Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Ihan samaan tapaan täältä löytyy diehard-xbox faneja, mutta en näe näistä käyttäjistä ulinaa samaan tapaan. Ei se mielipiteen arvoa muuta yhtään sen kummemmaksi, jos perustelut on kunnossa. Sen sijaan toisen vastauksen dumaaminen ihan puhtaasti aiempien viestien perusteella on lähinnä naurettavaa ja osoittaa lähinnä kirjoittajan kyvyttömyyttä argumentoida itse asiasta. Eipä se FH5 itseäkään saanut näkemäni pohjalta hyppimään riemusta, kun ei ole sarjan aiemmatkaan pelit maistuneet.

"Tuo pelaamatta paskaa" -läppä on nykyisellään hieman kulunut juttu, kun nykyisellään peleistä saa tietoa muutakin kautta kuin niitä itse kokeilemalla. Ei mulla ainakaan riitä aika jokaisen pelin kokeilemiseen, joten katson tällöin peleistä Twitch-streameja ja arvioin sen pohjalta voisiko peli olla kokeilemisen arvoinen. Ei paljoa naposta imuroida nykynetillä peliä tuntikausia vain todetakseen että hukkaan meni sekin lataus.

Miksi jonkun pitäisi ylipäätään harkita Xboxin hankintaa, jos ei koe että saa siitä irti mitään hyötyä? Aivan kuin Xbox olisi itsearvo loistavalle konsolille, vaikka tämä on täysin käyttötarpeesta riippuva asia. Ilmeisesti tämä on foorumin xbox-uskovaisille sitten liikaa kun eivät kaikki tätä evankeliumia jaksaneet toistaakaan?


Sitähän se valitettavasti on kun maailmaa katsotaan laput silmillä, muut mielipiteet asiasta nähdään uhkana.


Osuit naulan kantaan. Väittäisin että vastaanotto olisi ollut täysin sama jos @Fabre#4 olisi ilmoittanut mielipiteensä pelistä pelaamisen pohjalta.
Olet väärässä kaikessa mitä nyt kirjoitit. En jaksa perustella enempää, mutta se on mielipiteeni.
 
Sehän nyt ei ole mitenkään uutta yhdelläkään pelifoorumilla, että kun peli omalle suosikkialustalle julkaistaan niin siihen automaattisesti kiinnittää enemmän huomiota ja posia annetaan helpommin kuin jollekin naapurin alustan pelille. Sama toisinpäin, että sitä automaattisesti suhtautuu hieman välinpitämättömämmin, joskus jopa turhankin kriittisesti, peliin jota ei omalle suosikkialustalle julkaista.

Onhan se varmaankin eräänlainen fakta, että kun pleikkarille tai xboxille julkaistaan joku hyvä yksinoikeuspeli, niin usein ne vähiten hypettyneimmät ihmiset ovat juurikin niitä jotka mieluummin sillä toisella alustalla pelaavat. Tätä käyttäytymistä näkee puolin ja toisin molemmissa leireissä.
 
Olet väärässä kaikessa mitä nyt kirjoitit. En jaksa perustella enempää, mutta se on mielipiteeni.

Olet oikeutettu mielipiteeseesi. Ilman perusteluja sillä ei ole minulle mitään merkitystä.
Sehän nyt ei ole mitenkään uutta yhdelläkään pelifoorumilla, että kun peli omalle suosikkialustalle julkaistaan niin siihen automaattisesti kiinnittää enemmän huomiota ja posia annetaan helpommin kuin jollekin naapurin alustan pelille. Sama toisinpäin, että sitä automaattisesti suhtautuu hieman välinpitämättömämmin, joskus jopa turhankin kriittisesti, peliin jota ei omalle suosikkialustalle julkaista.

Onhan se varmaankin eräänlainen fakta, että kun pleikkarille tai xboxille julkaistaan joku hyvä yksinoikeuspeli, niin usein ne vähiten hypettyneimmät ihmiset ovat juurikin niitä jotka mieluummin sillä toisella alustalla pelaavat. Tätä käyttäytymistä näkee puolin ja toisin molemmissa leireissä.

Tästähän tässä on pohjimmiltaan kyse. Ilmiö näkyy vaan vieläkin voimakkaampana Xboxin puolella kun 90+ pisteen 1st party pelejä on odoteltu jo tovin aikaa, joten kritiikille ollaan selvästi herkempiä kuten ketjusta voi käydä lukemassa. Jospa meno rauhottuisi kunhan saavat pelituotannon laadun tasaisemmaksi mitä nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Olet oikeutettu mielipiteeseesi, ilman perusteluja sillä ei ole minulle mitään merkitystä.
Sinulle ei ole perusteluillakaan mitään merkitystä, vaikka niin väittäisit, joten siksi en mitään perustelekaan. Vastauksellasikaan ei tosin ole minulle mitään merkitystä, joten pattitilanne, sanoisin.
 
Viimeksi muokattu:
Sinulle ei ole perusteluillakaan mitään merkitystä, vaikka niin väittäisit, joten siksi en mitään perustelekaan. Vastuksellasikaan ei tosin ole minulle mitään merkitystä, joten pattitilanne, sanoisin.

Taidat sortua taas sanojen suuhun syöttämiseen, kuomaseni. Vai missä sanoin että perusteluilla ei ole minulle merkitystä?
 
Olet oikeutettu mielipiteeseesi. Ilman perusteluja sillä ei ole minulle mitään merkitystä.


Tästähän tässä on pohjimmiltaan kyse. Ilmiö näkyy vaan vieläkin voimakkaampana Xboxin puolella kun 90+ pisteen 1st party pelejä on odoteltu jo tovin aikaa, joten kritiikille ollaan selvästi herkempiä kuten ketjusta voi käydä lukemassa. Jospa meno rauhottuisi kunhan saavat pelituotannon laadun tasaisemmaksi mitä nyt.
Kun ostan peliä niin en kyllä ainakaan itse katso yhdenkään pelin kohdalla pisteitä ja ihmettelen miksi nämä ovat niin tärkeitä joillekkin
 
Taidat sortua taas sanojen suuhun syöttämiseen, kuomaseni. Vai missä sanoin että perusteluilla ei ole minulle merkitystä?
Ihan pikkuisen ymmärsit lukemasi nyt sitten väärin. Lue uudelleen. Jos et edelleen ymmärrä kirjoittamaani oikein, niin en voi sitten enempää auttaa.
 
Ihan pikkuisen ymmärsit lukemasi nyt sitten väärin. Lue uudelleen. Jos et edelleen ymmärrä kirjoittamaani oikein, niin en voi sitten enempää auttaa.

Eli nyt kiistät esittämäsi väitteen? :D Sori, et saa minusta tanssipartneria semantiikalla pätemisellesi.

Sulla on kova tarve nostaa tiettyjä käyttäjiä tikunnokkaan, mutta et kestä lainkaan toimintamalleihisi kohdistuvaa kritiikkiä. Surkuhupaiseksi tilanteen tekee se, että vaikka toimintasi on suoraan ristiriidassa foorumin sääntöjen kanssa, niin et näe tarpeelliseksi korjata tapojasi.
 
Ja millä tavalla on sitten oltu hyökkääviä kyseistä nimimerkkiä vastaan? Se on tiedossa, että on itse ylipäätään Xboxia vastaan. Sen esiin ottaminen on täysin relevantti fakta. Itse on vielä myöntänyt, ettei voisi edes harkita Xboxin hankkimista. Nämä seikat tekevät sen varsin olennaiseksi, että hänen kirjoittelunsa ja motiivinsa kyseenalaistetaan, kun vieläpä kirjoittaa vähätteleviä kommentteja pelistä, jota ei ole koskaan pelannut ja tulee tuskin koskaan pelaamankaan.
Et siis ymmärrä näinkin ilmiselvää hyökkäystä?

Herra se arvostelee peliä vaikka ei ole sitä itse pelannut.... Voisin vannoa et jos peli olis PS5 niin olisit peliä täällä ylistämässä. Jotenkin nyt PS5 ukon kateutta ilmassa. Muutenkin melkosen turha postaus sulta, kun et ole peliä itse pelannut.
Jos ei pidä xboxista niin mitä sitten? Jos joku ei pidä pleikkarista tai nintendosta niin mitä sitten?
Hän voi toki jatkaa samalla linjalla, ja niin varmaan tekeekin vielä vanhainkodissakin, mutta se ei muuta myöskään sitä miksikään, että hänen näkemyksensä Xbox-konsoleista ja niiden peleistä ovat herkästi ja aiheesta kyseenalaistettavissa.
Huomaatko kuinka itse jatkat tuota toiseen käyttäjään kohdistuvaa herjaamista? Jos joku on erimieltä pelimaussa niin miksi ei perustellen keskustele asiasta eikä käyttäjästä? Jos minäkin alkaisin jokaisen ilmiselvän fanikerholaisen kanssa vääntämään tällä foorumilla niin pitkäksi kävisi päivät.
 
Monen konsolin ihanuuden puolesta toitottavien käytöksessä on vaan sellainen ihmeellisyys, että tiettyyn konsoliin tai sen peleihin kohdistuva arvostelu koetaan automaattisesti hyökkäykseksi ilmeisesti itseään kohden kun keskustelu viedään samantien asiasta käyttäjiin.

En tiedä mistä on kyse, mutta voisitte pitää tämän nimimerkeistä keskustelun täällä ketjussa.
 
Etpä tietenkään, ihan muuten vaan tuntui ilmeisesti pisto sydämessä.

Miksi olisin tuntenut piston sydämessäni, sitäkään en ymmärrä, mutta anna esimerkiksi joku lainaus, niin katsotaan yhdessä.

Yritän vain ohjata sinut tänne takaisin möykkäämään ohi aiheen, ei muuta.

Missä kohtaa ketjun viestissäni puhuin yksittäisistä nimimerkeistä mitään?

Niin siis ohi aiheen nimimerkeistä keskustelun ylipäätään voi hoitaa tässä ketjussa.
 
Miksi olisin tuntenut piston sydämessäni, sitäkään en ymmärrä, mutta anna esimerkiksi joku lainaus, niin katsotaan yhdessä.

Yritän vain ohjata sinut tänne takaisin möykkäämään ohi aiheen, ei muuta.



Niin siis ohi aiheen nimimerkeistä keskustelun ylipäätään voi hoitaa tässä ketjussa.

Kummasti näit kuitenkin tarvetta ulista aiheesta täällä, sen sijaan että keskustelu olisi jatkunut itse ketjussa? Minä kirjoitin ihan samalla tavalla aiheesta kuin sinäkin, sillä erotuksella että sinä onnistuit pahoittamaan tekstistäni mielesi. Tulekin mieleen sanonta koirasta ja kepistä.

En edelleenkään ymmärrä miksi yrität tuoda nimimerkeistä keskustelua alkuperäiseen osana aiheeseen, kun siitä ei ollut kyse.
 
Syndrooman osalta? ;)

Kukas alkoi ulisemaan aiheesta avautumisketjussa? ;) No onhan se jo nähty että asioiden todellisen laidan muistaminen ei ollut ihan vahvinta aluettasi. Minä kommentoin viestiäsi ihan yleisesti tuoden toisenlaista näkemystä asioihin, mutta tämähän ei taas käynyt kun siinähän olisi mennyt taas hyvä narratiivi piloille.

Mutta joo, en itse jaksa viihdeteollisuuteen suhtautua sillä asenteella, että henkilökohtaisuuksiin menisin, siksi ihmettelin olitko jossain nähnyt näin käyneen. Lainausta et löytänyt, niin varmaan sekoitit johonkin toiseen.

Hassua kuinka todellisuus ei vastaa kuvitelmiasi asiasta. Kovin näkyy menevän tunteisiin vaikka toisin väität.


Itselläni on mennyt enemmän tunteja pelaamiseen kuin pitkään aikaan ja tämä siis jo heti näin sukupolven alkuun, joten ei tämä kyllä kaikkiin tietenkään päde, mutta selvästi joillain on aikaa kyllä muuhun kuin pelaamiseen...

Pitäisikö oikeasti vähän ottaa taukoa foorumilta? Ei ihan terveeltä vaikuta tämä käytös.

Juuri tämä on näin 80-luvulla konsolipelaamisen aloittaneelle, ihan kaikkien nykyisten valmistajien alustoilla satoja ja taas satoja tunteja pelanneelle todella raskasta tavaraa. Tässäkin sukupolvessa tullee hankittua muitakin alustoja, kunhan vaan sitä itselleen kiinnostavaa tavaraa alkaa ilmestymään. Muutenkin keski-ikästyvälle setämiehelle nämä viihde-elektroniikan sokeaan fanittamiseen liittyvät hommat kuuluu sinne lapsuuteen - eikä edes omaan. Ja positiivinen fanitushan on aivan ok, lähinnä tämä aggressiivinen kuolat näppäimistöllä jankutus pitäisi saada loppumaan, niin foorumi pysyisi varmasti parempana paikkana kaikille.

Kyllä tässä osaa jo ihan omasta kokemuksesta kertoa, että miksi jostain pitää ja Game Pass nyt vaan on omaan makuun erinomainen palvelu, eikä siihen mikään tyhjänpäiväinen fanipoika-jankutus auta.

Pahoitteluja sulta onkin turha odottaa, kun ensin pitäisi pystyä myöntämään omat puutteet käytöksessä. Olemmekin jo jumissa ensimmäisessä kohdassa muutoksen osalta. Mulle riitti tämä tyhjänpäiväinen jauhaminen asiasta, kiitos.
 
Mulla on monesti meinnu sauhuta päässä jos sanon vaikka jostain pelistä yhelle nettifrendille niin saattaa sanoa että paskaa tmv.

Ei kai siinä muuten mut kokeilematta paskaa tai sitten hän on kattonut youtube videot ja on tietävinänsä kaiken. Eihän se ikinä sama asia ole.
Esimerkiksi kaikki konsolipelit on automaattisesti paskaa, vaikka kyseinen äijä pelaa niin vanhalla nuhapumpulla ettei mitään rajaa :D

Tosin ei muakaan kiinnosta halot ja forzat, resistancekin oli aivan paska. Mut sentään olen pelannut / kokeillut.

Ei jotenki vuosiin ole autopelejä jaksanut, joku burnout 3 tai motorstorm saisi ehkä vähäsen innostumaan. Ainiin sekä Flatout.

Oli yks huikea ps2 peli kans minkä nimeä en muista, tulen päivittämään heti kun raksuttaa taas. EDIT: Se oli Mashed Fully Loaded. Oli mul joskus se xbox:lle kans mut ei oo enää kummallekaan konsolille.

Hyvä peli kyl, tiedättekö tollasta? Siinä meni kaveri suhteet kyllä koetukselle.
 
Viimeksi muokattu:
Niin siis sitähän minä tarkoitin, että täällä voit tätä keskustelua keskustelijoista harrastaa ja purkaa pahaa oloa.

Toin sinut tänne, tänne sinun jutut valitettavan usein kuuluu.

En nyt tiedä miksi minulle edelleen aiheesta kirjoittelet, kun en harrasta yksittäisistä keskustelijoista keskustelua. Voit samalla projisoida pahaa oloasi jotakuta muuta kohden, kiitos.

Suosittelisin pitämään huolen lähinnä omasta kirjoittelustasi jatkoa ajatellen. Osaan kyllä huolehtia että viestit menevät oikeaan ketjuun ilman sinun päällepäsmäröintiäsi.
 
Vaikka ei tosiaan tämän ketjun aiheeseen kuulu, niin on aika epäreilua nostaa tosiaan noita tyhmimpiä juttuja netin syövereistä varsinkaan kun tällä foorumilla ei kukaan muistaakseni Sonyn PC-porttauksia ole paheksunut. Noita mussutuksia monet tekevät eri aiheista jo ihan rahan toivossa, kun niillä saa huomiota ja näkyvyyttä somessa. Turhaa antaa niille mitään ylimääräistä huomiota.
Pistetäämpä tähän ketjuun, niin ei mene boksin ketju ihan offiksi. :)

Täälähän arit73 oli aika pahalla päällä, kun sony noita pelejään antaa pc:lle valua. Mutta taisi tosin olla ainoa kuka siitä täälä kiukutteli.
 
Toivotaan että ei menisi edes joulukuun puolelle. Mietin kyllä että olisin jatkanut tätä jossain eri ketjussa mutta ehkä joku kiva mode voi nuo sinne siirtää.
Äijä on kyllä sen verran perusteellisesti ja asiallisesti koittanu selittää asiaa kun vaan mahdollista että ei voi muuta kuin ihailla kärsivällisyyttäsi... Loppuahan sillä ei tule olemaan, mutta kiitos hyväntekeväisyydestäsi!
 
Ylös Bottom