis ainakin itse tilannekohtaisesti."


Olin näköjään vielä enemmän oikeassa kuin luulin tuossa ettei porukka edes lue mihin vastaa. Kaikki vastaukset Veeksin mieltä askarruttaviin asioihin löytyi jo hänen itsensä lainaamasta viestistä.
 
Viimeksi muokattu:
En ees jaksa lukea, mitä paskoo oot kirjottanut noin pitkälti. Perus kaksillarattailla mentaliteettiahan sieltä tuli. Mutta annan vinkin, että kannattaa pitää yksityisasiat yksityisasioina ja poliisiasiat poliisiasioina, niin pärjää elämässä paremmin.

Edit: Ja selvennetään nyt vielä, kun ihan kaikki ei oo kovin teräviä. Niin se dickpicci on poliisiasia, jos siltä saajasta tuntuu.
 
En ees jaksa lukea, mitä paskoo oot kirjottanut noin pitkälti. Mutta annan vinkin, että kannattaa pitää yksityisasiat yksityisasioina ja poliisiasiat poliisiasioina, niin pärjää elämässä paremmin.
Vai niin. Ensin toinen kehuu olkiukkoilijaksi ja nyt toinen "ei jaksa lukea". Molempien kohdalla tilanne se, että loppui omat argumentit ja/tai huomattiin että ehkä oltiinkin väärässä ja/tai kirjoiteltiin vähän mitä sattuu puutaheinää.

Boldaukset pitkään tekstiini tein juuri sinunlaisiasi huutelijoita ajatellen, jotka eivät edes lue viestejä mutta silti kokevat outoa tarvetta huudella väliin. Omaa viestiäänkään ei sen vertaa mietitä, että onko siinä päätä tai häntää, ja sitten luikitaan häntä koipien välissä pois ties millä tekosyyllä.

Vinkkisikin on täysi huti. Missään kohtaa tekstiäni ei käy ilmi että en "neuvoasi" jo noudattaisi. Yksityisasiat pysyvätkin yksityisinä myös yksityisviestien puolella mutta sinne kuulumattomat sitten tapauskohtaisesti eivät. Poliisiasioihin ei ole taas tarvinnut edes mennä, sillä kuten jo useasti todettu ja ilmeisesti faktaksi osoitettu (koska kukaan ei ainakaan ole asiaa pystynyt toiseksi todistamaan) on, että kirjesalaisuus sallii osapuolten jakaa saamansa materiaali. Tätäkään et toki voi tietää, koska et jaksa lukea sitä sieltä.

Tosin turha tätä kai on kirjoittaa, ethän sinä jaksa lukea vaikka itse saat vielä pahempaa "paskoo" aikaiseksi selvästi vähemmillä kirjaimilla. Bonusvinkkinä vaikka se, että elämässä pärjännee myös paremmin jos sivistää joskus itseään lukemalla muutakin kuin tekstiviestin mittaisia juttuja.

@Lebe80 Sinulta toivoisin sitä linkkiä siihen "hyvinkin selvään lakiin" asiasta.
 
Viimeksi muokattu:
Itsekin kyllä petyin suuresti kun tässä pyrittiin luomaan jotain uutta millä ohjata pelaajaa ympäristössä säilyttäen kumminkin jonkinlaisen tasapainon realistisen kuvauksen ja sen faktan kanssa että tämä on videopeli.

Mieluumminhan tämmöisessä pelissä katselisi niitä AC:n ja muiden open world pelien värikkäitä huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä liimattuna ruudulle.

/s
Itse taas petyn aina suuresti, kun oman asiallisesti esitetyn mielipiteen seurauksena joku ottaa jostain syystä nokkiinsa ja alkaa sitten käyttämään surkeaa sarkasmia (todellakin taitolaji, kuten taas kerran nähtiin) ivaamaan toisen mielipidettä. Aika alakoululaista touhua. Tosin en sinulta oikeastaan muuta odottanutkaan...
 
Itse taas petyn aina suuresti, kun oman asiallisesti esitetyn mielipiteen seurauksena joku ottaa jostain syystä nokkiinsa ja alkaa sitten käyttämään surkeaa sarkasmia (todellakin taitolaji, kuten taas kerran nähtiin) ivaamaan toisen mielipidettä. Aika alakoululaista touhua. Tosin en sinulta oikeastaan muuta odottanutkaan...

Älä ota itseesi. Täällä on näillä tietyillä käyttäjillä tarpeen vittuilla aina säännöllisesti, ilman sen kummempia argumentteja. Ei ole valitettavasti eka kerta eikä todennäköisesti myöskään viimeinen. Mukavaa perjantaita!

Eli siis valitat, koska et pärjää? Vaikuttaa ainakin siltä.

Mikä pointti tällaisella ala-aste-tasoisella nälvimisellä on? Vaikka tää peli on varmasti sulle hyvin rakas, niin mitäs jos antaisit muiden jakaa mielipiteitään ja lopettaisit tollasen turhanpäiväisen sössöttämisen?
 
Itse taas petyn aina suuresti, kun oman asiallisesti esitetyn mielipiteen seurauksena joku ottaa jostain syystä nokkiinsa ja alkaa sitten käyttämään surkeaa sarkasmia (todellakin taitolaji, kuten taas kerran nähtiin) ivaamaan toisen mielipidettä. Aika alakoululaista touhua. Tosin en sinulta oikeastaan muuta odottanutkaan...
Olet vain ensimmäinen jonka olen oikeasti lukenut valittavan tuosta tuulesta. Paljon on kritiikkiä tullut liiasta AC:ta muistuttavasta tyylistä tai geneerisen tuntuisesta gameplaysta. Mutta että liikaa tuulee pelissä herran makuun? Oikeasti?

Näitä samoja väkisin väännetyltä tuntuvia massasta eroavia mielipiteitä on saanut lukea sinulta aikaisemminkin, niin täällä kuin eräällä jääkiekkopalstalla (ei siitä sen enempää), että tuntuu välillä herran oikein tahallaan keksivän näitä jotta saadaan puhetta aikaiseksi. :D
 
Olet vain ensimmäinen jonka olen oikeasti lukenut valittavan tuosta tuulesta. Paljon on kritiikkiä tullut liiasta AC:ta muistuttavasta tyylistä tai geneerisen tuntuisesta gameplaysta. Mutta että liikaa tuulee pelissä herran makuun? Oikeasti?

Näitä samoja väkisin väännetyltä tuntuvia massasta eroavia mielipiteitä on saanut lukea sinulta aikaisemminkin, niin täällä kuin eräällä jääkiekkopalstalla (ei siitä sen enempää), että tuntuu välillä herran oikein tahallaan keksivän näitä jotta saadaan puhetta aikaiseksi. :D
Mielipiteeni vain poikkeavat todella usein massan mielipiteistä, koska olen individualisti enkä muodosta mielipiteitäni massan tai muiden tykkäämisten perusteella. Jos olen eri mieltä jostain asiasta mitä massa vouhottaa, niin toki tuon eri näkemyksen juuri siksi esiin, ettei sitä massapropagandaa levitettäisi ainakaan ilman asiaan liittyvää eri näkökulmien välistä keskustelua. Ilmiselvästi et ymmärrä tätä ajattelutapaa. Ei se silti tarkoita, että sinun pitäisi ivata tai halveksia sitä.
 
Mielipiteeni vain poikkeavat todella usein massan mielipiteistä, koska olen individualisti enkä muodosta mielipiteitäni massan tai muiden tykkäämisten perusteella. Jos olen eri mieltä jostain asiasta mitä massa vouhottaa, niin toki tuon eri näkemyksen juuri siksi esiin, ettei sitä massapropagandaa levitettäisi ainakaan ilman asiaan liittyvää eri näkökulmien välistä keskustelua. Ilmiselvästi et ymmärrä tätä ajattelutapaa. Ei se silti tarkoita, että sinun pitäisi ivata tai halveksia sitä.
Pahoittelut nyt jos meni ilkeän ivan ja surkean lapsellisen sarkasmin puolelle viestittelyni. Onneksi sait tilaisuutesi ampua yhtä kovilla panoksilla takaisin. Porsaita oomme äidin kaikki.

Tosiaan massasta eroavilla mielipiteillä ei ole mitään väliä kunhan niitä ei tuo liian kärkkäästi esiin ja yritä tuputtaa muiden kurkusta alas niitä. Pitää tajuta milloin oma mielipide eroaa massasta ja olla tarkka kuinka se tuoda esille. En nyt puhu, että tässä ketjussa olisit näin toiminut mutta ei siitä kauaa ole kun TLOU2-ketjussa asiasta väänsimme.

Jälkikäteen katseltuna viestisi tähän ketjuun ei ehkä niin kärkäs ollut, että olisi sarkasmiin asti oikeuttanut mutta nyt vain itselläni painoi liikaa historiasi näissä asioissa.

Sen verran nyt sanotaan tuosta tuulesta, että se tuntui olevan paljon voimakkaampaa korkeilla vuorilla ja avonaisilla niityillä mitä se tietyissä kohti oli trailerissa. Eli selvästi tuo tuuleminen ei jatkuvasti ole läsnä. Mutta mielestäni tuo on erinomainen tapa viestiä pelaajalle mihin mennä säilyttäen tietyn maanläheisyyden pelissä.
 
Älä ota itseesi. Täällä on näillä tietyillä käyttäjillä tarpeen vittuilla aina säännöllisesti, ilman sen kummempia argumentteja. Ei ole valitettavasti eka kerta eikä todennäköisesti myöskään viimeinen. Mukavaa perjantaita!

Tuliko paha mieli, kun pitää vieläkin kaivella ja valittaa tuosta kommentista. Olet kyllä jotain uskomatonta ja et todellakaan hyvällä tavalla.

Edit: Liitä myös valituksesi aihe mihin vastasin, niin muutkin näkisi että valitit asiasta mihin ainoastaan itse voit pelaamisessa vaikuttaa, eli ihan turha mustamaalailla täällä ihmisiä aina ja teet sitä monelle muulekin.
 
Viimeksi muokattu:
Tuliko paha mieli, kun pitää vieläkin kaivella ja valittaa tuosta kommentista. Olet kyllä jotain uskomatonta ja et todellakaan hyvällä tavalla.

Edit: Liitä myös valituksesi aihe mihin vastasin, niin muutkin näkisi että valitit asiasta mihin ainoastaan itse voit pelaamisessa vaikuttaa, eli ihan turha mustamaalailla täällä ihmisiä aina ja teet sitä monelle muulekin.

Liitä kuule itse :D Ei liene sattumaa että juuri sinä tunnut toistuvasti hyppäävän eri ketjuissa esiin aina henkilönä, joka usein keskittyy kommenteissan vaan nälvimään ja olemaan ilkeä, ilman mitään oikeita vasta-argumentteja. Tiedätkö; sellaisia jotka alkaisi vaikka sanoilla: "Itse olen eri mieltä, koska...". Ehei. Toi sun tämän ketjun kommentti ei sisältänyt mitään sellaista eikä myöskään tuo aikaisempi korostamani. Mut ei siinä. Jos sä haluat jatkaa tolla samalla koulukiusaaja-linjalla myös jatkossa, niin ole hyvä vaan :D
 
Liitä kuule itse :D Ei liene sattumaa että juuri sinä tunnut toistuvasti hyppäävän eri ketjuissa esiin aina henkilönä, joka usein keskittyy kommenteissan vaan nälvimään ja olemaan ilkeä, ilman mitään oikeita vasta-argumentteja. Tiedätkö; sellaisia jotka alkaisi vaikka sanoilla: "Itse olen eri mieltä, koska...". Ehei. Toi sun tämän ketjun kommentti ei sisältänyt mitään sellaista eikä myöskään tuo aikaisempi korostamani. Mut ei siinä. Jos sä haluat jatkaa tolla samalla koulukiusaaja-linjalla myös jatkossa, niin ole hyvä vaan :D
Luen täällä pääasiassa kahta ketjua ja ainoastaan niihin kommentoin, mutta sinä siellä aina nillittämässä kuin mikäkin saatanan idiootti, koita nyt päästä yli jo.

Edelleenkin pyysin laittamaan siteerauksiin myös kommenttisi, mutta et uskalla, koska nolaisi sinut täysin, paruit asiasta mihin voit vaan itse vaikuttaa ja sen takia sanoin, että et pärjää ja sinulla meni tunteisiin. Eli laita se tai ole hiljaa, teet samaa kaikille muillekin täällä.
 
Luen täällä pääasiassa kahta ketjua ja ainoastaan niihin kommentoin, mutta sinä siellä aina nillittämässä kuin mikäkin saatanan idiootti, koita nyt päästä yli jo.

Edelleenkin pyysin laittamaan siteerauksiin myös kommenttisi, mutta et uskalla, koska nolaisi sinut täysin, paruit asiasta mihin voit vaan itse vaikuttaa ja sen takia sanoin, että et pärjää ja sinulla meni tunteisiin. Eli laita se tai ole hiljaa, teet samaa kaikille muillekin täällä.

Heh. Sama vähä-älyinen solvaaminen se vaan jatkuu. Ei yllätä. Mä en oo mikään sun palvelijas, enkä siteeraa sun puolesta yhtään mitään. Jos täällä on jotain kommentteja, joista haluat mua siteerata, niin ole hyvä. Tee se, todista pointtisi ja lopeta tästä asiasta uikuttaminen :D Näytä missä mä teen "tätä ihan samaa ihan kaikille", kun kerran tällaista olet havainnut.

Disclaimer: Sä et sanonut tota "et pärjää ja siksi valitat" -kommenttia edes mulle, vaan muistaakseni Gimblelle. Myöskään toi Ghost-ketjun kommentti ei ollut mulle suunnattu. Mua vaan ärsyttää suunnattomasti toi sun ala-astetasoinen kusipäinen epäkunnioitus kaikkia muita kohtaan, joten siksi noihin sun typeriin möläytyksiin tartuin. Usein tuntuu, että Konsolifin on koko internetin viimeisiä keskustelupalstoja, missä ihmiset yleensä erimielisyyksistä huolimatta kykenee sivistyneeseen keskusteluun, mutta sitten täällä on sun kaltainen apina levittämässä tota negatiivista syöpää uudestaan ja uudestaan. Jos sulla ei yleisesti oo muuta sanottavaa kun nälviä jengiä, niin tekisit koko ihmiskunnalle palveluksen ja pitäisit turpasi ummessa.
 
Ylös Bottom