Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökortti allekirjoitukseen

100NX

Member
Olen yrittänyt saada omaa PSN-henkilökorttia näkyviin allekirjoituksekseni, mutta kortti ei tule kuvana vaan html-koodina, jonka nappasin PSN-sivuilta.

Joku säätö mitä tarkistaa?
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

Olen yrittänyt saada omaa PSN-henkilökorttia näkyviin allekirjoituksekseni, mutta kortti ei tule kuvana vaan html-koodina, jonka nappasin PSN-sivuilta.
Kuvien lisääminen allekirjoitukseen on estetty teknisesti ja kielletty foorumin säännöissäkin.
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

Mutta mites olen nähnyt täällä muutamalla sitten henkilökortin käytössä?
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

Mutta mites olen nähnyt täällä muutamalla sitten henkilökortin käytössä?
Niitä saa esitellä ihan luvan kanssa tässä ketjussa. Tosin tuollakin ne toimivat vain itse viestin sisällä, eivät allekirjoituksessa. Tarkoitus ei siis ole, että omaa PSN-korttiaan aletaan jatkossa kylvää jokaiseen viestiin mukaan.
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

Kuvien lisääminen allekirjoitukseen on estetty teknisesti ja kielletty foorumin säännöissäkin.

Teknisesti? Itsellä ainakin oli hetken allekirjoituksessa, pahoitteluni siitä. En tiennyt vielä silloin, että on kiellettyä.
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

Teknisesti? Itsellä ainakin oli hetken allekirjoituksessa, pahoitteluni siitä. En tiennyt vielä silloin, että on kiellettyä.
Heh, no ilmeisesti muistin sen osuuden väärin. Muistelin, että jonkinlainen kuvien linkitys allekirjoitukseen laitettiin ihan foorumin säädöistä pois päältä.
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

Mistäs sen PSN-henkilökortin löytää?
Olen ettinyt muille foorumeille, mutta PSN-sivut on vähän sokkeloiset... :eek:
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

Mistäs sen PSN-henkilökortin löytää?
Aloita surffaamalla ihan vaan osoitteeseen http://fi.playstation.com/. Sen jälkeen valitse yläreunasta Kirjaudu sisään. Sisäänkirjautuminen tehdään PSN-tunnuksella, tai siis tarkemmin sanottuna PSN-tunnukseen liitetyllä sähköpostiosoitteella. Sen jälkeen pitäisikin olla aika pässinlihaa löytää oma Henkilökortti. ;)
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

Näkyy olevan eilen PSN-gamercarditkin päivittyneet:



EDIT: Olipa tuonne Trophy Support yhteisöfoorumin alle tästä jo postattukin, mutta jos joku ei sitä seuraa niin mainitaan sitten täälläkin.
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

Tässä minun:


Ehkä vähän offtopiccia, mutta mun mielestä tuolla PSN profiilisivulla ois todella kätevä jos voisi lähettää viestejä kavereille kun ei esim. itse ole PS3:lla sillä hetkellä. Sitten tietenkin vastaanottais itse viestejä sinne PSN profiiliin.
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

Tässä minun:


Ehkä vähän offtopiccia, mutta mun mielestä tuolla PSN profiilisivulla ois todella kätevä jos voisi lähettää viestejä kavereille kun ei esim. itse ole PS3:lla sillä hetkellä. Sitten tietenkin vastaanottais itse viestejä sinne PSN profiiliin.

Osaakos joku kertoa miten ton kohdan "Finnish HC Gamer" saa tohon näkyviin kun mulla siinä urpoilee joku eu.playstation.com
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

Siinäpä se kun en sitä ole mitenkään muuttanut :D

EN tiedä mistä löytyy kohta tietoja minusta sellaisen näin eilen jossain ja siinä luki kohdallani "Tomi", mut siellä mis sen näin ei sitä pystynyt muuttamaan!

Eli mistä muutan kohtaa tietoja minusta?
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

EN tiedä mistä löytyy kohta tietoja minusta sellaisen näin eilen jossain ja siinä luki kohdallani "Tomi", mut siellä mis sen näin ei sitä pystynyt muuttamaan!

Eli mistä muutan kohtaa tietoja minusta?

Ilmeisesti osaa noista kentistä ohjataan PSN-profiilista pleikkarilla. Etsi vaikka sieltä.
 
Vastaus: Henkilökortti allekirjoitukseen

No niin sainhan mä sen vaihtumaan...

Eli pleikalta "Account information"

sieltä sit "Profile"

Kenttä "About Me" näkyy tuossa henkilökortissa, joten sitä muuttamaan, jos haluaa tuohon eri tietoja.

Sen jälkeen tuo henkilökortti pitää vielä käydä päivittämässä Virallinen PlayStation-sivusto: PlayStation 2, PS2 sivustolla.

Osaako joku sano miksi tuohon "About Me" kenttään ei voi kirjoittaa "Twisted-Trigger" sanoo vaan et se ei ole mahdollinen????
 
Ylös Bottom